Seks op eerste date funest voor relatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

geit

Re: Seks op eerste date funest voor relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:23

Citaat:
Dus Geit, als hij geen condoom bij zich heeft, gaat het feest niet door, is dat de afknapper? Waarom niet elk weekend? Kan toch elk weekend een lekker ding rondlopen en sex voor de sex is vaak onverzadigbaar.

idd dan gaat het feest niet door. Jammer dan.
er lopen inderdaad elk weekend wel leuke jongens maar waarom zou je met elke leuke jongen mee gaan? Volgens mij denk je echt dat mensen die seksen om de seks altijd seks willen ofzo? Clown

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:25

ik heb nog een lang leven te gaan dus nog genoeg tijd voor een vaste en lange relatie, maar daar heb ik nu geen behoefte aan.... ik voel me zo vrij als een vogel

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:25

Eyecatcher schreef:
Mayo schreef:
Yinari, ik dacht ook zo toen ik nog maagd was. Ik denk er nu anders over *LOL*

Ja idd als je eenmaal ontmaagd bent dan weet je pas wat je mist als je geen vriendje hebt

Ja, dat hoor ik vaker om me heen Lachen dus ik hou een flinke slag om mijn arm. Wie weet kom ik nog eens los (zal wel tijd worden, haha)

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:26

russel schreef:
Dus Geit, als hij geen condoom bij zich heeft, gaat het feest niet door, is dat de afknapper? Waarom niet elk weekend? Kan toch elk weekend een lekker ding rondlopen en sex voor de sex is vaak onverzadigbaar.

Wat is dit voor een rare opmerking? Ze bedoel dat ze alléén veilige sex heeft. Dat hoeft geen afknapper te zijn trouwens, als er een andere keer wel een condoom voor handen is.

En niet elke vent die je een lekker ding vind beland in je bed Knipoog Ik vind zoveel mannen een lekker ding, maar dat zegt niet gelijk dat je er ook wat van wil.

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:30

Mayo gelukkig denken jij chan en ik hetzelfde Ja

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:33

Ik vind het gewoon niet kunnen dat je zomaar met iemand in bed kruipt. Dan heb je ook geen zelfrespect naar mijn mening, en geloof me, dan word er heus wel over je gepraat.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:35

ah maar het is niet zomaar! het is omdat je dat graag wil.

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:36

laat ze lekker praten.... ik heb tenminste lekkere sex gehad Clown

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:37

Dat er dan over me gepraat zou worden zou ik nog niet het ergste vinden, maar dat wil je toch gewoon niet? Ik zou me echt vies voelen als ik met iedereen zou doen...
Idd geen zelfrespect dan, ik vind dat echt goedkoop!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:38

Eyecatcher schreef:

Jeeeetje wat een geluk zeg! Clown

Yinari

Nou, daar ben ik het niet mee eens. Mijn zus heeft ook behoorlijk vaak een one-night-stand en die heeft zelfrespect zát. Ze vindt het gewoon leuk en kan seks en liefde goed scheiden. Als je er lol in hebt, waarom niet?

Shani_1984

jullie vullen wel veel in zeg.... wij hebben nooit gezegd dat we het met iedereen doen.... enne goedkoop is het zeker niet... het zal eerder duur zijn

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:39

het enige wat ik lees is bah ik zou me echt vies voelen als ik het met iedereen doe, je bent echt slecht als je het met iedereen doet, je hebt geen zelfrespect als je het met iedereen doet.
als maar dat iedereen.
niemand naait met iedereen

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:39

cooper schreef:
Ik vind het gewoon niet kunnen dat je zomaar met iemand in bed kruipt. Dan heb je ook geen zelfrespect naar mijn mening, en geloof me, dan word er heus wel over je gepraat.

In welke situatie bedoel je dit dan? Als je gaat stappen, iemand tegen komt en daarna in bed beland? Als je iemand leuk vindt, op date gaat en dan in bed beland? Als je iemand al lange tijd kent, gevoelens krijgt (en spanning opbouwt) dan gaat daten en in bed beland?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:40

VeryWell schreef:
Dat er dan over me gepraat zou worden zou ik nog niet het ergste vinden, maar dat wil je toch gewoon niet? Ik zou me echt vies voelen als ik met iedereen zou doen...

Precies! En op den duur weet je niet meer of een jongen op je afkomt omdat hij je écht leuk vind of omdat ie gehoord heeft dat je wel makkelijk te pakken bent...

Mayo

VeryWell schreef:

Wie zegt dat het met iedereen is?

Shani_1984

dat vullen ze zelf in Mayo

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:41

Ik zeg dat... in mijn voorbeeld

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:41

Relaxed schreef:
Eyecatcher schreef:

Jeeeetje wat een geluk zeg! Clown

Nou ik denk wel heel vrij, dat wel. Maar dat wil niet zeggen dat ik geregeld met iemand op een eerste date in bed beland. Dat is bij mij niet vaak voorgekomen en ook pas nadat ik diegene al geruime tijd kende Knipoog

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:42

Wanneer je op stap gaat en je komt iemand tegen en je beland in bed, wanneer je op date gaat en je beland in bed [ dat is net hetzelfde als voorheen] en dat laatste als je elkaar al maanden kent, misschien. Maar voor de rest vind ik het gewoon echt tonen van weinig zelfrespect en dat zal misschien ook gewoon aan mij liggen. Maar als jullie seks hebben met zoveel verschillende mannen geloof me, venten worden daar niet geiler van. Ze knappen er eerder op af omdat je wel een afgelikte boterham lijkt.

Kijk zoals ik al zei, doe lekker wat je zelf wil. Maar in mijn ogen is het niet iets wat je hier zomaar trots op het forum kan komen verkondigen.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:43

Relaxed schreef:
Precies! En op den duur weet je niet meer of een jongen op je afkomt omdat hij je écht leuk vind of omdat ie gehoord heeft dat je wel makkelijk te pakken bent...

Whaha! Volgens mij denken jullie echt dat degene die vrijer denken ieder weekend met een nieuwe gozer in bed liggen die ze sinds die avond kennen ofzo *LOL*

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:43

Als mensen het goedkoop vinden dat je van een fuif met iemand in bed vliegt, met een bezette persoon in bed vliegt, waarom mag dat niet Lachen ieder recht op eigen mening

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:44

ja volgens mij ook Mayo.... Ik ga wel veel uit maar beland echt niet elk weekend met de eerste de beste kerel in het bed hoor

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:44

Dat is toch wat ze laten uitschijnen.
En dan nog, wanneer iemand merkt dat je direct in bed te krijgen bent, dan zullen zijn vrienden dat meteen weten, daarvoor hoef je zelfs niet elk weekend met iemand anders thuiskomen.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:45

@ Katia: Natuurlijk maar, zulk soort meningen houd ik (als ik ze heb) irl voor me Nagelbijten / Gniffelen
Het zijn niet echt dingen die je een ander onder de neus hoeft te wrijven imo. Daar heb je niemand dan jezelf mee.
Laatst bijgewerkt door Schimmelig op 17-06-07 23:45, in het totaal 1 keer bewerkt