Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Drunksheep schreef:Ik heb daar zó'n ruzie om gehad met m'n ex. Die smakte ontzettend, en ik werd gewoon misselijk en ik hoefde oprecht niet meer te eten als ik dat hoorde... Waren lekker veel ongemakkelijke situaties
Mijn vader is kok geweest dus wij gaan best wel eens 'luxe' uit eten. Zat hij in een restaurant met een michelin ster te smakken en met z'n ellebogen op tafel, verkeerde bestek gebruiken voor alles.. Kijk als je het niet gewend bent is het prima, maar praten met je mond vol, smakken en je wijn in 1 keer naar achteren gieten op kosten van mijn ouders is gewoon niet netjes
Het is ook kort daarna uit gegaan, ben toen ZO hard afgeknapt.. Als je bij een Berenrestaurant zit en je eet zo zal niemand gek opkijken, maar wij werden zo'n beetje het restaurant uit gestaard en daar kan ik echt niet tegen. Ook niet voor m'n ouders..
qua denkniveau ook op zo'n ander level. Was echt gedoemd om te mislukken.
Wat voor zwakbegaafd persoon heeft dat bedacht.
MarlindeRooz schreef:Manman nou ben ik altijd opgegroeid met het idee dat de rabobank een goede bank is (vader werkt er haha) maar ik zou alleen al om die rottige slome app van bank veranderen.Wat voor zwakbegaafd persoon heeft dat bedacht.
Drunksheep schreef:Ja, deze meneer had wel meer vervelende trekjes. Miste echt een deel van zijn opvoeding geloof ik. Altijd janken omdat 'ie bepaalde groente niet lustte (en dan nep-kokhalzen als hij het wel kreeg, je bent verdorie een volwassen vent), op elk pastagerecht ketchup gieten, smakken, het laatste van iets opscheppen zonder te vragen of iemand anders nog wat wilde, enzovoort. En dit is alleen het eet-gedeelte.
Er scheelde zoveel aan die jongen. Maar was ook niet zo gek, gezien de familie waar hij uit kwam. Echt. Ik gruwel nog van de tijd dat ik samen was met hemqua denkniveau ook op zo'n ander level. Was echt gedoemd om te mislukken.
En vooral de disrespect tegenover je eigen ouders is het ergste ja.
Mijn zusje van 16 is echt een moeilijke eter maar zelfs zij werkte alles netjes naar binnen, en dan een volwassen vent die alles laat liggen met 'lussiknie' of 'mag ik er mayonaise bij'. Ik kon echt wel janken
Francieen schreef:Ik word zwaar geïrriteerd van mensen die te hard op chips kouwen waardoor het kraakt. Ik probeer het te negeren maar word op een gegeven moment exht boos
Laatst raakte ik zo enorm geïrriteerd door mijn vriend die chips at, dat ik de zak heb afgepakt
Ik kan er sowieso niet tegen als hij chips eet, want dat stinkt zo erg uit zijn mond..
En als hij dat niet vindt, dan is het sowieso een looser zonder gevoel voor humor
) om daarna een aantal keren achter elkaar ''hallo, hallo, ben je daar nog?'' te herhalen. En vervolgens wel direct reageren toen ik zei dat als zijn telefoon echt weg zou vallen ik wel een terugbelpoging zou doen. Waarna hetgesprek nog een paar minuten duurde zonder wegvalproblemen