[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hvelreki

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 16:40

@ feliciaa: Dus het is vandaag? Veel plezier ermee. Ben benieuwd wat je gekocht had. Lachen

@ LisaLuna: Een kussensloop met 'ik vind je leuk'. Huilen van het lachen
Haha nee ik weet het niet, eerst maar eens duidelijk maken dat je hem leuk vindt? Schijnheilig Of misschien was je dat van plan door hem een cadeautje te geven. Maar ik heb geen idee hoor, vind het ook altijd erg moeilijk om voor een jongen wat te kopen (ook als ie weet dat ik hem leuk vindt Clown ).
Overigens zijn wij vrouwen daar véél makkelijker in, wij zijn met zoveel blij te maken. Zucht. Mannen. Slapen

@ ztugwell: Miniatuurmotortje o.i.d.? Heb je echt héle leuke dingen in. En anders misschien motorrijkleding?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 17:00

fiekhe schreef:
@ ztugwell: Miniatuurmotortje o.i.d.? Heb je echt héle leuke dingen in. En anders misschien motorrijkleding?

Bedankt voor je reactie maar ik denk dat dat miniatuurmotortje eventjes wel leuk is en dan is hij het kwijt , en motorrijkleding zie ik hem niet in staan .
Het is zo een jongen die het echt leuk vind om over scooters en motors te praten , als ik met hem op straat loop en er rijd een scooter langs verteld hij me meteen wat voor één het er is , hoe snel die gaat en dat als hij der op zou zitten hij veel harder zou gaan Slapen Haha!
Motorkleding zou die denk niet willen , als hij op een scooter zit gaat hij het liefst zo hard als hij kan en dan nog zonder helm .. stom stom .. Verdrietig

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 18:35

Hmm tja dan weet ik het ook niet hoor...
Ik zou het wel leuk gevonden hebben moest ik zoiets krijgen als ik erg van motors hield. Ik bedoel het miniatuurmotortje (Persoonlijk vind ik Mini's fantastische wagens en ik zou zeker blij zijn met eentje in het klein. Ja ), kleding is wat anders. Maar daar moet je het type voor zijn en er zijn idd mensen die daar niet het type voor zijn. Zo dus jouw vriend ook niet maar voorstellen kon geen kwaad. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 19:13

Oh ja gister was ik daar thuis en ik ben blijven overnachten , toen ik tot ondekking kwam dat ze daar [ 2 jongens en af en toe verblijven er nog wat jongens ] nog geen koelkast hadden .
Ik ging bijna over me nek toen ik de boter in de kast zag , maar het bracht me wel op een idee ..
Zou een minikoelkast wat zijn of is dat een raar cadeau ?

Lottejulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 10:28

Ik heb ook even hulp nodig! Lachen De 22e ken ik mijn vriendje 6 maanden en daar hoort wel een kadootje bij vind ik Tong uitsteken Heb hem voor zijn verjaardag al een shirt kado gedaan en hij komt woensdag terug van vakantie en dan krijgt 'ie de Quest van vorige maand van me (als grapje, omdat daar een zogenoemde 'Aliëncondoom' Clown bij zat die m'n aandacht trokt toen ik in de winkel stond). Maar goed, even to the point, nu ben ik dus weer opzoek naar een leuk/orgineel (klein) kadootje. Overigens zijn geurtjes enzo uitgesloten, want hij kan niet ruiken Bloos Ik dacht zelf aan een armbandje, maar waar koop je armbandjes die echt voor jongens zijn?

@ ztugwell: Hahaha, als je van plan bent daar vaker te blijven slapen zou ik het maar doen! Vind het trouwens helemaal niet zo'n gek kado. Leuk om te krijgen, heb je tenminste ook echt iets aan. Knipoog

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 11:32

Josh armbanden zijn echt voor jongens Ja , maar die kunnen toch ook nog redeijk in prijs op lopen, anders gewoon even de echte manne winkels binnelopen, daar hebben ze vna alles vor mannen, riemen/armbanden etc. Lachen

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 17:07

ztugwell: Neen ik vind het helemaal niet raar, vind het een leuk idee. Ja En je weet helemaal zeker dat ie er wat mee kan! Kan je ev. nog een magneetje kopen met een grappige tekst erop. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 17:38

Mijn zus had zweefvliegen cadeau gekregen!
Erg leuk en origineel cadeau, rond de 35-40 euro dacht ik.

sasika

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 22:16

ik heb dus zo'n geweldig idee... ja het is heel stom hoor maar moet het even hier kwijt.

