Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 15:31

MarlindeRooz schreef:
Rytir schreef:
Nog eentje; wij denken in Nederland dat we als vrouw zijnde geëmancipeerd en zelfstandig zijn. Zijn de meesten dus super niet...

“Ik wil wel dat een man de eerste date betaalt hoor, dat hoort zo.” En zichzelf dan diehard feminist vinden.

Wie betaalt,bepaalt. Het is net wat voor soort relatie je wilt.Nog niet zo lang geleden was het zo dat een man, door voor een vrouw te betalen, daarmee aangaf dat hij die vrouw kon en wilde verzorgen.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 15:39

Ik lees hier al 240 pagina’s mee en als er nog één iemand wat lelijks over kort pittige kapsels zegt ga ik echt een potje janken. |(

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 15:41

Giolli schreef:
Ik lees hier al 240 pagina’s mee en als er nog één iemand wat lelijks over kort pittige kapsels zegt ga ik echt een potje janken. |(

:(:)

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 15:45

Veulen84 schreef:
Tiggs schreef:
Hoe weet je dat? Als je naar de hhb gaat mag je geen mening meer hebben.

Ik heb mijn moeder en oma afgezet :o Ondanks herhaald aandringen ben ik niet mee naar binnen geweest. Mag ik nu blijven?

Ja!

Mars

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 15:50

Als je geen Gerda heet, onder de 50 bent, geen kortpittig kroketje bent of niet weet wie Wolter Kroes is heb je niks op de hhb te zoeken. Ga je daar als jong persoon bij je volle verstand naartoe dan mogen anderen je uitlachen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 16:11

Het kan me serieus 0,0000 schelen of iemand naar zo'n beurs gaat, de Libelledag, het Lindaweekend of lid is van seksclub 'De geile luistervinkjes', laat staan dat ik ga bepalen of ze dan uitgelachen mogen worden.

Ja ik ben geweest, ja ik vond het suf, ja het was eenmalig maar lekker boeiend wat een ander doet.

Oké nee wacht, ik zou nog wel heen gaan om een kudde vrouwen te zien rennen voor gratis Napoleon zuurtjes. Sorry maar dat was hilarisch.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 16:39

MarcoBorsato schreef:
Het kan me serieus 0,0000 schelen of iemand naar zo'n beurs gaat, de Libelledag, het Lindaweekend of lid is van seksclub 'De geile luistervinkjes', laat staan dat ik ga bepalen of ze dan uitgelachen mogen worden.

Ja ik ben geweest, ja ik vond het suf, ja het was eenmalig maar lekker boeiend wat een ander doet.

Oké nee wacht, ik zou nog wel heen gaan om een kudde vrouwen te zien rennen voor gratis Napoleon zuurtjes. Sorry maar dat was hilarisch.

Ik zie nu echt dingen voor me :=.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 16:44

Veulen84 schreef:
Mini Coopers zijn vooral echt bagger auto's. Je moet al super lenig zijn om er in te komen met dat lage poedersuiker dak. Vervolgens kan je niet te klein zijn. Want je moet er half in liggen om je voeten bij de koppeling te krijgen. Je zit zo'n beetje 10 cm boven het wegdek, dus je overzicht is nul. Achterin is alleen geschikt voor mensen zonder benen en daar komen alleen voor mensen die zichzelf dubbel kunnen vouwen.

Gewoon eigenlijk de naam auto niet waard die krengen.

Ik heb nu al 2 keer in het buitenland een Mini Cooper countryman gehuurd en die zijn hoger qua instap dan mijn Suzuki swift en ook nog 'ns véél ruimer! Lekkere wagentjes hoor, ik zou er best eentje willen hebben.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 16:54

Nou het is helaas te vaak waar dat vrouwen zodra ze trouwen en een kind baren ze opeens hun haar kort knippen. Lekker makkelijk. Lekker kort. Lekker pittig.

(Maar dan kan het je nog wel tof staan trouwens)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 16:58

MarlindeRooz schreef:
Nou het is helaas te vaak waar dat vrouwen zodra ze trouwen en een kind baren ze opeens hun haar kort knippen. Lekker makkelijk. Lekker kort. Lekker pittig.

