Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nies_ schreef:Nou dan verkoop ik toch niets meer via marktplaats. Als de koper dan zegt niks te hebben ontvangen kun je fluiten naar je geld.
Marocje schreef:Het zal lastig blijven: je hebt oplichters tussen kopers én verkopers!
Nu ben ikzelf de rare kopers ws: zit op Mp te kijken naar dingen, en stuur een berichtje met mijn bod.. kijk ik net naar de tijd.. oeps! Voorheen vond ik dat toch makkelijker, gewoon ff mailen. Nu had ik dus moeten opletten want je krijgt zo'n notificatie geluidje..
xRivaldo schreef:Bol.com doet volgens mij redelijk moeilijk als de kopende partij aangeeft niks te hebben ontvangen. Zo las ik wel eens. Bol.com is niet de enige die zo te werk gaat met 2e-hands producten. Book Mach doet dat ook. Schijnbaar gaat het vaker goed dan fout.
Stamper schreef:xRivaldo schreef:Bol.com doet volgens mij redelijk moeilijk als de kopende partij aangeeft niks te hebben ontvangen. Zo las ik wel eens. Bol.com is niet de enige die zo te werk gaat met 2e-hands producten. Book Mach doet dat ook. Schijnbaar gaat het vaker goed dan fout.
Bol doet hier totaal nooit moeilijk. Had iets besteld voor paardlief en na 1x gebruiken was het kapot.
Kreeg een nieuwe opgestuurd + een cadeaubon van hetzelfde bedrag.
Zo ook eens net geheugenkaartje voor telefoon gehad. Was wel een echte van samsung, maar on de zoveel tijd kreeg ik nelding on te formatteren. Na een telefonisch gesprek terug kunnen sturen en geld terug gekregen ondanks dat de verpakking gewoon open was. Top service dus!
Varekaj schreef:Als jij aangeeft bij MP dat de koper verklaarde het artikel niet te hebben en ze verkopen het daarna door, dan zal MP daar wel wat mee doen. Hoop ik toch?
Hier blijken de pony's rond gezond en wel dus wie dat rare telefoontje was vannacht blijft een mysterie
Had gisteren wel problemen met de BM, straks kijken of ik de advertentie goed krijg.
_mexx_lady_ schreef:Varekaj ik ben gisteren ochtend ook gebeld door een privenummer. Een keer in half 8 en om 8u in de ochtend (wat voor mij vroeg is ik sta de hele week erg vroeg op voor werk).
Niet opgenomen en ook geen voicemail ingesproken. Daarna hebben ze niet meer gebeld.