Uitspraken van kinderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Uitspraken van kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 15:54

Ik kreeg laatst nadat ik bij mijn haren naar beneden werd geleurd een hoek tegen mijn hoofd van een meisje van 11 waarnaar ze mij bezorgt aankeek en vroeg: Gaat het? Clown

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 17:43

Mijn zusje is ooit naar de slager gefietst voor vleestomaten
(ik zet er even niet bij hoe oud ze toen was, dan wordt ze helemaal boos mocht ze dit lezen).
Ze heeft het in ieder geval nog lang moeten horen. Haha!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 17:47

haha wat erg Tong uitsteken Ben wel erg benieuwd hoe oud ze was Haha!

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 17:54

"Is jouw broertje een jongetje?"

*LOL*

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 19:15

Mijn neefje van 6 wilde wel onze tafel verkopen op marktplaats. Nou toen had ie het er ineens over dat ie mn broertje wel voor 1 cent wilde kopen. Dus mijn tante "waar moet ie dan slapen?". Bij hem dat wilde die niet en zn broer ook niet dus dan maar bij zn andere broertje. Zegt ie: "OOOH dan gaan ze ne*ken!".Huilen van het lachen Dus mn tante zei dat ie dat niet mocht zeggen en mn neefje hield zich van de domme. De hele tijd "wat zei ik dan Verward ". Dus mn tante zo: "Ik wil niet dat je weer ne*ken zegt." Hij zo: "OOOH nu zeg jij het ook!!". Dat hoofdje ook de hele tijd, echt zo onderuitgezakt op schoot zat ie als een kindje van 3 ofzo. Haha! Haha!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 11:35

Daiwa schreef:
bij ons op stal zijn er ook kinderen
stond er 1 tje naast me en die zat te kriebelen in zijn kruis
dus ik vraag aan hem heb je jeuk?
zegt hij heel droog nee dat vind ik lekker
nou ik kon me lach niet inhouden en hij vond het maar raar dat ik aan het laggen was

Hihihi: ik vroeg ook eens aan mijn dochter of ze moest plassen; nee hoor, ik ben mijn pruimpje aan het aaien...

_Guppie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 11:46

Haha, super grappig die uitspraken van kinderen! Ik heb op een kinderdagverblijf gewerkt tijdens mn studie en deze twee uitspraken zal ik nooit vergeten:

Twee kids zaten naast elkaar aan tafel en waren heel vervelend aan het doen: steeds aan elkaar zitten, tegen elkaar roepen etc. Ik zei: "Nu stoppen, anders haal ik jullie uit elkaar".
Zegt er eentje heel verontwaardigd: "Nou, dan haal ik jóu uit elkaar!"

Ik zat midden in de zomer op de rand van de zandbak in mn spaghettiehemdje. Ik had een kindje van een jaar of drie op schoot. Ineens pakt hij de bovenkant van mn hemdje trekt het naar voren, kijkt naar binnen en zegt: "Nou, die van mijn moeder zijn véél groter!"

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 12:45

Muhahaha, lachen sommige dingen, wij zijn aan het opruimen en vind nog een vrienden boekje van 12 jaar geleden.. Oudklasgenoot: wat wil jij later worden: 9! hahah

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 12:54

[quote="_Guppie_"]Haha, super grappig die uitspraken van kinderen! Ik heb op een kinderdagverblijf gewerkt tijdens mn studie en deze twee uitspraken zal ik nooit vergeten:

Twee kids zaten naast elkaar aan tafel en waren heel vervelend aan het doen: steeds aan elkaar zitten, tegen elkaar roepen etc. Ik zei: "Nu stoppen, anders haal ik jullie uit elkaar".
Zegt er eentje heel verontwaardigd: "Nou, dan haal ik jóu uit elkaar!"

Ik zat midden in de zomer op de rand van de zandbak in mn spaghettiehemdje. Ik had een kindje van een jaar of drie op schoot. Ineens pakt hij de bovenkant van mn hemdje trekt het naar voren, kijkt naar binnen en zegt: "Nou, die van mijn moeder zijn véél groter!"[/quote]

Whaha dat is pas brutaal!

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 19:57

Sunrise_ schreef:
Toen ik een keer lastig was in de trein (was een jaar of 3) pakte mijn moeder me bij mijn arm en zette
me even stevig op de bank neer zeg maar. Waarop ik meteen vol drama en overgave door de trein begon te schreeuwen:"Mijn mama knijpt mij altijd, heeeeeeeeeuwl hard!" en er (geloof ik) een paar traantjes uit perste. We gingen er dus de volgende halte maar uit. Lachen

*grinnik*
Doe ik nu nog steeds, als mijn moeder aan de telefoon zit ga ik heel hard schreeuwen 'nee vader, nee vader niet slaan, niet slaan au dat doet pijn'. mijn vader is de zachtaardigste man op de wereld dus helaas gelooft niemand me...

xDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 20:25

Ik sprak laatst met iemand en die had in mijn vriendenboekje gezet dat ze piraat wou worden oowjaah Nagelbijten / Gniffelen

xDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 22:10

Vandaag moest ik zo lachen vandaag ik heb even goed opgelet aan de kassa wat er allemaal gezegd werd door kinderen.
Was een meisje met ijsjes in dr hand opeens zegt ze tegen dr moeder mama kom nou snel de ijsjes worden koud!!!

