Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bridgetF

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 09:44

als het een vrouw is, en het is geen jurkje van 3 euro, gewoon laten passen.

Ik heb het eens gehad dat er een man wou komen passen, dat heb ik niet gedaan.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 10:00

Yes! Vandaag wordt eindelijk mijn zadel opgehaald. Duimen dat die past...
Ik maak er wel 150,-/100,- verlies op bij wijze van. Maar dan hoeft ie niet meer tot stof te vergaan in de garage.:)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 10:10

Kom ik net op FB een behoorlijk uitgebreid Boerenbontservies tegen, staat duidelijk bij €150,- en dan gaan er mensen €60,- en €80,- bieden. 8)7
Heb er maar op gereageerd met 'er staat duidelijk €150,-, lijkt me dat de helft (of minder) bieden geen zin heeft'.
Geen reacties op gehad nog maar wel 2 likejes van mensen die het er overduidelijk mee eens zijn. :)

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 10:25

hahah en terecht :)

worden de nieuwe tarieven veel hoger dan? of valt t mee?

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 11:57

De haaknaalden zijn net binnengekomen. Ik deed het pakketje open, zijn het roze in plaats van rode die ik had besteld :roll:
Heb net even gemaild wat het probleem is en gevraagd of er een tegemoetkoming geregeld kan worden aangezien ik niet heb gekregen wat ik besteld heb.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 12:28

En wat is het verschil eigenlijk tussen die twee naalden?

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 12:30

De kleur.

Er stond duidelijk in mijn mail dat ik de rode kleur had besteld. Ook in het onderwerp stond dat.
Ik heb er 2 weken op moeten wachten. Dan verwacht ik wel dat ik hetgene krijg wat ik besteld heb.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 12:34

Groot gelijk! En roze of rood Is toch heel anders. Ik zou daar inderdaad -achteraan gaan.

Zo komen ze mn zadel halen. Ik duim echt dat hij past zo niet brengt ze hem vanmiddag weer terug...
Willen jullie mee duimen!? Geld is echt wel nodig voor komendschool jaar :p

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 12:38

Het gaat bij mij gewoon om het principe. Ik kreeg dus nadat ik betaald had te horen dat het 1-3 weken zou duren omdat zijn leverancier dat op zou sturen naar mij. Hij was het 'vergeten' te melden.

Lienek, ik duim mee! :)

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 13:14

Hij is opgehaald. Ze vond hem erg mooi dus nu duimen dat het zadel past

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 15:41

Ahh het paste niet.. Bah zo jammer!!'

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 15:47

Hè balen! Zo zuur is dat met zadels hè :(:)

Ik ben juist op zoek naar een tweedehands dressuurzadel op MP (nou ja, in eerste instantie vooral bij zadelmakers met tweedehands maar ook hier en daar wat op MP/Bokt). En nu alweer gefrustreerd met hoe veel verkopers fantasieprijzen vragen, of niks terug laten horen op mails :Y) Ben geen goede handelaar, dus bied ook netjes rondom de vraagprijs of als de vraagprijs reëel is zelfs gewoon de vraagprijs, dat zal het niet zijn... Zucht!

Wat een rotstreek met die haaknaalden zeg.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 15:54

Vientje schreef:
Hè balen! Zo zuur is dat met zadels hè :(:)

Ik ben juist op zoek naar een tweedehands dressuurzadel op MP (nou ja, in eerste instantie vooral bij zadelmakers met tweedehands maar ook hier en daar wat op MP/Bokt). En nu alweer gefrustreerd met hoe veel verkopers fantasieprijzen vragen, of niks terug laten horen op mails :Y) Ben geen goede handelaar, dus bied ook netjes rondom de vraagprijs of als de vraagprijs reëel is zelfs gewoon de vraagprijs, dat zal het niet zijn... Zucht!

Wat een rotstreek met die haaknaalden zeg.

Ja zo lastig..
Ik zit ver onder de marktplaats prijzen maar de markt ligt op zn gat .. Helaas

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 16:07

Ja idd, lastige tijd om te verkopen! -O-
Ik heb zelf uiteindelijk ook wat water bij de wijn gedaan en de mijne wat onder de prijs verkocht (in ruil voor dat de koper dan niet mocht terugbrengen indien het niet paste), zodat ik in elk geval zelf verder kon met mijn zoektocht.

