Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Poekkie schreef:Wow. Dat zou ik niet verwachten.
Ik lach helemaal niet hoor, zeg zelf dat ik weinig van de automarkt ken. Zou dus kunnen begrijpen dat TS heel wat biedingen krijgt van mensen zoals mij zonder dat dat slecht bedoeld is
san4nie schreef:Als je een beetje rondkijkt naar starlets hoeven die echt niet voor 200 weg.maar ik reken mezelf echt niet rijk hoor, schreef ook al dat ik er echt niet de hoofdprijs voor hoef.
Inruil gaat niet op overigens, heb al een andere.
Maar, “er was iets tussen gekomen broer”. Hij zegt er nu om kwart voor 4 te zijn..
Zie nu ik dit bericht getypt heb wat reacties van mensen die wat meer into starlet zijn. Het is idd een p9.
Edit: poekie, het zou voor mij ook al heel anders zijn als iemand een normaal bericht stuurt met zijn of haar bod. Dan ben ik ook wat makkelijker hoor. Bijvoorbeeld alleen 300 sturen vind ik raar.
Merlen schreef:Mijn oom is onlangs onverwacht overleden en ik,samen met mijn vader,verkoop zijn tractor.Tante kent er helemaal niets van en heeft zich al eens kort na het overlijden legaal laten bestelen van enkele dure toebehoren.
Het is een oldtimer met werk aan,wel zeer gegeerd.
Nou is er dus al heel de dag een man mijn advertenties aan het melden bij Marktplaats omdat hij hem niet kon kopen voor een appel en een ei.
En krijg ik reacties van nep accounts die net aangemaakt zijn met belachelijke biedingen en opmerkingen.
fjordjes schreef:Merlen schreef:Mijn oom is onlangs onverwacht overleden en ik,samen met mijn vader,verkoop zijn tractor.Tante kent er helemaal niets van en heeft zich al eens kort na het overlijden legaal laten bestelen van enkele dure toebehoren.
Het is een oldtimer met werk aan,wel zeer gegeerd.
Nou is er dus al heel de dag een man mijn advertenties aan het melden bij Marktplaats omdat hij hem niet kon kopen voor een appel en een ei.
En krijg ik reacties van nep accounts die net aangemaakt zijn met belachelijke biedingen en opmerkingen.
Wat voor 1 is het?
fjordjes schreef:Is het de eerste hit op marktplaats? Wel een hele mooie! Mijn man heeft ook een deutz maar een andere, ook een oldtimer.
petra8 schreef:Ik heb vandaag als het goed is, iets verkocht via 2ehands.be aan iemand in NL die net 20 minuten een account had. Beetje apart omdat het artikel ook op marktplaats staat omdat ik bij de grens woon en zowel vanuit NL als BE kan verzenden. Ze zegt dat ze betaald heeft, ben benieuwd.....
san4nie schreef:Gaat om een starlet uit 1997 met nieuwe apk. Dus wel oud en daar ook de km stand naar, maar die staan er om bekend onverwoestbaar te zijn. Ik vraag echt geen hoofdprijs en sta open voor een bod, maar hij hoeft echt niet voor 200-250 euro weg.
Er zou overigens tussen 12 en 1 iemand om komen.. niet geweest dus..
S8903N schreef:san4nie schreef:Wat een leuk verhaal Maralyn!
Hier is meneer geweest, heeft een rondje gereden en komt als het goed is vanavond met z’n vriendin de auto ophalen. Ben benieuwd!
Mag ik zo nieuwsgierig zijn te vragen wat je er nou uit gesleept hebt?