Ben er ongeveer 2 week geleden achter gekomen dat m'n bikini niet echt lekker meer zit
Hij was ontzettend duur ook al was hij heel erg simpel... Heb 70G als cupmaat.. Dus als iemand daar nog een site voor weet.. Liefst niet weer al te duur
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Hij was ontzettend duur ook al was hij heel erg simpel... Heb 70G als cupmaat.. Dus als iemand daar nog een site voor weet.. Liefst niet weer al te duur

)

ik wil hem eik bestelle namelijk maar weet niet zeker, en ook niet of er makkelijk een topje bij te zoeken is 
ChantalSmook schreef:n.a.v. vorige bericht
Kan dit topje erop, of is deze te druk...
Miemserik schreef:ChantalSmook schreef:n.a.v. vorige bericht
Kan dit topje erop, of is deze te druk...
Ik vind de kleuren niet zo goed passen eerlijk gezegd maar die bikini is leuk!
dus dat bedekt mooi
Maar vind die van protest enzo allemaal erg duur, en an moet er alsnog een optje op

Snoop_fan schreef:Ik zie er vele met een boardshort lopen maar vindt deze Geweldig duur, iemand een idee waar je ze voor 15 of 20 euro kan krijgen?
Lizzle schreef:
x_Mliss schreef:Snoop_fan schreef:Ik zie er vele met een boardshort lopen maar vindt deze Geweldig duur, iemand een idee waar je ze voor 15 of 20 euro kan krijgen?
Op me werk hebben we ze voor 25 euro korte en lange.
(the lady sting)
Alleen wel met bloemen print.
Snoop_fan schreef:Ik ga hier even een vraag tussengooien: hoeveel vinden jullie het max. dat jullie kunnen betalen aan een bikini? ik 20 - 30 euro..
Snoop_fan schreef:Ik zie er vele met een boardshort lopen maar vindt deze Geweldig duur, iemand een idee waar je ze voor 15 of 20 euro kan krijgen?

En die van Nivea heb ik.
En ik wil nog een bruine denk ik. Volg dit topic maar even.