Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 15:02

Ik heb daar zó'n ruzie om gehad met m'n ex. Die smakte ontzettend, en ik werd gewoon misselijk en ik hoefde oprecht niet meer te eten als ik dat hoorde... Waren lekker veel ongemakkelijke situaties :Y)

RoosDeG

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 15:20

Ik heb een ex op whatsapp en hij liegt echt continu :')
Hij denkt alleen dat ik het niet Door heb en ik vind het zo grappig dat ik maar gewoon mee speel. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 16:28

Drunksheep schreef:
Ik heb daar zó'n ruzie om gehad met m'n ex. Die smakte ontzettend, en ik werd gewoon misselijk en ik hoefde oprecht niet meer te eten als ik dat hoorde... Waren lekker veel ongemakkelijke situaties :Y)

Herkenbaar... Mijn ex had sowieso 0 tafelmanieren en dat vond ik al echt een afknapper :o Mijn vader is kok geweest dus wij gaan best wel eens 'luxe' uit eten. Zat hij in een restaurant met een michelin ster te smakken en met z'n ellebogen op tafel, verkeerde bestek gebruiken voor alles.. Kijk als je het niet gewend bent is het prima, maar praten met je mond vol, smakken en je wijn in 1 keer naar achteren gieten op kosten van mijn ouders is gewoon niet netjes :o Het is ook kort daarna uit gegaan, ben toen ZO hard afgeknapt.. Als je bij een Berenrestaurant zit en je eet zo zal niemand gek opkijken, maar wij werden zo'n beetje het restaurant uit gestaard en daar kan ik echt niet tegen. Ook niet voor m'n ouders..

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 16:34

Ja, deze meneer had wel meer vervelende trekjes. Miste echt een deel van zijn opvoeding geloof ik. Altijd janken omdat 'ie bepaalde groente niet lustte (en dan nep-kokhalzen als hij het wel kreeg, je bent verdorie een volwassen vent), op elk pastagerecht ketchup gieten, smakken, het laatste van iets opscheppen zonder te vragen of iemand anders nog wat wilde, enzovoort. En dit is alleen het eet-gedeelte.

Er scheelde zoveel aan die jongen. Maar was ook niet zo gek, gezien de familie waar hij uit kwam. Echt. Ik gruwel nog van de tijd dat ik samen was met hem := qua denkniveau ook op zo'n ander level. Was echt gedoemd om te mislukken.

En vooral de disrespect tegenover je eigen ouders is het ergste ja.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 16:38

Manman nou ben ik altijd opgegroeid met het idee dat de rabobank een goede bank is (vader werkt er haha) maar ik zou alleen al om die rottige slome app van bank veranderen. :x Wat voor zwakbegaafd persoon heeft dat bedacht. :evaw:

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 16:45

MarlindeRooz schreef:
Manman nou ben ik altijd opgegroeid met het idee dat de rabobank een goede bank is (vader werkt er haha) maar ik zou alleen al om die rottige slome app van bank veranderen. :x Wat voor zwakbegaafd persoon heeft dat bedacht. :evaw:

Ik heb nooit problemen met die app :o
Zwakbegaafd persoon, ik denk dat die persoon slimmer is dan ik :o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 16:45

Heb je wel die nieuwe app? Die is zo sloom! :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 16:46

Drunksheep schreef:
Ja, deze meneer had wel meer vervelende trekjes. Miste echt een deel van zijn opvoeding geloof ik. Altijd janken omdat 'ie bepaalde groente niet lustte (en dan nep-kokhalzen als hij het wel kreeg, je bent verdorie een volwassen vent), op elk pastagerecht ketchup gieten, smakken, het laatste van iets opscheppen zonder te vragen of iemand anders nog wat wilde, enzovoort. En dit is alleen het eet-gedeelte.

Er scheelde zoveel aan die jongen. Maar was ook niet zo gek, gezien de familie waar hij uit kwam. Echt. Ik gruwel nog van de tijd dat ik samen was met hem := qua denkniveau ook op zo'n ander level. Was echt gedoemd om te mislukken.

En vooral de disrespect tegenover je eigen ouders is het ergste ja.

Ohhh ja heeeeel herkenbaar. Ik heb heel erg lang het idee gehad dat ik hem er niet op mocht beoordelen omdat zijn ouders gewoon heel anders zijn dan die van mij (vind het bijna banketstaaf om zo te zeggen maar typische Telegraaf lezers, 0 interesse in de wereld om ze heen en ontzettend asociaal), maar toen we uit eten gingen was dat echt de druppel voor mij. Eerst vroeg hij of hij ook bier mocht drinken.. In een sterrenrestaurant bij een wildmenu.. Dus vriendelijk gezegd dat er een wijnarrangement bij de prijs in zit en dat hij de wijnen die hij niet lust wel aan mij of m'n vader mocht geven.

