Meer mensen die stijldansen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joyce2

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 21:12

Spotten, dus een punt pakken waar je strak heen kijkt en dan op het laatste moment je hoofd mee draaien en weer strak naar 1 punt kijken. Dat werkt beter dan steeds maar overal achteraan te draaien met je hoofd, want daar word je zo lekker duizelig van! Enne, gewoon veeeeeeel oefenen.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 22:51

joyce2 schreef:
Spotten, dus een punt pakken waar je strak heen kijkt en dan op het laatste moment je hoofd mee draaien en weer strak naar 1 punt kijken. Dat werkt beter dan steeds maar overal achteraan te draaien met je hoofd, want daar word je zo lekker duizelig van! Enne, gewoon veeeeeeel oefenen.

Inderdaad, dat werkt erg goed ! :j

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 23:03

Even een oproepje: heeft er iemand uit omg. Ede of Utrecht misschien zwarte of witte bandages te leen? Ik heb 4 paar wit en 4 paar zwart nodig, voor 20 juni.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 23:04

Witte heb ik geloof ik nog wel liggen... Zwarte niet! Wel aubergine kleurige, haha.

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 11:07

Ah, dat is handig dat je in Zeist woont. Als ik er niet genoeg bij mekaar krijg voor de 20e mag ik jou dan in gedachte houden?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 15:34

Het ETDS is nu bezig... gisteravond begon ik met de blind date (nou, dat valt nog niet mee zeg :lol:) maar ik heb uiteindelijk toch iemand gevonden. We kwamen vandaag tot de kwart finales (onze tango ging vreselijk de mist in :') )
Vanavond themafeest, dan kan ik mooi mijn hofdansjurk aan :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 17:20

Cool, veel plezier Arwen!

@Lotte1990, als je er niet genoeg kan verzamelen mag je bij mij aan de bel trekken hoor, ik rij op dit moment toch niet, dus heb ze ook niet nodig op kort termijn!

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 11:07

Gisteren heb ik mijn cijfers terug gekregen! We werden als eerste naar voren geroepen, omdat we de hoogste punten hadden. :D Van de week plaats ik misschien nog wel een foto van het dansen.

Engelse wals: 8
Tango: 8,5
Quick Step: 8

Cha Cha: 8
Rumba: 8
Jive: 8

lijntjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 12:02

@Arwen Gaaf!
@Snader Goed gedaan, Gefeliciteerd!

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 12:11

Kijkt men hier overigens naar Dancing With The Stars?
Ik vond het vorige seizoenen wel beter hoor. Dit 'seizoen' vind ik echt niet goed :+

lijntjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 14:00

Ja ik kijk het! Het niveau valt me tegen.. Niet dat ik het ze na kan doen, maar in vergelijking met de vorige seizoenen wel..

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 14:54

Ik vind het dit jaar geen bal aan! vooral de Freestyle erdoor vind ik minder en de jury (gastjury) vind ik ook niks. Die delen gewoon al 10-en uit. Belachelijk!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 14:57

Ik kijk het niet, want mn vriend vind er niets aan. Toen ik nog bij mn ouders woonde keek ik het wel altijd, vond het altijd leuk om te zien! Conclusie: ik zit onder de plak ;) Al was hij laatst een avondje weg, toen heb ik het wel gekeken en ik vond de presentatie niet leuk en dat gast jurylid vind ik ook niet om over naar huis te schrijven... Maar goed... Wie is er inmiddels uit?

@Snader: gefeliciteerd!

dancinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 15:01

Hello!
nou gister weer eens een beetje geoefend voor as zaterdag!
heb nog steeds me rugblessure dus Latin wordt niet afgedanst door mij...
verder wilde me partner dit x niet afdansen dus ben benieuwd aan welke heer ik gekoppeld a worden!
met de houding & techniek les dansen we gelukkig alleen 3 basis progamma's dus dan heb ik geen partner nodig..
Verder vrees ik dat ik toch niet in me jurk ga passen...ben de afgelopen 3 dagen ziekkig geweest en heb niet kunnen sporten :s
ach..we zien wel..iemand gaat in ieder geval me haar heel mooi doen :D en zelf ff stoeien met me make up :+

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 15:04

Wanneer moet je afdansen, vandaag?

dancinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 15:13

joyce2 schreef:
Wanneer moet je afdansen, vandaag?

nee, as zaterdag ;)
6 juni

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 15:28

spannend!! Nog even wachten dus...

