Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
L0veJ0la schreef:lynn nikta gaat op haar rijden ?
Fantast schreef:L0veJ0la schreef:lynn nikta gaat op haar rijden ?
Lynn nikita haalt paloma op sit moment op geloof ik. Dus mischien gaat ze er op den duur oprijden maar ik denk dat ze haar eerst rust geeft
slimmerik schreef:sorayalover1 schreef:Rond 2uur word ze naar Anoek gebracht
Ik wist alleen DAT ZE MOEILIJK DE TRAILER IN GING
Je verstandelijke vermogens zijn ook al beneden peil.
Dit schreef je op 19 januari om 23.04 uur vóórdat je ze ging halen.
Kom maar weer op met je volgende leugen !!sorayalover1 schreef:Maar die pony kan er ook niks aan doen dat hij een ongeluk heeft gehad en weetje het boeit me niet of hij onhandelbaar is het paardje moet weer vertrouwen krijgen in de mens en ik snap haar volkomen wat zou jij doen? Ik percies hetzelfde...
En dat vertrouwen komt echt wel!
slimmerik schreef:Pfff heb een hekel aan de slotjes op bokt....maar van mij mogen ze één van de twee topics op slot gooien....blijf zo'n beetje op en neer aan het fietsen.
IKbenEllen schreef:Wacht ff tot een uur of 2, dan weten we in ieder geval of Paloma ook echt weg is.
Dus... rustig aan he Slimmerik, met jouw verleden...![]()
Cayenne schreef:Dus als ik het goed begrijp gaat Paloma niet eerst naar Arabian_Girl? Want dat snapte ik ook niet helemaal waarom dat nodig was, Sorayalover1 zei dat de andere pony pas zondag komt, dan had Paloma toch best die paar dagen kunnen blijvenOf is Sorayalover1 bang voor bokkers
Cayenne schreef:Dus als ik het goed begrijp gaat Paloma niet eerst naar Arabian_Girl? Want dat snapte ik ook niet helemaal waarom dat nodig was, Sorayalover1 zei dat de andere pony pas zondag komt, dan had Paloma toch best die paar dagen kunnen blijvenOf is Sorayalover1 bang voor bokkers
Tavanta schreef:Zo kan ie aan trailer laden wennen denk ik.....
slimmerik schreef:Cayenne schreef:Dus als ik het goed begrijp gaat Paloma niet eerst naar Arabian_Girl? Want dat snapte ik ook niet helemaal waarom dat nodig was, Sorayalover1 zei dat de andere pony pas zondag komt, dan had Paloma toch best die paar dagen kunnen blijvenOf is Sorayalover1 bang voor bokkers
Het nieuwe paard zal wel om 14.05 uur komen