Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Friemel schreef:Ohhhhh lauben je weleens naar de dokter geweest ervoor? Ik heb reuma in mijn heupen en ben dus ook villa kakelbont zodra ik al een half uur op mijn knieen heb gezeten! Wat een smalle beentjes krijg je lau
Denise_Storm schreef:Ik heb jullie hulp nodig...
Volgende maand ga ik aan de slag bij een nieuwe werkgever. Het is een overkoepelende organisatie voor 3 gemeenten. Omdat het een nieuwe baan is, vind ik het een mooi moment om mijn kast een update te geven. Goed, ik zou graag wat kilo’s nog kwijt willen, maar dat zal ook geen wereld van verschil gaan maken.
Ik weet dat jullie het wel eens hadden over “deze items vormen een mooie basis”. Dus ik ben benieuwd of jullie tips hebben? Mag dat in dit topic of moet ik daar een ander topic voor openen?
Ik kom nu vaak niet verder dan een spijkerbroek en een bloesje. Ik heb nu vaak maar M/L (38/40). Zal wat foto’s toevoegen ook...
Ik heb veel van deze bloesjes van de Only:
[ [url=m/I4aG4M.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/26w04X.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/d2Wp2w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/24XZpC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RE9J15.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij deze weet ik bijvoorbeeld niet zo goed welke schoenen ik dan aan moet (en of dit van de winter überhaupt met een panty kan? En wat voor panty is dan “goed”?)
[ [url=m/w6qSDE.jpg]Afbeelding[/url] ]