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 17:33

Ik lig hier helemaal dubbel ROFL

Ik was jarig (ik was nog heel jong). Gingen we met zijn allen van boven naar beneden. Met zijn allen op de trap, wordt ik per ongeluk door mijn nichtje van de trap geduwd. Ik viel aardig hard. Mijn nichtje huilen en roepen: IK DEED HET NIET PER ONGELUK!

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 21:26

Ik moest vanavond toch ook wel stiekem een beetje lachen.
Terwijl ik mijn paard sta te poetsen komt er een meisje (6/7) aanlopen. Zij gaat uitgebreid staan kijken en vraagt op een gegeven moment of mijn paard familie is met het paard dat 2 boksen verderop staat.
Het betreffende paard lijkt totaal niet op die van mij. De enigste overeenkomst is de kleur van de staart en manen.
Dus ik antwoord "Nee, hoezo?"
"Ja, die heeft ook zo'n ding op z'n kont."

Ze bedoelde dus het brandmerk.

Dus nu weten we het. Ieder paard met een brandmerk is familie met elkaar ookal lijken die merken niet op elkaar Haha!

_sabinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 21:49

ow toen ik klein was schaamde mijn moeder zich dood

we waren in de supermarkt (en ja zoals elk klein kind sommige woorden zijn moeilijk) en ik schreeuwde door de hele winkel heen
MAM MOET JE NOG KLENTENKLOOT HEBBEN Clown

het moest dus krentenbrood zijn

of mam kijk is kliekkluig jaja vliegtuig haha

of we moesten wachten bij het spoor en er fietste een zwarte man langs schreeuw ik heel hard: kijk is mama zwarte piet!!!! het was midden in de zomer Bloos
Laatst bijgewerkt door _sabinee op 10-09-08 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Zorry

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 22:04

nou wat een verhalen lig helemaal dubbel.

Mijn zoontje bijna 4 van de week bij oma.
Hij trekt de koelkast open om te kijken wat voor drinken ze heeft ziet hij in een keer een bifi liggen
zegt tegen oma mag ik dat bifi opeten, dus oma zegt als jij dat lust mag dat waar op hij antwoord
ik lust het wel je gaat er alleen zo van uit je bek stinken. Nou toen kon je oma opvegen.

En als er een getinte man langs komt vraagt hij altijd waarom die mensen schmink op de gezicht hebben.

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 22:37

Dochterlief vanmiddag. Ze had straf gekregen vanwege een wel errug grote mond en ik had haar dus fijn naar haar kamer gestuurd om na te denken (is 8 maar denkt soms dat ze al 18 is).

Komt ze uit zichzelf weer naar beneden, ik zit een boek te lezen op de bank, zegt ze tegen me:

Mam, kinderen hebben óók aandacht nodig hoor, net als honden en katten.

Nors opkijken

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 12:47

Ik was gister bij mijn moeder en ze zat een appel te eten, op een gegeven moment verslikt ze zich, waarop mijn zoontje van 3,5 bloedserieus zegt, gezondheid oma ROFL

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 12:57

De boys van ons hebben soms ook een uitspraken waarvan ik bij mezelf denk, hoe komen jullie erop.
Zo laatst:

[***] zegt ( hij is 2 1/2) ooowwh mama wat ben je mooi, ga je nu poepen??
Als ik me aan het opmaken ben dan vraagt hij altijd of ik ga zingen.

[***] ( 3 1/2 jaar) Mama ik heb een pipi he ( piemeltje) en jij hebt een verstopte pipi he mam?

Zo hebben ze nog wel meer van die gekke uitspraken , kan er nu zo gauw alleen niet opkomen.

Lies_Miek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 20:44

Was vandaag bij een vriendin en die heeft twee nichtjes.
Van een jaar opf twee.
En zei zei dus: Ja god woont in de hemel.
Later vraagt ze aan een van de nichtjes: Waar woont god?
Nichtje: In de hema.

Vlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 07:24

Haha! in de Hema, vlakbij de rookworsten..... Clown

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 07:32

Toen mijn broer 3 was wassie wandelen met mn vader en toen zagen ze een blauwe reiger.... Komen ze thuis roept ie: Mamma Mamma!! Ik heb een blauwe TIJGER gezien!!!! Nagelbijten / Gniffelen

xDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 16:32

Pascal schreef:
Ik was gister bij mijn moeder en ze zat een appel te eten, op een gegeven moment verslikt ze zich, waarop mijn zoontje van 3,5 bloedserieus zegt, gezondheid oma ROFL

Haha wat schattig, wel lief bedoeld Knipoog
Gezondheid, oma stikt zowat Huilen van het lachen

oensan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 16:35

Mijn jongste zegt altijd (4 jaar) : mama doe je achterhaar los (haar in staart vind hij niets....)

En het verschil van meisjes en jongetjes is toch erg moeilijk en hij zegt dan altijd: jij bent een beetje een jongen want je hebt een platte pik (hahahahahahahaha)

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 19:59

haha sommige uitspraken zijn echt grappig Ja
Ik heb achter de bar gewerkt bij de tennisbaan, en daar was iemand die zoete witte wijn wou, maar droge had gekregen. Dus zij komt aan de bar: ja dit is een droge! Staat er zo'n meisje naast ik schat een jaar of 5: wil jij een natte dan?
Hahah die vrouw dik rooie kop en ik lag helemaal dubbel Haha!