Yellowfish heeft leukemie..[update:Leukemievrij en thuis!]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yellowfish

Re: Yellowfish heeft leukemie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 19:14

Jaja, update!

Afgelopen donderdag t/m gisteren weer chemo gehad en voor het eerst in alle weken ben ik er écht ziek van gewees. Geen krampjes, pijn in de botten/spieren of een beetje algehele malaise, nee, dat alles en dan nog de bekendste bijwerking van chemo; de misselijkheid/het overgeven. Tjee, heb me goed beroerd gevoeld Scheve mond nu weer even 3 dagen niets (behalve dan morgen even bloedprikken om te kijken of mijn bloedwaarden nogsteeds goed genoeg zijn) en dan aanstaande donderdag weer een punctie + beginnen aan het laatste deel van dit blok, wat inhoud nog 4 x deze chemo en 1 x een nachtje blijven voor een andere chemo waarbij ik lang moet naspoelen en waarbij ze je goed in de gaten willen houden.

@ Ranna : Hoeveel chemo's ik nog ga krijgen is helemaal afhankelijk van de risicogroep waarin ik terecht kom, en welke dat is hoor ik over een week of 6.. wat wel zeker is is dat de behandeling in principe nog zo'n 2 jaar (ok, 1 jaar en 10 maanden, heb er al 2 opzitten Haha!) gaat duren Lachen

Voor de rest; nog anderhalve week en dan beginnen aan het volgende blok, en hoewel ik er tegenop zie; ik ga ervoor. Die 4 x 5 dagen opnamen zullen naar worden, maar ik vraag wel of 'die ene dokter' een paar keer extra voorbij loopt, dat verzacht het leed een beetje Haha!

Edit: Ooooh ik vergeet iets te vertellen! Morgen komt er voor een weekje een 'leencavia' Lachen ik wil al een tijd twee cavia's, maar mijn moeder durfde het niet goed aan omdat onze kat niet met andere dieren kan (de geur zegmaar) en dan in huis gaat plassen. Nu komt de buurkat hier regelmatig over de vloer en bij hem doet ze niets, dus nu willen we gaan kijken hoe ze het met een leencavia doet van een kennis Lachen mocht dit goedgaan gaan we overwegen om zelf twee cavia's te nemen Haha!

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 19:17

Pff! Ik hoop dat je in 't volgende blok niet meer zo ziek zult zijn van de Chemo's.. Ach gut

Sterkte Yellowfish!
Laatst bijgewerkt door Frank op 12-02-07 19:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 19:19

Oef tja, dat valt even tegen dan! Inderdaad hopen dat je bij het volgende blok je beter voelt onder de chemo's, want dit is wel verrot natuurlijk!
Sterkte met alles meid!

(Haha en ik hoop dat je twee cavia's kan krijgen, zijn hele leuke knuffeltjes Haha!)

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 19:23

jeetje ik vind het echt zo erg voor je...
wat een rotziekte is het toch ook.
ik vind het knap hoor hoe je je erdoor heen vecht.
ik had nog geen kaartje gestuurd, wil het wel doen, maar is daar een centraal adres voor?

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 19:26

Jeetje Yellowfish, ik lees al een tijdje mee maar had nog niet eerder gereageerd... Wat ben jij een ontzettend sterk mens zeg!
Als iemad 'de spirit' heeft om hier overheen te komen dan ben jij het wel.
Ik wens je heel veel sterkte met deze vreselijke ziekte..

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 19:30

Pff! Ik wens je echt heel erg veel sterkte! Wat lijkt me dat vreselijk zeg... Heel veel liefs en sterkte gewenst,
Mistralle

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 19:42

Ik ken je wel niet maar volg dit topic al een tijdje. Ik weet niet waar je de kracht vandaan haalt om jezelf elke keer weer bij elkaar te rapen, maar ik kan er alleen maar bewondering voor hebben. Elke kuurronde slaat weer anders aan en misschien dat de volgende wel weer een beetje minder zwaar is. Ik duim voor je en wens je veel sterkte!

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 20:01

Pff ik heb al jou updates gelezen, en ik heb echt bewondering voor je. Heel erg jammer voor je pup, ik hoop dat de leencavia het goed gaat doen. Als ik jou zo hoor ga je dit gevecht zeker winnen!
Heel veel kracht en beterschap toegewenst!

