Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Buckje schreef:Gefeliciteerd!
Mandy_89 schreef:heleen06 schreef:@ Mandy_89: Moest je tijdens je examen een huisnummer opzoeken? Waarom?
Ik moet vrijdag 1 augustus weer afrijden, voor de vierde keer.
Geen idee waarom dat was, denk om mij het moeilijk te maken??
Ik weet niet wanneer ik weet op moet. Mijn intsructeur wil niet eerder er 1 reserveren dan dat hij geld heeft van het rijbewijs service, maar die krijgt hij pas als ik geslaagd ben.
Dus ik ga nu ergens anders lessen, en via hun een examen aanvragen..
Groetjes mandy
WillemYntJee schreef:Mandy_89 schreef:
Geen idee waarom dat was, denk om mij het moeilijk te maken??
Ik weet niet wanneer ik weet op moet. Mijn intsructeur wil niet eerder er 1 reserveren dan dat hij geld heeft van het rijbewijs service, maar die krijgt hij pas als ik geslaagd ben.
Dus ik ga nu ergens anders lessen, en via hun een examen aanvragen..
Groetjes mandy
Soms zeggen ze ook gewoon rij maar naar kerklaan 45 ofzo, k noem maar wat. En dan kan je dat of in je TomTom invoeren of als je weet waar het is, zelf heen rijden. Maar dan moet je tijdens het zoeken naar het juiste huisnummer natuurlijk wel de rest van het verkeer in de gaten houden, dat is juist de 'moeilijkheid' die er in zit, het erheen rijden op zich is vaak niet moeilijk
tanec_meisje schreef:Nou mensen duim voor me.. Morgenochtend 8.55... Les vandaag ging erg goed al zeg ik het zelf!
Buckje schreef:Suc 6!
Na hoeveel lessen mochten jullie de snelweg op ?
tanec_meisje schreef:Nou mensen duim voor me.. Morgenochtend 8.55... Les vandaag ging erg goed al zeg ik het zelf!