Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:Of er kan iets zijn gebeurd waardoor hij het nu ineens heel druk heeft. Ik hoor het ook liever op tijd, dan pas op het laatste moment. Als ik naar mezelf kijk, ik had de afgelopen tijd ook meer tijd om te daten dan deze/ de komende weken. Had ik nu iets afgesproken, dan was de kans ook groot geweest dat ik dat af had moeten zeggen.
Zonnetje81 schreef:Alsof alles zo simpel en zwart wit is. Soms kom je juist door de confrontatie erachter dat het toch nog niet het moment is of dat je het toch te druk hebt en dat het teveel stress op zou leveren.... Tussen willen en kunnen is ook nog een verschil. Ergens wil je wel daten en iemand leuks ontmoeten en anderzijds staat je hoofd er niet naar of zijn de omstandigheden niet top.....
UhNee schreef:Ik had zondag nog een date. Het was rampzaligBen na drie kwartier weer weggegaan.
Aanstaande donderdag ga ik ook naar iemand toe, hele leuke jongen, ken ik niet via Tinder maar via Tumblr. Ik ben er alleen net achter gekomen dat hij er een nogal.... 'pittige' blog op nahoud![]()
Echt te erg.