Afgelopen donderdag t/m gisteren weer chemo gehad en voor het eerst in alle weken ben ik er écht ziek van gewees. Geen krampjes, pijn in de botten/spieren of een beetje algehele malaise, nee, dat alles en dan nog de bekendste bijwerking van chemo; de misselijkheid/het overgeven. Tjee, heb me goed beroerd gevoeld
nu weer even 3 dagen niets (behalve dan morgen even bloedprikken om te kijken of mijn bloedwaarden nogsteeds goed genoeg zijn) en dan aanstaande donderdag weer een punctie + beginnen aan het laatste deel van dit blok, wat inhoud nog 4 x deze chemo en 1 x een nachtje blijven voor een andere chemo waarbij ik lang moet naspoelen en waarbij ze je goed in de gaten willen houden. @ Ranna : Hoeveel chemo's ik nog ga krijgen is helemaal afhankelijk van de risicogroep waarin ik terecht kom, en welke dat is hoor ik over een week of 6.. wat wel zeker is is dat de behandeling in principe nog zo'n 2 jaar (ok, 1 jaar en 10 maanden, heb er al 2 opzitten
) gaat duren 
Voor de rest; nog anderhalve week en dan beginnen aan het volgende blok, en hoewel ik er tegenop zie; ik ga ervoor. Die 4 x 5 dagen opnamen zullen naar worden, maar ik vraag wel of 'die ene dokter' een paar keer extra voorbij loopt, dat verzacht het leed een beetje

Edit: Ooooh ik vergeet iets te vertellen! Morgen komt er voor een weekje een 'leencavia'
ik wil al een tijd twee cavia's, maar mijn moeder durfde het niet goed aan omdat onze kat niet met andere dieren kan (de geur zegmaar) en dan in huis gaat plassen. Nu komt de buurkat hier regelmatig over de vloer en bij hem doet ze niets, dus nu willen we gaan kijken hoe ze het met een leencavia doet van een kennis
mocht dit goedgaan gaan we overwegen om zelf twee cavia's te nemen

gelukkig kunnen cavia's katten niet verstaan hihi succes !