Een vriend van mij moest gister afdansen (4 jaar mn danspartner geweest) en ik sprak hem vanochtend. Hij had heel veel lessen gemist en kon de Passo niet dansen, dus tijdens het afdansen had hij maar gewoon wat staan klooien, omdat hij niet wist wat hij moest doen... Gister waren we zelf nog even wezen kijken en hadden we hem nog wat stukjes Passo geprobeerd te leren, maar het wou er niet echt in... Heeft ie gewoon een 9 daarvoor gekregen! Dus we nemen de jury maar niet al te serieus, want zo goed werd die Passo echt niet gedanst!

dancinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 17:07

Wij hadden vorige x Peter Bosveld en daarvoor Jefgenia ( of hoe schrijf je dat!?) beide van vorige seizoen dancing with the stars..
dus das altijd wel lachen! en die delen niet zomaar 9ens uit hoor ;)

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 17:16

Hee, ik meld me ook even! :wave:
Ik ben afgelopen zomer met Brons begonnen met mn vriend. Vorige week hebben we afgedanst en we gaan lekker door naar zilver! Wij moesten tegelijk met goud ster afdansen... mennn wat voel je je dan echt een ultimate beginner! :+ Die gasten dansen allemaal vet goed, en het ziet er zoooo mooi uit allemaal! Ik kan niet wachten tot ik zo hoog dans :D
Met afdansen had ik trouwens:
Engels wals: 9,5
Tango: 9.5
Foxtrot: 9.5
Chacha: 9
Rumba: 9
Jive: 8.5 (en hij ging zelfs nog even mis dus k ben heel blij met die 8.5 :P)
Bij de ballroom waren we de beste van brons, dus werden we ook naar voren geroepen :D Had het helemaal niet verwacht :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 23:15

Voor je het weet dans je goud ster hoor! En dan is het allemaal niet meer zo'n big deal ;) Ik zat ook altijd vol ontzag naar de topklasse paren te kijken, nu ben ik het zelf en snap ik niet dat ik dat toen zo interessant vond, haha.

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 12:54

Haha, ja afgelopen jaar ging ook best wel snel, en nu gaan we alweer naar zilver. Maja, volgend schooljaar moet ik examens doen, en daarna ga ik studeren... kweet niet of er dan nog zo veel van dansen komt :+

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 13:34

@Isjtar: Gefeliciteerd, nette cijferlijst hoor! :) Het hangt ervan af of jij nog zin hebt in dansen, in de meeste gevallen is het wel te combineren.
@Hanmar: Dancing with the Stars komt voor mij op een onhandig tijdstip, maar de eerste twee afleveringen heb ik gezien. Op zich is het een aardig programma. Het zou alleen leuker zijn als ze minder showdansen en als de eliminatie wat eerlijker wordt.

Het valt me op dat ze bij jullie hoge cijfers geven. Het is bij ons al bijzonder als iemand een 8,5 op zijn lijst heeft en een 9,0 is iets unieks. :D Vorig jaar is er toevallig één gevallen.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 19:32

bij ons op de dansschool word er grondig met hoge cijfers gestrooid!

Ik heb als inval dame bij Brons gedanst vorig jaar, met een jongen die ab-so-luut niet in de maat kon dansen, hij kon zijn passen niet onthouden en dat verbeterde ook niet in de loop der tijd. Hij is gaan afdansen (niet met mij) en ik had allemaal 6jes verwacht, want ze geven nooit onvoldoendes bij ons, maar zelfs toen hij de verkeerde dans deed, kreeg hij nog een hoog cijfer! Dat vond ik nogal banketstaaf tegenover de mensen die wel heel netjes dansten.

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 21:33

Dat is waar, maar het is voor zo'n jongen ook niet leuk als hij met de grond gelijk wordt gemaakt. ;)

Bij ons zijn ze wel eerlijk over het afdansen. Als het niet goed ging of zelfs uit de maat was, dan zeggen ze dat gewoon. Daar leer je weer van. :) Ze maken er wel een positief verhaal van, door ook te vertellen wat er wel goed ging. In zo'n geval zetten ze volgens mij een 6'je op de cijferlijst.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 22:29

Ballroom ging leuker dan gedacht - 19 van de 20 kruisjes! :D

Latin ging rampzalig (tsja, wat moet je ook met een partner die absoluut niet hoort waar de chachacha zit :o )

En deze zijn binnenkort van mij:

Afbeelding