Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Simba_ schreef:faye schreef:Wat volwassen
AAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Citaat:Spam
Spam is op geen enkele manier toegestaan op Bokt. Accounts die enkel worden gebruikt om (commerciële) links te spammen worden geband. Ook het herhaaldelijk noemen van links in discussies of het aanprijzen van je eigen producten/website waar dat irrelevant is, wordt bestraft. Dit geldt ook voor het ongevraagd versturen van pb's met reclame.
Jildau schreef:Ooh hebben jullie die fotoshoot pb ook gehad?
faye schreef:Rinske schreef:Mensen lijken precies te weten hoe het er in iemand privé leven aan toe gaat, terwijl ze deze persoon niet eens kennen? Ik vind dat toch vreemd, degene die een relatie hebben met een groot leeftijdsverschil praten meestal júist heel veel voordat ze echt verder gaan met de relatie. Wij hebben ook veel gepraat in het begin, vooral over de toekomst (hoe ziet deze er over 30 jaar uit?) e.d.. Wij zijn echt niet over 1 nacht ijs gegaan, volgens mij de meesten hier niet.
Was jij ook minderjarig?
. 
.
WinSel schreef:dit gaat weer helemaal offtopic he
. Rinske schreef:@Simba_ stuur een Mod dan even een pm ipv dat hier steeds te melden.
SecretLIN schreef:huh dat is wel vreemd waarom iemand toevoegen op msn ?
Hmm is wel offtopic idd

Simba_ schreef:SecretLIN schreef:huh dat is wel vreemd waarom iemand toevoegen op msn ?
Hmm is wel offtopic idd
ja idd,, heb voor het eerst in mijn leven een mod getipt
..

Liezel1 schreef:wat ik mij afvraag he... hoe zit het dan met de scheiding tussen je gevoel en je verstand?
er zijn ook mannen (of vrouwen) die verliefd worden op iemand die getrouwd... iemand die dan zijn volle verstand heeft doet daar niets mee en blijft daar vanaf, uit puur fatsoen...
dat zie ik hier nergens terugkomen.. dat de mannen niets doen met minderjarige meiden uit fatsoen....