Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Picasso schreef:Memuska schreef:Dat ik een leerlinge heb die op alles wat ik zeg "waarom" vraagt.
DAAROM.
Hahaha, echt....waarom?
Danique schreef:Aan de werklui die voor mijn werk aan het bouwen zijn. Een van hen liep net naar de achtertuin-poort van de bejaardenflat omdat deze in een steegje ligt en piste daar gewoon tegenaan... Er zijn superveel winkeltjes/restaurants hier, vraag dan of je naar de wc mag
Dorus schreef:Danique schreef:Aan de werklui die voor mijn werk aan het bouwen zijn. Een van hen liep net naar de achtertuin-poort van de bejaardenflat omdat deze in een steegje ligt en piste daar gewoon tegenaan... Er zijn superveel winkeltjes/restaurants hier, vraag dan of je naar de wc magHun baas of hoofdaannemer is zelfs verplicht voor een toilet te zorgen. Desnoods zet hij er een dixie neer.
Hebben ze een naam op het busje staan? Ik zou gewoon de baas bellen en een klacht indienen.
Dorus schreef:Ik snap heel goed welke oplossing jij aandraagt, die is alleen niet werkbaar. Zal ik het voor je uitschrijven? Je klikt rechtsboven het bericht op dat driehoekje en kiest "verberg bericht" of hoe dat ook op z'n Nederlands mag heten. En dat herhaal je vervolgens zo'n 50 keer tot je al die berichten verborgen hebt. En volgende week als de volgende persoon in de vriendenlijst jarig herhaal je het hele riedeltje weer van voor af aan. En dat herhaalt zich met enige regelmaat tot iedereen jarig is geweest en dan kan je weer van voor af aan beginnen.
Ik wil die berichten niet één voor één verbergen, ik wil die berichten gewoon helemaal niet zien zonder herhalende acties mijnerzijds. En de enige mogelijkheid die Facebook daarvoor bied is je hele vriendenlijst ontvolgen of ontvrienden.
Dus laat mij me gewoon ergeren aan dat idiote Facebook en kom niet met oplossingen die geen oplossingen zijn.