Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fixture schreef:Faelivrin schreef:http://www.youtube.com/watch?v=UX_koeWE ... re=related
Die oranje vrachtauto is een collega van mijn vader. Die leerlingen klimmen gewoon op de kraan, de vrachtauto. Levensgevaarlijk.
Staken is prima maar doe dan wel normaal zonder andere mensen lastig te vallen.
vind ik nu ook,
gelijk al dat vernielen erbij, belahcelijk :S
geluksvogel schreef:Als ik tussenuren heb, benut ik ze. Maar ik heb 32 lesuren ZONDER tussenuren in de week, ben dan laat thuis en werk nog eens 4 a 5 uur aan school buiten die 32 lesuren IEDERE dag. Ik heb geen sociaal leven meer, rijd me paard al weken niet meer fatsoenelijk. En dan zeggen dat we niks gewend zijn
Voor mij liever geen extra lesuren!
Citaat:Maar ik heb 32 lesuren ZONDER tussenuren in de week, ben dan laat thuis en werk nog eens 4 a 5 uur aan school buiten die 32 lesuren IEDERE dag. Ik heb geen sociaal leven meer, rijd me paard al weken niet meer fatsoenelijk
fixture schreef:Snelleedje schreef:Sommige kinderen hebben mischien nog een neventaak die wel belangrijk is, zoals voor een familielid zorgen o.i.d. Maar deze kids heb je geen last van. Maar de rest moet je gewoon vol aan het leren zetten! Heb je er gewoon geen last van en vernielen ze niets.
een beetje over een kam scheren hoor...
Snelleedje schreef:Sommige kinderen hebben mischien nog een neventaak die wel belangrijk is, zoals voor een familielid zorgen o.i.d. Maar deze kids heb je geen last van. Maar de rest moet je gewoon vol aan het leren zetten! Heb je er gewoon geen last van en vernielen ze niets.
Citaat:Nu moet ik alles zelfstandig doen omdat de leraar de stof zelf niet eens snapt!
Citaat:ik vind het een beetje overdreven hoor
alsof ik dingen verniel en overlast veroorzaak
CtjeLief schreef:Citaat:Nu moet ik alles zelfstandig doen omdat de leraar de stof zelf niet eens snapt!
haha trust me, dat zal wel mevallen hoor![]()
Middelbare scholieren weten het altijd beter dan de docenten..
CtjeLief schreef:Citaat:Nu moet ik alles zelfstandig doen omdat de leraar de stof zelf niet eens snapt!
haha trust me, dat zal wel mevallen hoor![]()
Middelbare scholieren weten het altijd beter dan de docenten..
Ilsex schreef:Ik lees het topic&post al vanaf het begin. Maar wat ik echtvind ik dat sommige die het er wel mee eens zijn (1040) uur, andere een beetje de grond in drukken door te zeggen dat ze niets doen. (zo vat ik het op, kan makkelijk dat mensen het anders bedoelen maar oké.. )
geluksvogel schreef:Huishouden wel omdat mijn moeder dat niet kan doen. Daarnaast werk ik ook nog in de avonden eens in de zoveel tijd.
Ik wil ook niet alles hebben hoor, zeker niet maar meer lesuren vind ik belachelijk. Moeten ze wat doen aan de waardeloze leraren bij ons op school, zouden die beter werk doen, zou het een hoop schelen. Nu moet ik alles zelfstandig doen omdat de leraar de stof zelf niet eens snapt!
CtjeLief schreef:Citaat:ik vind het een beetje overdreven hoor
alsof ik dingen verniel en overlast veroorzaak
Dat zegt zij niet, zij heeft het over een overgroot deel.. niet over JOU..
Liezel1 schreef:Ik had deze week eens een gesprek met een collega, die het even allemaal niet meer zag zitten...
Haar probleem: ze was gewoon óp..
Ze heeft geen man meer en moet dus alleen voor 2 kinderen zorgen. Daarom moet ze dus ook fulltime werken..
Haar dag:
6:30 opstaan.
Ontbijt klaarmaken, tasjes van de kinderen klaarmaken, zelf douchen en aankleden.
7:15 kinderen uit bed halen. Zorgen dat ze douche, aankleden, eten en hun tasjes bij zich hebben.
8:00 kinderen naar school brengen.
8:30 zelf aan het werk zijn.
12:00 -12:45 pauze.
17:30 weer naar huis. Kinderen ophalen, boodschappen doen, koken.
19:00 eten
20:00 kinderen in Pyama, verhaaltjes vertellen etc, in bed stoppen.
20:30 kinderen slapen (als ze er niet om de haverklap uitkomen)
Daarna nog alle dingen doen doen je zelf moet doen...
Liezel1 schreef:Ik had deze week eens een gesprek met een collega, die het even allemaal niet meer zag zitten...
Ze heeft geen man meer en moet dus alleen voor 2 kinderen zorgen. Daarom moet ze dus ook fulltime werken..
Haar dag:
Ontbijt klaarmaken, tasjes van de kinderen klaarmaken, zelf douchen en aankleden.
7:15 kinderen uit bed halen. Zorgen dat ze douche, aankleden, eten en hun tasjes bij zich hebben.
Ilsex schreef:Ik heb ook gestaakt, maar niet iets vernield. staken mag, vernielen niet
Citaat:Ik had deze week eens een gesprek met een collega, die het even allemaal niet meer zag zitten...
Haar dag:
Negerzoen schreef:Ik zit op het Da Vinci college in Purmerend. Nouuu echt daar was het echt ergnoujaa vooral op mijn 2 buurscholen hihi
![]()
Staken ok maar dit was gewoon geen staking meer maar gewoon een rel!
Liezel1 schreef:maar dat bedoel ik dus...
dat kan jullie allemaal ook overkomen...
dit zet ik hier neer om jullie te laten zien dat jullie het helemaal zo slecht nog niet hebben...