Maar ja, nou reageert er niemand op mails dus had ik mijn oude net zo goed nog ff kunnen aanhouden _O- Nu op goed geluk zelf maar een advertentie geplaatst op Bokt, denk dat ik die straks ook nog even kopieer naar een FB pagina van de omgeving hier.
Laatst bijgewerkt door Vientje op 29-07-14 16:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 16:12

Vientje schreef:
Ja idd, lastige tijd om te verkopen! -O-
Ik heb zelfs uiteindelijk ook wat water bij de wijn gedaan en de mijne wat onder de prijs verkocht (in ruil voor dat de koper dan niet mocht terugbrengen indien het niet paste), zodat ik in elk geval zelf verder kon met mijn zoektocht.

Maar ja, nou reageert er niemand op mails dus had ik mijn oude net zo goed nog ff kunnen aanhouden _O- Nu op goed geluk zelf maar een advertentie geplaatst op Bokt, denk dat ik die straks ook nog even kopieer naar een FB pagina van de omgeving hier.

Ik stuur je een pb. Op de stal waar ik rij verkopen ze kieffer dressuurzadels

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 18:29

Balen dat het zadel niet past.

Ik heb net een mail terug gehad. Ik mag de haaknaalden retour sturen. Als hij ze heeft ontvangen stort hij het bedrag terug.

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:23

FNews schreef:
Balen dat het zadel niet past.

Ik heb net een mail terug gehad. Ik mag de haaknaalden retour sturen. Als hij ze heeft ontvangen stort hij het bedrag terug.

mooi zo en nu maar weer op zoek naar nieuwe :)

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:27

tjonge jonge en dat terug storten duurt dan ook drie weken?

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:34

Staroo, heb al nieuwe gezien :)
Bridgetf, ik heb die naalden daarnet nog retour gestuurd. Hij zou ze donderdag moeten hebben, dan kan dat geld vrijdag al op mn rekening staan. Deze man is dus geen aanrader om bij te bestellen. Hij bied ook nog andere dingen aan. De naalden zelf zagen er ook niet echt mooi afgewerkt uit.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:32

Ik kwam een advertentie tegen van een man die een mechelse herder zoekt. Mag niet de precieze tekst plakken maar het is ongeveer dit:

"te koop gevraagd" met een hoop eisen (moet teef zijn, lief voor kinderen, een bepaalde kleur, moet commando's kennen) en dan vervolgens "ja ik zit in de wao en ben aan het scheiden dus ik kan niet veel geld betalen, maar ze wordt super verzorgd! Ik zoek een maatje die luistert en geen commentaar geeft"

......

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:36

zo wilde hij zeker dat zijn vrouw was :D

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:57

_O-

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:32

ik vind het altijd maar zo vreemd dat mensen niet meer tegen bieden, als ik zeg; voor 15 euro issie voor jou dan word er niet meer gereageerd of er word gezegt; oh laat dan maar :')

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:58

Deijs schreef:
ik vind het altijd maar zo vreemd dat mensen niet meer tegen bieden, als ik zeg; voor 15 euro issie voor jou dan word er niet meer gereageerd of er word gezegt; oh laat dan maar :')

Zou dat niet kunnen liggen aan leeftijd of opvoeding?
Vroeger was het veel normaler dan nu als iemand een prijs vraagt om af te dingen / handelen.
In mijn jonge jaren durfde ik het echt niet...en ik werd er thuis toch wel degelijk mee geconfronteerd op het platteland ( met vee ed)..

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 09:32

Evelienepien schreef:
Deijs schreef:

Zou dat niet kunnen liggen aan leeftijd of opvoeding?
Vroeger was het veel normaler dan nu als iemand een prijs vraagt om af te dingen / handelen.
In mijn jonge jaren durfde ik het echt niet...en ik werd er thuis toch wel degelijk mee geconfronteerd op het platteland ( met vee ed)..

Hmm geen idee! het is op internet behoorlijk onpersoonlijk dus dan lijkt het mij makkelijker voor mensen? :)