Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_classic schreef:Ik vind mijn feed ook echt vreselijk, ik zit er nu aan te denken om verticale series te doen. Zo heb je niet drie keer dezelfde foto op een rij drie dagen achter elkaar, maar toch wel overzicht.
Dan bijvoorbeeld links mijn ene hond, in de midden beide honden samen en dan rechts de andere hond (wat natuurlijk verspingt als je een foto plaatst)
Lisitano schreef:_classic schreef:Ik vind mijn feed ook echt vreselijk, ik zit er nu aan te denken om verticale series te doen. Zo heb je niet drie keer dezelfde foto op een rij drie dagen achter elkaar, maar toch wel overzicht.
Dan bijvoorbeeld links mijn ene hond, in de midden beide honden samen en dan rechts de andere hond (wat natuurlijk verspingt als je een foto plaatst)
Nee joh! Jij hebt een heel mooie feed!
Ik houd me eraan 2 foto's van Manu en 1 van Uma te posten. Manu doet het nou eenmaal iets beter bij nognietvolgersUma heeft een vrij vaste fanclub. Zo staat de grootoor nu altijd onder elkaar en heb ik wat meer kleur in mijn feed. De zwartwitte meestal ook onder elkaar en als ik eindelijk eens een redelijke Duo-foto heb zet ik die ertussen.
Ik moet weer nieuwe foto's maken maar ik had geen zin afgelopen weekend. Misschien even wat uit een oudere serie editen.
Qimm schreef:Ik ben nu al de hele avond aan de klets met een portretfotograaf uit Senegal /Italië.
Hij heeft nog steeds niet over een videochat gesproken of ongepaste foto's gestuurd. Dit vind ik leuke gesprekken
Amandavd schreef:(...)
Ik ben btw geen heel actieve poster maar lees wel altijd mee. Het enige waar ik tegen aan loop is privacy. Ik ben docent van beroep dus ik moet altijd heel goed nadenken over wat ik post etc.
Jolien87 schreef:Amandavd schreef:(...)
Ik ben btw geen heel actieve poster maar lees wel altijd mee. Het enige waar ik tegen aan loop is privacy. Ik ben docent van beroep dus ik moet altijd heel goed nadenken over wat ik post etc.
Daar loop ik ook tegenaan alleen ben ik dan leerkracht in het basisonderwijs.
Ik heb mijn privéaccount inmiddels al afgeschermd maar ook met mijn andere account ben ik voorzichtig met wat ik post.
Dingen als ordinaire foto's of spannende bikini kiekjes zal ik dan ook nooit delen.