Ik reageer ook niet veel hier hoor. Mac is stuk en ik ga niet op elk pakketje een reactie typen via m'n telefoon . Ik vind het wel leuk om er doorheen te scrollen en ik vind dat er zeer leuke pakketjes voorbij komen.
Anyways, hopelijk is mijn lootje er blij mee. Dat is voorbij genoeg.
Aangezien de pakjes tussen 8 en 18 verzonden werden (10 dagen) en er ook nog dagen wegvallen (zondag) eindig je met een stuk op 20 nieuwe pakketten die elke dag bij mensen aankomen
Dat wordt een beetje ondoenlijk om overal op te reageren.
Ik vind het leuk als mijn SS blij is met het pakket dat ik heb samengesteld en ik vind het leuk om alle foto's te zien van alle andere pakketten, maar het gaat mij niet lukken om daar allemaal op te reageren
Overigens: gave muts Splashislief!! En die konijnebedjes zijn ook echt leuk
Volgend jaar een stop op 100 deelnemers?
Leo
Geplaatst: 11-12-16 15:37
Ik hoop rond 17u bij de buren te kunnen aanbellen... was net niemand thuis dus straks poging 2 als we er weer zijn!
Heerlijk, als je de tijd hebt om op ieder pakket afzonderlijk (uitgebreid) te reageren! Helaas zit dat er voor de meesten niet in, met het hele huisje, boompje, beestje, werk, enz. Volgens mij geen enkel probleem, juist omdat we met zoveel mensen zijn, zijn er altijd mensen die op dat moment wél kunnen reageren.
Ik lees alles bij en geniet echt van de pakketten die voorbij komen Superleuk hoe enthousiast iedereen is geweest met het maken en inpakken en daarna ook weer met het uitpakken Kan echt niet wachten op mijn pakket!
MxW
Geplaatst: 11-12-16 16:38
Je hoeft ook niet op ieder pakket te reageren, dat staat helemaal vrij. Maar als wij thuis een sinterklaas spel doen dan kijken we bij allemaal hoe de surprise uitgepakt wordt, luisteren we naar elkaars gedicht. En dat mis ik hier wel een beetje. Tuurlijk, 165 pakketjes zijn er heel veel en je hoeft er geen dagtaak van te maken. Maar ik vind het persoonlijk niet meer dan normaal dat je in gezelschap niet alleen maar je eigen (gemaakte) cadeau kijkt. En daarom maak ik wel bijleesposts
Maar met 165 mensen zijn er ook 165 meningen natuurlijk. De een heeft er wel zin in en de ander niet. Ik vind het gewoon heerlijk om te zien wat iedereen ervan gemaakt heeft en verheug me ook op de komende week
Ik vind het wel heel leuk om te zien wat de rest allemaal aan pakketten heeft gekregen en de hints. Niet dat ik ook maar iets kan met de hints haha, maar het is wel superleuk om allemaal te zien.
Toralone
Geplaatst: 11-12-16 17:07
Het moment dat er op het raam geklopt word: vriendinnetje voor mijn stiefdochter. Potver.... En dan bedenk je: oh ja, het is zondag
Er zouden natuurlijk ook diverse soorten worden gehouden, zoals er nu deze is en 1 voor de jongere deelnemers. Op budget, leeftijd of aantallen... Just an idea
En veel leuke pakketje so far! Iedereen is weer creatief geweest met zo'n klein budget!
Als ik nog even mag inhaken op de gezellige discussie hier: Ik ben er een beetje zat van dat je steeds ter verantwoording wordt geroepen als je niet 24/7 op bokt zit. Ik werk 6 dagen in de week, ben iedere dag van 8 tot 7 op pad. Excuse me dat ik niet op ieder pakje reageer... Dat betekent toch niet dat ik het niet leuk vind? Snap niet waarom dit een soort like-wedstrijd moet worden. Het gaat er toch om dat de ontvanger het leuk vindt? Dat is voor mij iig genoeg...
Dat is voor de meeste mensen inderdaad genoeg. De mensen die wel overal op kunnen reageren kunnen dat doen. Mij lukt het niet, maar daar maak ik me ook niet druk om.
Ik denk dat er inderdaad volgend jaar echt alleen gekletst moet worden in het kippenhok en niet hier. Dan is hier gemakkelijker mee te lezen en kunnen de mensen die wel veel posten dat met elkaar in het kippenhok doen. Dat is de oplossing. Want dit probleem heeft eigenlijk niets met het aantal deelnemers te maken, maar met de verwachtingen van de mensen die wel veel posten. De rest vind het immers allemaal geen probleem.
Ik heb mij vandaag er niet mee bemoeid met deze discussie, maar zullen we er alsjeblieft mee stoppen om dat hier te bespreken? Want we hebben nu alweer pagina's "verspild" om het hier over te hebben. Laten we het gezellig houden en dit onderwerp enven laten liggen. Volgend jaar weten we dat dit een leerpuntje is, en dan kunnen we er wat aan doen/of niet.
Als mensen er op dit moment nog meer over kwijt willen stel ik voor om dat in het kippenhok te doen, zodat dit topic teminste gezellig blijft
Moet zeggen dat er wel een aantal lastige hints voorbij kwamen... Ik hoop dat die bij mij niet zo moeilijk zijn want ik ben niet zo snugger wat dat betreft