Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lisitano

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 15:15

Broer? :')

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 15:18

Ja, hij “komt nu aan broer”.
Een half uur geleden was die al onderweg..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 15:18

Poekkie schreef:
Wow. Dat zou ik niet verwachten.
Ik lach helemaal niet hoor, zeg zelf dat ik weinig van de automarkt ken. Zou dus kunnen begrijpen dat TS heel wat biedingen krijgt van mensen zoals mij zonder dat dat slecht bedoeld is :)

O zo bedoelde ik het niet hoor, bedoelde dat het om te lachen is dat er zo veel voor geboden wordt :D

san4nie schreef:
Als je een beetje rondkijkt naar starlets hoeven die echt niet voor 200 weg. :o maar ik reken mezelf echt niet rijk hoor, schreef ook al dat ik er echt niet de hoofdprijs voor hoef.

Inruil gaat niet op overigens, heb al een andere.

Maar, “er was iets tussen gekomen broer”. Hij zegt er nu om kwart voor 4 te zijn..

Zie nu ik dit bericht getypt heb wat reacties van mensen die wat meer into starlet zijn. Het is idd een p9.

Edit: poekie, het zou voor mij ook al heel anders zijn als iemand een normaal bericht stuurt met zijn of haar bod. Dan ben ik ook wat makkelijker hoor. Bijvoorbeeld alleen 300 sturen vind ik raar.

Weet niet wat de km stand is, maar als de auto netjes is en met de nieuwe apk moet je er toch zeker €500,- uit kunnen halen hoor!

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 15:40

Mijn oom is onlangs onverwacht overleden en ik,samen met mijn vader,verkoop zijn tractor.Tante kent er helemaal niets van en heeft zich al eens kort na het overlijden legaal laten bestelen van enkele dure toebehoren.
Het is een oldtimer met werk aan,wel zeer gegeerd.
Nou is er dus al heel de dag een man mijn advertenties aan het melden bij Marktplaats omdat hij hem niet kon kopen voor een appel en een ei.
En krijg ik reacties van nep accounts die net aangemaakt zijn met belachelijke biedingen en opmerkingen.

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 15:52

Heeft iemand hier ooit wel eens wat verkocht op websites als thenextclosset of rebelle? Ik heb wat duurdere kledingmerken die op Marktplaats niet veel doen en vraag me af of dat op bovenstaande sites wel verkocht wordt.

Bij thenextclosset en rebelle betaal je vanaf 20% advertentiekosten, wat volgens mij de prijzen een stuk hoger maakt dan wanneer je gratis op marktplaats adverteert.

Dus hebben jullie ervaring met dit soort websites?

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 15:54

Ik heb daar vinted voor gebruikt. En dat voelde wel veilig

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 16:41

Vandaag weer een blije verkoper en ik een blije koper.
Rustig gezocht naar een extra vrieskist, vanwege megafoodstunters :') haha! En... Één gevonden, redelijk in de buurt ook nog!

Komen we er aan. "Cafetaria." Wij naar binnen. "Jij komt voor de vriezer!!" Ik denk: BINGO!
Jonge dame, 25 jaar, vraagt waar we weg kwamen. Nouja, Veendam.
Blijkt ze zelf een dorp verder te wonen.
Dus wij oprecht nieuwsgierig, "maar kon je niet dichter in de buurt werken? Het is de wereld niet uit, maar toch wel 25 minuten!"

Verteld ze vol passie <3 hier kon ze deze cafetaria kopen. En dat wilde ze graag. <3
Super vet cool stoer kind! Echt!
Ik weet niet eens wat ik wil worden behalve oud! Zo jong en dan dat voor elkaar hebben. Mijn respect heeft ze.

Hele blije trotse verkoper dus! En ik gun het haar oprecht!

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 17:20

Merlen schreef:
Mijn oom is onlangs onverwacht overleden en ik,samen met mijn vader,verkoop zijn tractor.Tante kent er helemaal niets van en heeft zich al eens kort na het overlijden legaal laten bestelen van enkele dure toebehoren.
Nou is er dus al heel de dag een man mijn advertenties aan het melden bij Marktplaats omdat hij hem niet kon kopen voor een appel en een ei.
En krijg ik reacties van nep accounts die net aangemaakt zijn met belachelijke biedingen en opmerkingen.

Wat voor 1 is het?

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 17:23

Wat een leuk verhaal Maralyn!

Hier is meneer geweest, heeft een rondje gereden en komt als het goed is vanavond met z’n vriendin de auto ophalen. Ben benieuwd!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Luxorvalkje schreef:
Ik heb daar vinted voor gebruikt. En dat voelde wel veilig

Dat gebruik ik ook. Tot nu toe alleen gekocht.