mijn beste vriendin is binnekort jarig en wat had ik bedacht (niet lache Tong uitsteken)
Ik geef haar Salinero... oke lach maar Tong uitsteken

Ik ga in mijn hele creatieve bui een salinero stokpaard maken Haha! hihi welk meisje die met paarden om gaat wil nou niet een eigen paard? nou krijgt ze er 1 Haha! en wel een Salinero Pling

oke ik ga het zeker weten doen Tong uitsteken haha jullie krijgen foto's te zien Tong uitsteken voor het bewijs uiteraard Tong uitsteken

edit: ze word trouwens 18 Lachen uiteraard krijgt ze ook nog iets nuttigs maar ik vond hem zo geniaal

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-08 01:05

Ik heb een lastige.

Mijn vriend wordt over 2 weken 25 jaar oud. Het wordt geen groot feest, want vorige week is zijn moeder overleden. Toch wil ik iets voor hem doen. Hij heeft alle "mooie" dingen al, en ring, horloge en ketting, en wil m niet verder behangen Haha!

Het probleem bij meneer is: Als ik iets zie wat ik wil hebben, koop ik het. Dus hij heeft vrijwel alles wat ie eigenlijk wil Scheve mond

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 17:27

Heb je niet een mooie foto van hem en zijn moeder? Die kan je dan evt uit laten vergroten en in een mooi lijstje stoppen. Heb je een kado en hij heeft dan iets moois van zijn moeder!

Kado's vinden voor mannen/jongens vind ik sowieso veel lastiger dan voor meiden Haha!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 13:59

ja joonsel, das inderdaad een goeie Lachen of een dagje er tussen uit, even ontspannen? snap dat zoiets veel impact heeft.. een dagje sauna om even samen tot rust te komen?

Ik heb trouwens ( meer voor de grap Knipoog) een penis prikkell gekocht.
ik had al eerder een prikkel gekocht, en toen hadden ze daar dus verschillende varianten op gemaakt. het ziet er nogal eng uit Tong uitsteken maar het is meer voor de grap omdat ik hem die beloofd had te kopen haha!

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 14:03

Joonsel, leuk idee. Helaas geen goede foto, en daarnaast denk ik niet dat ie er (zoveel) aan herinnert wil worden..
Sauna kan ik eens vragen, maar weet niet of ie dat wel zo leuk vindt *LOL*

Een penis prikkel? Huilen van het lachen wat moet ik me daarbij voorstellen ROFL

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 14:18

haha jaa ik zal eens kijken op internet voor een plaajtee Tong uitsteken maarrem het ziet er wel best eng uit hoor Bloos

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 14:20

Afbeelding

alleen waar dat staafje voor is.... Bloos

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 14:43

En hoe bevalt ie in de praktijk? Haha!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 14:46

haha geenidee,
hij zit nog in de doos. Tong uitsteken mss mensen met ervaring Knipoog ?

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 14:46

Ik heb het nooit aangedurft om dat ding te kopen Clown Vandaar dat ik wel benieuwd ben Knipoog

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 14:52

haha, naja ik vind het niet eng om te kopen. Tong uitsteken heb t zelfs als kadootje in laten pakken. maar je kan t ook via internet bestellen he! Tong uitsteken hij krijgt het morgen dus ben benieuwd Tong uitsteken

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 14:55

In die zin bedoelde ik het eigenlijk niet Knipoog Was meer omdat ik dacht dat er niks aan zou zijn Clown In die tijd had ik nml niet zoveel geld Knipoog

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 14:57

haha Clown okeeee,
naja kvin t wel teveel geld eigenlijk voor zo'n ding, maar ik moest hem toch eigenlijk wel eht hebbbe Tong uitsteken

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 15:05

Dat vond ik dus ook Clown Maar als het wel leuk is voor de grap ofzo misschien dat ik hem dan ook eens ga halen Clown

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 15:08

haha of voor je vriend als je die hebt Tong uitsteken

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 15:40

ChantalSmook schreef:
haha of voor je vriend als je die hebt Tong uitsteken

Het was toen idd voor mijn ex bedoeld Knipoog Maar die zou ik het zo nog kado doen, die kan wel tegen zulke dingen Haha!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 15:56

mijn schoonmoeder word binnenkort 50.
nou hebben gaan we haar met z'n vieren een weekendje gent cadeau doen voor 2 personen.
Maar zou ik haar ook nog iets van een bos bloemen geven?