Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bealy schreef:
manzano schreef:Ow, dan ga ik toch nog maar eens kijken of er wat bij zitIk vind het vervelende alleen van die catalogus dat er van die dames in staan met super grote borsten ed. Vraag me dus af hoe het staat bij "normale" mensen (bedoel ik absoluut niet negatief, voor het geval dat ik mensen nu kwets ofzo).
Himyar schreef:Of films met veel geweld wat dan ook nog zo smeuig in beeld wordt gebracht. Dat hoeft voor mij ook niet, dat het bloed overal in de rondte spettert, gatver.
Volgens mij zijn er niet echt dingen die ik graag kijk, die mijn vriend tien keer niets vindt.
[***] schreef:Ik zou er niet zo gecharmeerd van zijn. Als ie nou zou voorstellen om samen zo'n filmpje te huren is het anders dan dat ie het stiekum zat te doen.
Meetje22 schreef:manzano schreef:Ow, dan ga ik toch nog maar eens kijken of er wat bij zitIk vind het vervelende alleen van die catalogus dat er van die dames in staan met super grote borsten ed. Vraag me dus af hoe het staat bij "normale" mensen (bedoel ik absoluut niet negatief, voor het geval dat ik mensen nu kwets ofzo).
Dat is idd wel moeilijk maar geloof me,als je grote borsten hebt zoals zij is het toch ook niet makkelijk
rebeltje schreef:Hij zegt van niet.. En als hij dat doet of wil doen moet hij het zelf weten.. Zolang het geen obsessie wordt en hij liever een filmpje kijkt dan bij mij komt.. Zie ik geen probleem.. Als hij het doet terwijl hij zegt van niet, zou ik alleen een probleem hebben omdat hij erover liegt..