Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vientje schreef:Hè balen! Zo zuur is dat met zadels hè![]()
Ik ben juist op zoek naar een tweedehands dressuurzadel op MP (nou ja, in eerste instantie vooral bij zadelmakers met tweedehands maar ook hier en daar wat op MP/Bokt). En nu alweer gefrustreerd met hoe veel verkopers fantasieprijzen vragen, of niks terug laten horen op mailsBen geen goede handelaar, dus bied ook netjes rondom de vraagprijs of als de vraagprijs reëel is zelfs gewoon de vraagprijs, dat zal het niet zijn... Zucht!
Wat een rotstreek met die haaknaalden zeg.
Vientje schreef:Ja idd, lastige tijd om te verkopen!![]()
Ik heb zelfs uiteindelijk ook wat water bij de wijn gedaan en de mijne wat onder de prijs verkocht (in ruil voor dat de koper dan niet mocht terugbrengen indien het niet paste), zodat ik in elk geval zelf verder kon met mijn zoektocht.
Maar ja, nou reageert er niemand op mails dus had ik mijn oude net zo goed nog ff kunnen aanhoudenNu op goed geluk zelf maar een advertentie geplaatst op Bokt, denk dat ik die straks ook nog even kopieer naar een FB pagina van de omgeving hier.
Deijs schreef:ik vind het altijd maar zo vreemd dat mensen niet meer tegen bieden, als ik zeg; voor 15 euro issie voor jou dan word er niet meer gereageerd of er word gezegt; oh laat dan maar
Evelienepien schreef:Deijs schreef:ik vind het altijd maar zo vreemd dat mensen niet meer tegen bieden, als ik zeg; voor 15 euro issie voor jou dan word er niet meer gereageerd of er word gezegt; oh laat dan maar
Zou dat niet kunnen liggen aan leeftijd of opvoeding?
Vroeger was het veel normaler dan nu als iemand een prijs vraagt om af te dingen / handelen.
In mijn jonge jaren durfde ik het echt niet...en ik werd er thuis toch wel degelijk mee geconfronteerd op het platteland ( met vee ed)..