lieveli schreef:Nou ook echt tranen in zn ogen, zo lief vond hij het!
Mannen het kunnen zulke watjes zijn ook he

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apple schreef:Mijn wederhelft zit ook elke dag met mij mee te kijken in dit topic naar de mooie pakketten die langs komen![]()
Hij vindt het vooral erg mooi om te zien dat volkomen vreemden van elkaar zoveel moeite er in steken en echt leuke en mooie pakketten voor elkaar samenstellen(om nog maar te zwijgen over de enthousiaste huisdieren en kinderen
)
Ashleytjuhh schreef:Apple schreef:Mijn wederhelft zit ook elke dag met mij mee te kijken in dit topic naar de mooie pakketten die langs komen![]()
Hij vindt het vooral erg mooi om te zien dat volkomen vreemden van elkaar zoveel moeite er in steken en echt leuke en mooie pakketten voor elkaar samenstellen(om nog maar te zwijgen over de enthousiaste huisdieren en kinderen
)
welke van de 2? je doordeweekse of je weekend wederhelft?
Roosch schreef:Rebecca schreef:Dit is trouwens de koelkast sticker
[ [url=m/u5k1Ks.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel tof![]()
Oh heel leuk!! Vind het zo leuk dat je er zo blij mee bent! Zat elke keer van jemig zou ze het wel leuk vinden..
dauphine schreef:Roosch schreef:
Oh heel leuk!! Vind het zo leuk dat je er zo blij mee bent! Zat elke keer van jemig zou ze het wel leuk vinden..
Whaha dat laatste kan ik beamen, leuk met roos cadeautjes inpakken en met roos op de app wachten op reactie van [naam]