Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 20:05

Ik lijk nu toch echt de 200-grens over te zijn *\o/*

mirriejj

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 20:11

Wie van jullie weet een followers app, waarbij je in een grafiek je volgers en ontvolgers kunt zien?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 20:12

_classic schreef:
Ik vind mijn feed ook echt vreselijk, ik zit er nu aan te denken om verticale series te doen. Zo heb je niet drie keer dezelfde foto op een rij drie dagen achter elkaar, maar toch wel overzicht.

Dan bijvoorbeeld links mijn ene hond, in de midden beide honden samen en dan rechts de andere hond (wat natuurlijk verspingt als je een foto plaatst)

Nee joh! Jij hebt een heel mooie feed!
Ik houd me eraan 2 foto's van Manu en 1 van Uma te posten. Manu doet het nou eenmaal iets beter bij nognietvolgers :') Uma heeft een vrij vaste fanclub. Zo staat de grootoor nu altijd onder elkaar en heb ik wat meer kleur in mijn feed. De zwartwitte meestal ook onder elkaar en als ik eindelijk eens een redelijke Duo-foto heb zet ik die ertussen.

Ik moet weer nieuwe foto's maken maar ik had geen zin afgelopen weekend. Misschien even wat uit een oudere serie editen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-19 20:16

Lisitano schreef:
_classic schreef:
Ik vind mijn feed ook echt vreselijk, ik zit er nu aan te denken om verticale series te doen. Zo heb je niet drie keer dezelfde foto op een rij drie dagen achter elkaar, maar toch wel overzicht.

Dan bijvoorbeeld links mijn ene hond, in de midden beide honden samen en dan rechts de andere hond (wat natuurlijk verspingt als je een foto plaatst)

Nee joh! Jij hebt een heel mooie feed!
Ik houd me eraan 2 foto's van Manu en 1 van Uma te posten. Manu doet het nou eenmaal iets beter bij nognietvolgers :') Uma heeft een vrij vaste fanclub. Zo staat de grootoor nu altijd onder elkaar en heb ik wat meer kleur in mijn feed. De zwartwitte meestal ook onder elkaar en als ik eindelijk eens een redelijke Duo-foto heb zet ik die ertussen.

Ik moet weer nieuwe foto's maken maar ik had geen zin afgelopen weekend. Misschien even wat uit een oudere serie editen.

Ik ben Uma fan <3
Het is dat ik echt 0,0 ervaring heb met honden foto’s anders had ik haar graag voor mijn lens gehad :D

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 20:24

Mijn feed is een gezellig zooitje, ik post gewoon wat ik leuk vind. Als ik naar stal ga is het meestal een foto van die dag, maar vaak ook gewoon uit het ‘archief.’

Qua tijd is rond 18.00 voor mij het beste (volgens de app), maar dat ‘red’ ik bijna nooit.

Ik blijf nu al een poosje hangen rond de 770 volgers. Komende maanden komen er wel wat fotografe langs, dus dat is super leuk :)!

Mijn prive account is triest. Die hangt op 88 volgers :’)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 20:28

Ik zit inmiddels op 140 volgers, het aantal neemt langzaam maar zeker toe.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 20:29

Oh nee ben nu onder de 400 gezakt, dat is even geleden. -O-
Alleen allemaal ontvolgers waarvan ik al niet snapte dat ze me volgden. :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 20:37

Ja soms krijg je volgers waarvan je niet snapt waarom ze geïnteresseerd zijn in je feed haha.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 20:47

Klopt! Die ben ik meestal ook snel weer kwijt :')

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 20:50

Ik zit nu steeds rond de 725. Er komen heel veel volgers bij, terwijl ik maar ongeveer 1 keer in de maand post. Ik post echt alleen als ik een echt mooie foto van mezelf heb, mijn insta is meer een soort etalage :o

De volgers die er dan bij komen ontvolgen voor de helft ongeveer weer.
Had nu laatst een merk die op elke story een emoji reageerde, verder niks. Heel irritant, die heb ik net in de blok gezet.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 20:51

Ik ben nu al de hele avond aan de klets met een portretfotograaf uit Senegal /Italië. :D

Hij heeft nog steeds niet over een videochat gesproken of ongepaste foto's gestuurd. Dit vind ik leuke gesprekken

Eclare

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 08:27

Qimm schreef:
Ik ben nu al de hele avond aan de klets met een portretfotograaf uit Senegal /Italië. :D

Hij heeft nog steeds niet over een videochat gesproken of ongepaste foto's gestuurd. Dit vind ik leuke gesprekken

Dat is ook wel eens fijn voor de verandering!

Ik heb hetzelde wat betreft het werken in series, ik vind het mooier op mijn feed maar minder fijn werken doordat je wel 3 fotos moet hebben die bij elkaar passen en die ook na elkaar moet plaatsen. Ook plaats ik maar 1 foto per dag en kan ik er dan wel slecht tegen dat het rijtje dan steeds opschuift :') . Alleen ik kan het gewoon niet mooi matchen zonder die rijtjes.. Vind verticale rijtjes wel een leuk idee @ classic. Heb ik nog niet eerder voorbij zien komen!