Vervolgens dit is niet lekker, dat wil ik niet proeven, hele borden laten staan, moeilijk doen en de dingen die hij wel at gingen er ongelofelijk asociaal in. Mijn vader kon echt wel door de grond zakken van schaamte (die kent de kok) en het personeel was ook even niet al te blij met ons. Ik vind ook niet alles lekker, maar het zijn doorgaans zulke kleine stukjes dat ik het wel gewoon opeet :+ Mijn zusje van 16 is echt een moeilijke eter maar zelfs zij werkte alles netjes naar binnen, en dan een volwassen vent die alles laat liggen met 'lussiknie' of 'mag ik er mayonaise bij'. Ik kon echt wel janken :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 16:47

Ik ben ook niet blij met de nieuwe rabobank app. :n

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 16:49

Ik heb de nieuwe app. Tis even wennen, maar gaat prima :)

Edit: ik zit op 4G

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 16:52

Ik heb 3g en wifi en op beiden is het vreselijk.
Je kan dus ook niet je adres wijzigen via internet, dan moet je bellen. :')

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 19:04

Heb net een frietje stoof gehaald en die stoof is geen rund ... maar paard ... En zo vies is het niet

Horseloverl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 19:17

Ik word zwaar geïrriteerd van mensen die te hard op chips kouwen waardoor het kraakt. Ik probeer het te negeren maar word op een gegeven moment exht boos

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 19:20

Francieen schreef:
Ik word zwaar geïrriteerd van mensen die te hard op chips kouwen waardoor het kraakt. Ik probeer het te negeren maar word op een gegeven moment exht boos

Hier ook, terwijl ik zelf (wel als ik alleen ben) ongegeneerd chips kan zitten eten :+ Laatst raakte ik zo enorm geïrriteerd door mijn vriend die chips at, dat ik de zak heb afgepakt :') Ik kan er sowieso niet tegen als hij chips eet, want dat stinkt zo erg uit zijn mond..

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 19:30

Ik ga zo Sinterklaas vieren met familie, maar ik ben strontverkouden en heb echt absoluut geen zin om te socializen :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 20:14

Ik vind mezelf soms heel grappig.. Zoals nu.
Ik kreeg een bericht van een 39-jarige kerel of ik eens zin had om wat te gaan drinken. (Ik ben 22.)
Dus ik heb terug gestuurd: Het is toch al Vaderdag geweest?

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 20:15

Confession: ik vind Captain hilarisch _O- En als hij dat niet vindt, dan is het sowieso een looser zonder gevoel voor humor :')

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 20:17

Ik kan zo verschrikkelijk genieten van een flinke ruzie. Alles heerlijk eruit gooien, inclusief alle irritaties uit het verleden die met de betreffende persoon te maken hebben.
Niet correct, ik weet het. Maar het lucht wel enorm op.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 20:20

Emma, plaatsvervangende schaamte hier :') Doet gewoon pijn om het te lezen haha, wat een ellende.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 20:21

Captain schreef:
Ik vind mezelf soms heel grappig.. Zoals nu.
Ik kreeg een bericht van een 39-jarige kerel of ik eens zin had om wat te gaan drinken. (Ik ben 22.)
Dus ik heb terug gestuurd: Het is toch al Vaderdag geweest?

:')

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 20:28

Soms lach ik klanten uit zonder dat ze het door hebben(werk op klantenservice in en callcenter).

Vanmiddag mij verkneukeld om een man die wel erg slecht acteerde, begon aan het begin van het gesprek al te vragen of ik hem kon terugbellen, aangegeven dat ik dat niet mag en kan doen. Zei hij opeens dat ik al telkens weg viel omdat zijn btg bijna op was(dat alleen al :')) om daarna een aantal keren achter elkaar ''hallo, hallo, ben je daar nog?'' te herhalen. En vervolgens wel direct reageren toen ik zei dat als zijn telefoon echt weg zou vallen ik wel een terugbelpoging zou doen. Waarna hetgesprek nog een paar minuten duurde zonder wegvalproblemen _O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 20:56

Er komt een rekening aan van bijna 1000 euro, maar omdat wij een meevaller hebben gekregen qua energie rekening vond ik dat ik prima even ruim 120 euro kon uitgeven aan spullen voor de kleine, terwijl dat eigenlijk niet kon en ik dus voor die rekening veel meer geld van de spaarrekening moet halen dan nodig is :')

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 21:15

Anoniem schreef:
Als ik m'n wenkbrauwen net gedaan heb blijf ik steeds van een afstandje kijken hoe mooi ze wel niet zijn en dan ben ik even heel gelukkig dat ze iig 1 dag in shape zijn. :')

Dat doe ik ook altijd :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 22:49

Ik heb net iemand van FB gegooid omdat ze "me topper" neerzette. :j :r

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 23:29

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 06-02-22 02:02, in het totaal 1 keer bewerkt