Ik snap vooral niet waarom zo'n kortpittig kapsel "lekker makkelijk" zou zijn. Gekke kleurtjes bijhouden en ladingen haarlak en gel erin duwen in de ochtend lijkt me toch veel minder makkelijk dan even snel een borstel door je langere haar halen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 17:04

Nou ja er is wel een verschil tussen kort en pittig en “kort pittig”

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 17:11

MarlindeRooz schreef:

Dat komt omdat een zwangerschap stomme dingen met je haar doet |(
Het mijne is erg dun geworden na twee zwangerschappen en als het niet bijtrekt knip ik het ook af.

Overigens lijkt mij een kort kapsel meer onderhoud nodig hebben dan mijn langere borstel-er-door-en-elastiek-erin-haar :o

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 17:14

Als je het nou heel kort hebt zou je het nog als makkelijk kunnen beschrijven, maar anders is er niet echt veel makkelijks aan :')

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 17:58

Je hebt een kort pittig kapsel en je hebt gewoon kort haar.
Bij kort pittig denk ik toch wel echt aan deze taferelen

Afbeelding

Afbeelding

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 18:25

Die onderste vind ik nog wel mee vallen....

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 18:32

Askja schreef:
Jildau schreef:
Haha mijn favoriete auto's: Mini Cooper en Fiat 500. Hier dus een burgerlijke kort pittige tuttebel maar ik ben er trots op. En was het maar waar dat m'n vriend de Fiat voor me gekocht had. :')

Ik vind sinds deze week dat de doodstraf ingevoerd mag worden voor extreme gevallen. Jarenlang tegen geweest maar voer maar door nu.
Tramaanslag?
Ik vind de doodstraf een zwaktebod.

Jup. En hoezo?

MarcoBorsato schreef:
Levenslang met elke dag een marteling. Afschuwelijk hoe grof hij is.

Dat zou nog beter zijn. Maar ik ben hier in Nederland bang dat ze toch weer vrij komen of TBS krijgen met de deuren wagenwijd open. Dan is de doodstraf, voor dit figuur dan, misschien de beste optie.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 18:33

Waarom zou je bij levenslang bang zijn dat iemand weer vrij komt? Dat is het hem juist met levenslang, je komt dan nooit meer vrij :?.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 18:37

_San87_ schreef:
Waarom zou je bij levenslang bang zijn dat iemand weer vrij komt? Dat is het hem juist met levenslang, je komt dan nooit meer vrij :?.

Hier staat het wel goed uitgelegd: https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/202500 ... men-t.html

Dus, hij zou na 25 jaar bijvoorbeeld weer op vrije voeten kunnen komen. Of niet. Volgens het artikel hebben ze bij hem geen TBS geëist omdat hij daar niet aan mee wil werken.

Urbanus

Kort-pittig is voor mij kortgeknipt en dan 2 kleuren geverfd met Carry Slee bril. Heerlijk!

Merlen

Geen enkele man wordt erop aangekeken als hij in zijn werk- of kluskledij opdaagt aan school of even de supermarkt binnen springt.
Vrouwen daarin tegen wel.Ik wissel dus minimum 4x daags van kledij.
Als vrouw zou dit ook moeten kunnen zonder dat er achter je rug om wordt geroddeld.
Laatst bijgewerkt door Merlen op 07-03-20 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 18:38

Waarom zou je je daar wat van aan moeten trekken?

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 18:39

VickyS schreef:
Geen enkele man wordt erop aangekeken als hij in zijn werk- of kluskledij opdaagt aan school of even de supermarkt binnen springt.

Serieus? Dat heb ik echt nog nooit gedaan. Ik ga toch niet eerst langs huis, omkleden en dan weer terug naar de supermarkt als ik van mijn paard af kom. Ik zorg dat er niet te veel modder aan mijn laarzen zit, en dan zal het wel!

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 18:39

VickyS schreef:

Of je zegt gewoon 'Schijt aan iedereen' en ga je in je werk/kluskledij naar de supermarkt of school.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 18:41

Giolli schreef:
Waarom zou je je daar wat van aan moeten trekken?

Dat vraag ik me ook af. Ik heb net boodschappen gedaan met enorme moddervlekken op mijn knieen.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 18:41

MarcoBorsato schreef:
Kort-pittig is voor mij kortgeknipt en dan 2 kleuren geverfd met Carry Slee bril. Heerlijk!

Zoiets maar dan net een ander montuurtje?

Afbeelding