Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
shadowflower schreef:ik doe altijd bij mijn readings. bijv. het paard zit op plekken vast. een mens kan zelf kijken wat past bij het paard als behandeling maar ik geef ze ook tips mee. want het verschil tussen spier pijn en emotionele pijn moet je ook onderschijden. Ik merk soms dat een dier emoties vastzet in de spieren. simpel weg masseren helpt dan al prima ... als een dier pijn heeft door andere dingen helpt dat weer niet
maar ik zeg nooit je moet ... en dat durven sommige mensen wel eens te zeggen
Dat promoten moet blijkbaar en dan ga ik dus juist twijfelen. Op die manier ga ik juist twijfelen omdat mensen er maar over blijven doorhameren en er dan ook nog een schepje bovenop doen tot het al helemaal niet meer geloofwaardig is.
) maar het gebeurd wel.
pharagirlke schreef:Ik kan Danae helemaal begrijpen. Ook ik zou er niet op ingaan. (diablo, ik hoop ook dat jou reading serieus bedoelt is en niet om te testen.)
DanaeTop dat je hierboven staat!
rk; dat werd eens tijd
runningkawa schreef:Het missen van een ander paard wat er bijv jaren bij heeft gestaan. Je hoeft geen reader te zijn om te zin dat sommige paarden down worden van het missen van een maatje.
Onder welke emotie schuiven jullie dat?

runningkawa schreef:Ik zit ook in het zwever hk topic en daar gaat het helemaal niet over dit topic, dus hoezo wordt er gestuurd?
OP het bewijzen ga ik niet meer in, die kans heeft lang gelopen, maar is weggegooid, lijkt me dan niet dat je daar herhaaldelijk over kunt gaan beginnen. Wordt erg flauw.
runningkawa schreef:slimmerik, lees ff slim het topic door en zie ook dat hij gewoon een foto mocht zenden...
Gaan roepen en niet lezen, wat al gezegt is en zelfs al gequote is best vervelend
Verder staat er ook nog een modopmerking, daar wil ik me graag aan houden anders is er weer een slotje
Dus aub..ff terug gaan lezen
Debo schreef:Wat bleek ze had eens een veulentje gehad... maar deze moest in stukken gezaagd uit haar getrokken worden, een behoorlijke emotionele klap dus voor zo'n merrie. Sinds dat ze dat had mee gemaakt had ze enorm de drang een nieuw veulen te willen hebben, 1tje die niet zo weg genomen werd zoals deze..... Maar helaas durfde de eigenaren het niet aan haar weer te laten dekken, maar door met haar te 'praten' kon ze dat wel begrijpen en is ze er echt van opgeknapt.. Soms moeten dieren ook hun verhaal kwijt, dat lucht op...
Karl66 schreef:
- Code
Ik stel voor dat er nu weer ontopic verder gediscussieerd wordt en dat er niet meer over personen gesproken wordt