Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hoi schreef:hahha degene die in dit topic reageren blijven overen gaan de wereld redden worden we ook nog beroemd
Pradaatje schreef:Astro tv is gestopt met uitzenden!
Vanwege dit onderwerp.
hoi schreef:hahha degene die in dit topic reageren blijven overen gaan de wereld redden worden we ook nog beroemd
Goof schreef:hoi schreef:hahha degene die in dit topic reageren blijven overen gaan de wereld redden worden we ook nog beroemd
Beroemd onder wie als er niemand meer is??
Candy_x3 schreef:En we leven nog!
@ hoi bedoel je niet EVOLUTIE?
hoi schreef:Misshien zijn we de overleveden maar ik geloof wel dat we over 400.miljoen jaar terug komen en osn ontwikkeld hebben want toch blijft er een evulatie bestaan
Loose schreef:hoi schreef:Misshien zijn we de overleveden maar ik geloof wel dat we over 400.miljoen jaar terug komen en osn ontwikkeld hebben want toch blijft er een evulatie bestaan
Weet niet wat er gaat gebeuren (áls er al iets gaat gebeuren) maar het kan nooit zo erg zijn dat de wereld vergaat want de polen zijn ooit ook al eens omgedraaid.
Citaat:Misshien zijn we de overleveden maar ik geloof wel dat we over 400.miljoen jaar terug komen en osn ontwikkeld hebben want toch blijft er een evulatie bestaan