Caira

fjordjes schreef:
Merlen schreef:

Wat voor 1 is het?

Hahaha mijn gedachte ook gelijk

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 17:31

Ik heb vandaag als het goed is, iets verkocht via 2ehands.be aan iemand in NL die net 20 minuten een account had. Beetje apart omdat het artikel ook op marktplaats staat omdat ik bij de grens woon en zowel vanuit NL als BE kan verzenden. Ze zegt dat ze betaald heeft, ben benieuwd.....

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 17:37

- Nog beschikbaar?

Ja, de fiets is nog beschikbaar.

- 50 eu

Mijn vraagprijs is 75 euro, gezien de staat van de fiets.

...

Nooit meer wat van gehoord. Zo vermoeiend. :')

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 17:46

fjordjes schreef:
Wat voor 1 is het?

Deutz d25

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 17:47

Helaas is mijn Marktplaatspakketje met gekochte boeken hoogstwaarschijnlijk kwijt :( De verkoper heeft contact opgenomen met DHL, maar ben er bang voor...

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 17:49

Merlen schreef:
fjordjes schreef:
Wat voor 1 is het?

Deutz d25

Is het de eerste hit op marktplaats? Wel een hele mooie! Mijn man heeft ook een deutz maar een andere, ook een oldtimer.

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 17:52

Ik heb zondag wat verkocht. Ging netjes en snel. Was ook direct betaald. dus ik heb het maandag ok gelijk verstuurd. Blijft tracktrees zeggen dat ze het druk hebben en de bestelling met 3 dagen is verlengd..
Dat vind ik dan zo jammer .

Ik heb zelf ook dingen gekocht zondag en dat had ik dinsdag en woensdag binnen dus dat kon wel sneller blijkbaar

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 17:52

fjordjes schreef:
Is het de eerste hit op marktplaats? Wel een hele mooie! Mijn man heeft ook een deutz maar een andere, ook een oldtimer.

Ja,dat is hem.
Voorlopig staat hij er nog steeds op.

Mijn andere advertentie moet ik helaas helemaal opnieuw aanmaken.
Gelukkig stond de tractor ook op 2dehands en kon ik de tekst telkens kopiëren.

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 18:36

petra8 schreef:
Ik heb vandaag als het goed is, iets verkocht via 2ehands.be aan iemand in NL die net 20 minuten een account had. Beetje apart omdat het artikel ook op marktplaats staat omdat ik bij de grens woon en zowel vanuit NL als BE kan verzenden. Ze zegt dat ze betaald heeft, ben benieuwd.....

Binnen 1,5 uur stond het geld al op mijn rekening! Had ik echt niet gedacht van een buitenlands account wat pas 20 minuten bestond. Gaat trouwens om een stropdas :)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 21:38

san4nie schreef:
Gaat om een starlet uit 1997 met nieuwe apk. Dus wel oud en daar ook de km stand naar, maar die staan er om bekend onverwoestbaar te zijn. Ik vraag echt geen hoofdprijs en sta open voor een bod, maar hij hoeft echt niet voor 200-250 euro weg.

Er zou overigens tussen 12 en 1 iemand om komen.. niet geweest dus..

Ik heb de mijne uit '96 met 180k op de teller verkocht voor 750 en dat was nog een vriendenprijsje. Online boden liefhebbers er over de 1000 voor. En dat was met deuk.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 21:41

Oh ik heb ook een Starsletje gehad vroeger! Heerlijke auto!

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 22:18

Hij is weg! Nog dubbel gevoel ook :+: meer dan 100.000 km mee gereden. Het was echt tijd voor wat anders.
Had wel veel km’s, maar voor prima prijs weg gegaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 01:45

san4nie schreef:

Hier is meneer geweest, heeft een rondje gereden en komt als het goed is vanavond met z’n vriendin de auto ophalen. Ben benieuwd!

Mag ik zo nieuwsgierig zijn te vragen wat je er nou uit gesleept hebt? :o

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 02:00

san4nie schreef:
Hij is weg! Nog dubbel gevoel ook :+: meer dan 100.000 km mee gereden. Het was echt tijd voor wat anders.
Had wel veel km’s, maar voor prima prijs weg gegaan.

Proficiat! Ben blij dat ik helemaal verkeerd zat :D

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 02:43

S8903N schreef:
san4nie schreef:

Mag ik zo nieuwsgierig zijn te vragen wat je er nou uit gesleept hebt? :o

Jouw idee zat heel dichtbij :D zegt dat genoeg?