Sheran schreef:Na bijna 8 jaar in Amsterdam gewoond te hebben kwam ik er vandaag achter dat Amsterdam hetzelfde is als Mokum

Ik dacht ook een wijk
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Veraaaaah schreef:Ik las net in een topic dat je de lusjes van je zadeldekjes door de D ring moet doen.
Nooooooit geweten. deed ze: of nooit vast of om de singelstoten. Voel me wel echt dom nu
YvonneV schreef:Veraaaaah schreef:Ik las net in een topic dat je de lusjes van je zadeldekjes door de D ring moet doen.
Nooooooit geweten. deed ze: of nooit vast of om de singelstoten. Voel me wel echt dom nu
dat ligt ook aan je dekje. Er zijn dekjes met hele korte lusjes die door de D ringen gaan maar de meeste gaan om de singelstoten.
Veraaaaah schreef:Ik las net in een topic dat je de lusjes van je zadeldekjes door de D ring moet doen.
Sizzle schreef:Veraaaaah schreef:Ik las net in een topic dat je de lusjes van je zadeldekjes door de D ring moet doen.
Je moet niets. Sommige mensen doen dat maar ik vind het lelijk en dat is ook echt specifiek het nut van de ringen. Geen redem om je dom te voelen in iedergeval
xSCWx schreef:Dat rapper JeBroer zijn (artiesten) naam komt van Jezus (zoon van God), en JeBroer is dus kind van de duivel. Jaja daar is over nagedacht
En op een of andere manier bedacht ik me dit ineens toen ik hem zag hardlopen, echt heel vaag. Er viel ineens een kwartje