Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Zo ff 3 pagina's bijgelezen
Ben benieuwd
prom schreef:ik ben iedere keer bij trendstore aan het kijke (hyves) en als iemand online is geweest komt die gene boven aan members (oftewel bij ons vriendenlijst) te staan... en gister stond hij onder.. en dr straks bove..

truste voor zo allemaal
prom schreef:haha ik doe mijn best
nu a ik slapen hahatruste voor zo allemaal

fionaa schreef:Wat heb je toch een mazzel he

Nagini schreef:bij fotos kijken.. ergens op pagina 3 ofzo jongen die zn tong uitsteekt.
karina1977 schreef:zo heb even 25 paginas doorgeworsteld en gelachen ( sorry ) .
Het is echt jammer dat mijn printer het niet doet .
Dan had ik mooi dit hele toppic uitgeprint en opgestuurd naar de winkel waar hij werkt . tav david .
Onderaan je tel geschreven .![]()
Meid zo te lezen vind je hem helemaal geweldig en er moet toch een manier zijn om een normaal gesprek met hem aan te kunnen knopen .
Neem gewoon een vriend mee naar die winkel en laat hem kleding passen komt er vanzelf een gesprek .
succes
briljant! karina1977 schreef:zo heb even 25 paginas doorgeworsteld en gelachen ( sorry ) .
Dan had ik mooi dit hele toppic uitgeprint en opgestuurd naar de winkel waar hij werkt . tav david .
Meid zo te lezen vind je hem helemaal geweldig en er moet toch een manier zijn om een normaal gesprek met hem aan te kunnen knopen .
Neem gewoon een vriend mee naar die winkel en laat hem kleding passen komt er vanzelf een gesprek .
succes

_Nancy schreef:karina1977 schreef:zo heb even 25 paginas doorgeworsteld en gelachen ( sorry ) .
succes
Nee dat had je niet
Dan had ik je persoonlijk vermoord!!
Zo grappig vind ik het anders niet, ik heb veel verdriet om hem gehad..
En dan ga je me uitlachen??![]()
Nou fijn.. xD
ik heb ook niet zozeer om jou gelachen hoor
meer over de reacties van de andere en de tips .
karina1977 schreef:_Nancy schreef:
Nee dat had je niet
Dan had ik je persoonlijk vermoord!!
Zo grappig vind ik het anders niet, ik heb veel verdriet om hem gehad..
En dan ga je me uitlachen??![]()
Nou fijn.. xD
ik heb ook niet zozeer om jou gelachen hoor
meer over de reacties van de andere en de tips .
Toch vind ik toppic kopieren mischien nog de beste oplossing staat precies in hoe jij je voeld en dan weet ie het ook meteen .
het houd ons nu al 25 paginas bezig en hoop echt voor je dat het wat word .
wat zijn je volgende plannen .
mariska12 schreef:en hoe moeten wij dan weten hoe het afloopt .. ?![]()
_Nancy schreef:mariska12 schreef:en hoe moeten wij dan weten hoe het afloopt .. ?![]()
Vast niks,, xD
Dat kan ik je zo ook wel vertellen..
mariska12 schreef:maar wat nou als er wel wat is
Stippie1 schreef:Ik lees al vanaf begin mee.. Maar nu niet zo negatief worden hoor..
Kom op, beetje positief denken en ervoor gaan.
Staan toch wel meer mensen in die hyve lijst, dus als je geen reactie krijgt, gewoon hetzelfde mailtje naar iemand anders toe sturen..
Komt goed
_Nancy schreef:mariska12 schreef:maar wat nou als er wel wat is
Dan zou ik dat wel laten weten,, voor de mensen die dat willen
_Nancy schreef:Stippie1 schreef:Ik lees al vanaf begin mee.. Maar nu niet zo negatief worden hoor..
Kom op, beetje positief denken en ervoor gaan.
Staan toch wel meer mensen in die hyve lijst, dus als je geen reactie krijgt, gewoon hetzelfde mailtje naar iemand anders toe sturen..
Komt goed
Al het positieve is weg gewaaid..
Wat is er nou positief aan??
Als het positief was.. dan was er allang iets gebeurd..
Maar zo'n schijterd als ik ben, durf niet..