Misschien moeten we ons ook wat minder aangevallen voelen op je opvoedstijl en anderen ook niet zo aanvallen. Het is al moeilijk zat om je kids goed groot te krijgen, en iedereen doet z’n best neem ik aan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar het moet toch echt zo wijst te praktijk al uit. Ik lach me regelmatig van binnen dood om wat hij allemaal uitspookt en probeert maar de basale dingen als, niet gooien, niet slaan/bijten/haren trekken pakken we uiteraard wel mee. Verder mag er best een boel en als hij besluit dat hij alleen nog maar als een sloopkogel door huis wil is hij 9/10 te moe om nog te functioneren dus dan in straffen of apart zetten niet zo zinvol meer. Blijft dan toch niet hangen. Maar een tijdje terug was hij gewoon ongelofelijk bokkig en hebben we hem toch even een paar keer weggehaald bij wat hij aan het slopen was en op de fatboy gepland. Even zitten en tot rust komen. Al is het maar 10 seconden dat de focus niet meer is op doorgaan met slopen, brullen of 'ontsnappen'.
verder veeeel pakketjes onderweg, waaronder de Kikker longsleeve
wel idioot veel voor betaald maar het is het waard
Zara komt vandaag ook binnen en mijn MR Pico jasje is ook onderweg.

dat was gewaagd van ze. Ik heb altijd wel wat in mn tas zitten om te knabbelen of te spelen, maar dat is niet op anderhalf uur berekend Cemlys schreef:anderhalf uur kind laten wachtendat was gewaagd van ze. Ik heb altijd wel wat in mn tas zitten om te knabbelen of te spelen, maar dat is niet op anderhalf uur berekend
It's out of my hands. na zo'n lange tijd in de kinderstoel was hij nergens meer mee te entertainen (toen 14 maanden).
Hij wil graag spelen en niet op z’n stoel blijven zitten. 
verootjoo schreef:Mijn kind lust geen pannenkoek
Maar die schijnt idd erg leuk te zijn ja!!
Caro; ik had even niet meegekregen dat ie een spitsvoetje heeft... dan zijn laarzen minder handig idd...
MarcoBorsato schreef:Zolang je O geen kindermenu geeft is er niks aan de hand