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 20:47

Wat vervelend dat je nu zo ziek ben geworden van de chemo Ach gut
Heel veel sterkte gewenst! Ook ik heb ontzettend veel bewondering voor hoe je overal mee omgaat.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 20:49

Lachen Mijn dappere, lieve vriendinnetje!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 20:51

ooh dat is balen zeg dat je er nu echt ziek van bent geworden, hoop dat dat nu niet elke keer zo gaat zijn voor je.

maar hoe dan ook, houd de moed erin en houd je sterk want beter 1 jaar en 10 maanden nog "af en toe" heel er ziek en dan helemaal genezen zijn dan wat anders Knipoog

sterkte meis! en heel veel plezier met je leencavia, hoop dat dat goed gaat met de kat Ja

nienke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 20:53

Hey Romaan! Wat een ellende, die bijwerkingen! Ach gut
Wij waren met het jongste kind vorige week voor onderzoek/controle.. en kwamen bij een leuke (voor ons nieuwe) oncoloog terecht! Knipoog Ben nu wel benieuwd of dat ook degene is die jij zo leuk vindt Haha!
We waren lang niet geweest en het viel me op dat ze de poli en het dagziekenhuis flink onder handen genomen hebben... mèn wat is dát opgeknapt! Niet dat jij daar heel veel aan hebt.. .maar toch!
Heel veel sterkte met de komende opnames!
gr. Nienke

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 21:50

Hey meid,
Ik hoop dat de volgende chemo's je weer wat beter af gaan, qua bijwerkingen Ja !

Wat een slim idee van die leencavia... kun je fijn kijken of dat goed gaat met de kat, alvorens echt zelf cavia's aan te schaffen.

Succes met de verdere behandelingen de komende tijd,
veel kracht gewenst en houd goede moed Lachen !

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 21:55

Vervelend zeg dat je nu zo ziek bent geweest van de chemo Ach gut

Wel leuk van de cavia's hopelijk gaat het goed en mag je zelf ook cavia's

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:08

Yellowfish een dikke Ach gut voor jou

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 23:45

Ik duim dat de volgende chemo's minder bijwerkingen hebben, waardeloos hoor dat je je zo vreselijk beroerd voelt Ach gut

Leuk joh, cavia's. Ik hoop dat het 'experiment' slaagt. Cavia's zijn hele leuke beestjes die vaak ook van een heleboel knuffelen houden Lachen

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 00:11

Romaan, mocht je nog weer muisjes willen, je weet me te vinden he! Caafjes zijn ook leuk Haha!

Hoop dat je bij de volgende chemo's minder last heb Ach gut

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 00:18

Die misselijkheid maakt het zwaar, ik hoop voor je dat het volgende blok het een stuk beter gaat, je doet het super Haha!
Gekke kat heb je Tong uitsteken gelukkig kunnen cavia's katten niet verstaan hihi succes !

letziforevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 00:31

waardeloos dat je je nu zo beroert hebt gevoelt,maar ja..het is voor een goed doel he??!!!
weer helemaal de oude te worden en wakker worden uit deze nachtmerrie( ...om in de paardensfeer te blijven Tong uitsteken )
sterkte meid!!!

Charlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 00:54

Heel veel sterkte meissie, hoop dat je minder last van bijwerkingen hebt, het volgende blok.
Kop op!

Liefs, Charlie.

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 04:07

Hey Yellowfish,

Wat vervelend dat je zo naar werd van die chemo's.. ik hoop dat het volgende blok je wat minder zwaar valt!

Wat leuk dat je een leencavia krijgt! Hopen dat het goed gaat en dat je binnenkort twee eigen caav's krijgt Lachen

Nogmaals, ik kan het niet vaak genoeg zeggen, heel veel sterkte met het verdere verloop van alle chemo's.

Liefs, Marissa

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 09:49

He wat gaaf joh, een leencavia Tong uitsteken goed idee om het eens uit te proberen. Maar zou jullie kat niet op elk dier anders reageren, dat het met deze caaf niet goed gaat, puur omdat het karakter haar niet aanstaat en met een andere wel, of andersom? of is het echt de geur die het met zich meebrengt? Hopelijk gaat het goed, want ze zijn erg leuk (ik vind vooral die lang en ruwharige leuk, punkies, hihi).

Bah wat is die chemo ook eigenlijk een rotzooi he dat je je zo beroerd hebt gevoeld, maar zoals hier al gezegd werd, tis voor een goed doel. Ik hoop voor je dat het volgende blok minder zwaar is. Voor nu heel veel oplaadtijd gewenst voor de volgende ronde, veel sterkte.

_Zoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 15:56

Ik ken je wel niet, maar heel veel sterkte en ik hoop dat alles goed komt!!!

Ninie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 16:02

Hoi, ook wij kennen elkaar niet, maar veel sterkte toegewenst, zet 'm op!

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 16:44

Heyy Yellowfish!!

Balen dat je heel erg beroerd bent geworden van de chemo!!!

Een leencavia Haha! Leuk Haha!!!!

Je doet het echt super, kan het niet vaak genoeg zeggen!!!

Liefs Nienke