HTM schreef:Meng me ook even in dit verhaal.
Vind het nogal vaag, vanaf het begin al.
Hoe kun je de T&T code vergetensorry, maar als iemand met z'n verhaal bij mij aankomt, dan vertrouw ik het ook niet.
Je weet dat je die moet bewaren totdat je zeker weet dat het pakket aangekomen is.
En als verzender ben je verantwoordelijk!
Heb ook een beetje het idee dat je je verhaal hier komt doen, omdat je weet dat er ook bokkers zijn die op een pakketje wachten, in de hoop je verhaal geloofwaardiger te krijgen....
Was het nou 1 pakket, dan had het kunnen zijn dat die "kwijt" is, maar zoveel, sorry...
Bij PostNL gaat er wel eens (vaak) wat fout, maar geloof echt niet dat een hele partij pakketten ineens weg is.
Of de auto moet gestolen zijn (komt wel eens voor maar vooral in A'dam) maar dan nog klopt je verhaal niet.
@ zamzam zou jou verhaal even doorsturen naar de BZC.
Geeft geen zekerheid dat jij je geld of spullen krijgt (ben zelf ook opgelicht door een bokker), maar melden helpt al wel.
Nounou, ik vind het nogal ver gaan om gelijk te impliceren dat my_precious mensen oplicht. Ik ben het ermee eens dat het een apart verhaal is, maar we pakken allemaal weleens iets onhandig aan en vergeet niet dat de juiste levering niet alleen van de verkoper afhangt, maar ook van andere schakels in het logistieke proces.
Afijn, naar mijn weten is de verkoper verantwoordelijk tot de plaats waar de overdracht van eigendom plaatsvindt, om het zo maar te zeggen. Dat is dus het huis van de koper en aangezien de pakketten daar nooit zijn aangekomen is inderdaad de verkoper aansprakelijk. Maar als ik Google goed begrijp moet dan wel van tevoren duidelijk zijn geweest dat verzending de bedoeling was. Maar goed, daar ga ik wel vanuit.
Als het hier een partij pakketten betreft kan het zomaar zijn dat de pakketten allemaal later aankomen. Dat heb ik hier ook weleens gehad. En zeker nu je bericht hebt dat 2 pakketten vandaag zijn aangekomen zou ik het nu juist even afwachten. Voor hetzelfde geld komt morgen de rest aan.