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 09:37

Oh Christa heeft een foto van Rogan op haar insta gezet <3

Afbeelding

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 09:53

Mooi!

Ik kreeg laatst weer zo'n raar berichtje.

Alsof iemand daar ooit serieus op zou reageren?! :?

Afbeelding

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 09:53

Haha oh wow. Ik zou het nu doen!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 10:31

Hoi allemaal,

Mag ik mij hier melden?

Mijn naam is Amanda, ik ben 29 en ik heb pas sinds kort instagram. Ik weet er nog niet veel van dus ik ga op mijn gemak dit topic doorlezen en hopelijk een heleboel leren. Ik post voornamelijk foto's van mijn hond maar ik ga denk ik een nieuw account voor haar aanmaken. Ik heb 18 volgers :')

Ik ben btw geen heel actieve poster maar lees wel altijd mee. Het enige waar ik tegen aan loop is privacy. Ik ben docent van beroep dus ik moet altijd heel goed nadenken over wat ik post etc.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 11:04

Amandavd schreef:
(...)

Ik ben btw geen heel actieve poster maar lees wel altijd mee. Het enige waar ik tegen aan loop is privacy. Ik ben docent van beroep dus ik moet altijd heel goed nadenken over wat ik post etc.

Daar loop ik ook tegenaan alleen ben ik dan leerkracht in het basisonderwijs.
Ik heb mijn privéaccount inmiddels al afgeschermd maar ook met mijn andere account ben ik voorzichtig met wat ik post.
Dingen als ordinaire foto's of spannende bikini kiekjes zal ik dan ook nooit delen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-19 11:11

Jolien87 schreef:
Amandavd schreef:
(...)

Daar loop ik ook tegenaan alleen ben ik dan leerkracht in het basisonderwijs.
Ik heb mijn privéaccount inmiddels al afgeschermd maar ook met mijn andere account ben ik voorzichtig met wat ik post.
Dingen als ordinaire foto's of spannende bikini kiekjes zal ik dan ook nooit delen.

Mijn eigen account is privé daar kan niemand wat op zien. Alleen mijn fotografie account is openbaar.

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 11:46

Bijna 700 volgers *\o/* . Ik had gisteren zelfs een meisje die mij tagde in haar story bij 'top five favorite accounts', zo leuk!

Mijn persoonlijke account heb ik nu ook maar op privé gezet. Ik plaats daar niet heel veel en eigenlijk boeit het mij nu totaal niet meer hoeveel volgers ik daar heb.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 14:13

Ik heb een nieuw account toegevoegd voor mijn hond, maar is het mogelijk om berichten makkelijk over te zetten? Of moet ik nu alle foto's opnieuw uploaden?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-19 15:07

Amandavd schreef:
Ik heb een nieuw account toegevoegd voor mijn hond, maar is het mogelijk om berichten makkelijk over te zetten? Of moet ik nu alle foto's opnieuw uploaden?

Je moet alles opnieuw posten :)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 16:33

Lau schreef:
Amandavd schreef:

Je moet alles opnieuw posten :)

Thanks Lau, daar moet ik nog even de moed voor verzamelen :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-19 16:34

Rustig aan hoeft gelukkig niet in een keer.

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 11:56

Wat is het leuk om iedereen zo actief te zien! Ik heb op moment 165 volgers..
Merk dat de tweeling foto's het wel goed doen.. maar ik plaats gewoon wat ik leuk vind en waar ik op dat moment leuk vind. (Jodiehorst)

Bij het tweeling account plaats ik in een reeks van 3. Binnenkort daar mn dochters ook een keer op zetten. Ben nu 2 dagen met insta bezig voor hun (@semluuk) vandaah weer nieuwe foto's gemaakt. Kan ik weer 4 dagen posten zonder foto's te maken. Hoop wel dat dat account goed gaat lopen.. dus als jullie nog tips hebben, heel graag!!

Dyanne, jou volg ik ook! Vind jouw insta ook heerlijk rommelig maar super leuk om te volgen. Ben benieuwd naar de fotograven die komen

Jolien en amanda, dat lijkt mij ook wel lastig hoor! Dat je echt moet na denken wat je wel of niet kan plaatsen.

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 12:29

Ik heb net op Facebook gratis advertentie tegoed gekregen en ook gebruikt. Op insta kan je ook je berichten adverteren voor geld, ik denk dat ik dat een keertje ga proberen. Puur ook uit nieuwsgierigheid of het echt iets uitmaakt en hoe veel het uitmaakt.

Als ik het ga doen zal ik hier vast wel updates plaatsen. Heeft iemand van jullie wel eens betaald voor advertenties?