Maar bij mij nie, bij ons kwam zelf het zonnetje door vanmiddag!
Ze zeggen toch altijd ook: Er gaat niks boven Groningen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
DarkDreamer schreef:trouwens voor al die mensen waar het nu mooi weer is of in iedergeval nog wel mee valtde stilte voor "de storm"

lovergirl schreef:Weet iemand misschien wat voor weer het in Deventer is?
casanova schreef:waar ik dan altijd aan moet denken is de paardeneigenaren die hun paarden dag en nacht op de weide hebben...voel je je dan niet schuldig dat je geen stal heb?
casanova schreef:wat een klo*e weer!
ik dacht dat mijn ramen eruit vlogen vannacht.
mijnponys zitten nu incl vandaag al twee dagen in stal opgesloten.
paddock is een zwembad,storm waait alles stuk.
waar ik dan altijd aan moet denken is de paardeneigenaren die hun paarden dag en nacht op de weide hebben...voel je je dan niet schuldig dat je geen stal heb?

Steffie89 schreef:
griebels schreef:Steffie89 schreef:
Dat is niet zo ver van hier... Ga even de gordijnen open doen en kijken of er hier ook zo'n pak ligt. Sinds gisteravond geen sneeuw meer gezien namelijk...
Ben zo terug

van de aarde? 
Tatariki schreef:komt diet weer nu door het gat in de ozonlaag en de opwarmingvan de aarde?
lovergirl schreef:Weet iemand misschien wat voor weer het in Deventer is?
ze is nu bijna 20 minuten weg...
(nou we wachten gewoon rustig af
) Femke_L schreef:het sneeuwt hier serieus nogsteeds..mijn zusje was ff naar de Edah om wat lekkerst te halen...omdat we een LOTR marathon gaan houden...maar ze is nogsteeds niet terug..ze is nu bijna 20 minuten weg...
Ze had er 10 minuten over kunnen doen(nou we wachten gewoon rustig af
)
Dan zal je de sneeuw wel vergeten
eerst een zuidwester en nu niks geen wind geen regen alleen wel erg koud was benieuwd of het nu aan het stormen was waar vanmiddag de zon nog scheen
claudia23 schreef:Tatariki schreef:komt diet weer nu door het gat in de ozonlaag en de opwarmingvan de aarde?
hmmm zo had ik het nog niet gezien...
die heb ik dus pas geleden gezien