Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyce2 schreef:Spotten, dus een punt pakken waar je strak heen kijkt en dan op het laatste moment je hoofd mee draaien en weer strak naar 1 punt kijken. Dat werkt beter dan steeds maar overal achteraan te draaien met je hoofd, want daar word je zo lekker duizelig van! Enne, gewoon veeeeeeel oefenen.
)
Al was hij laatst een avondje weg, toen heb ik het wel gekeken en ik vond de presentatie niet leuk en dat gast jurylid vind ik ook niet om over naar huis te schrijven... Maar goed... Wie is er inmiddels uit?
en zelf ff stoeien met me make up
Die gasten dansen allemaal vet goed, en het ziet er zoooo mooi uit allemaal! Ik kan niet wachten tot ik zo hoog dans 
)
Had het helemaal niet verwacht
Ik zat ook altijd vol ontzag naar de topklasse paren te kijken, nu ben ik het zelf en snap ik niet dat ik dat toen zo interessant vond, haha.
Het hangt ervan af of jij nog zin hebt in dansen, in de meeste gevallen is het wel te combineren.
Vorig jaar is er toevallig één gevallen. 
Ze maken er wel een positief verhaal van, door ook te vertellen wat er wel goed ging. In zo'n geval zetten ze volgens mij een 6'je op de cijferlijst.