Theo van Gogh doodgestoken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:44

Malibu schreef:
Ben ik met je eens.

Maar ik denk dat Balkenende hier niets aan durft te doen, die man vreest al voor zijn leven door een infectie aan z'n voet Scheve mond

(sorry hoor, vind het gewoon een zwakkeling, maar vind ook dat hij hier niet alleen voor moet staan, we moeten allemaal ons steentje bijdragen)

Jij zit vol van Nederlandse tolerantie zeg.

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:44

gijsenkim schreef:
Hoe dan ook, dit doet het tolerantie niveau weer behoorlijk dalen. Over eigen glazen ingooien gesproken, misschien gebeurt er nu eindelijk wat in de allochtone gemeenschap zelf........... misschien gaan ze nu zelf inzien dat het niet goed gaat...... ik hoop het alleen maar. Ik hoop dat hier iets goeds uit kan komen

Ik ben het helemaal met je eens.

neres

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:45

gijsenkim schreef:
Hoe dan ook, dit doet het tolerantie niveau weer behoorlijk dalen. Over eigen glazen ingooien gesproken, misschien gebeurt er nu eindelijk wat in de allochtone gemeenschap zelf........... misschien gaan ze nu zelf inzien dat het niet goed gaat...... ik hoop het alleen maar. Ik hoop dat hier iets goeds uit kan komen

correct me if im wrong, maar ik heb altijd het idee gehad als er weer iets gebeurde.. dat mensen het afwimpelde met ja kan er niets aan doen, onze jongeren zijn zo niet, blablabla...

Ook al voelen ze zich aangevallen wat ik heel goed begrijp. Deze dingen zou je als allochtone gemeenschap kei hard aan moeten pakken.

carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:45

Malibu schreef:

Maar ik denk dat Balkenende hier niets aan durft te doen, die man vreest al voor zijn leven door een infectie aan z'n voet

Haha!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:46

Myrz schreef:
Ik ben bang op deze wereld.....ik durf niet eens meer naar Amsterdam.... Huilen
Maar volgens mij mag je niet bang zijn op de wereld, want dan heb je geen leven....ik ben altijd best angstig op drukke plekken, bijv,. dat er iemand gaat schieten of iemand een bom gooit, of dat ikopeens een mes in me rug voel....Ik moet volgens mij echt naar een psychiater!
Waar gaat dit heen???
Kl*teWereld....

Je beschrijft ook goed mijn gevoel. Waar moet het heen met de wereld? En waar zou mijn angststoornis nou vandaan komen. Zal het morgen mijn psycholoog maar weer vragen.

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:46

Anoeska schreef:
Geloof dat de autochtone NL-ers ook redelijk snel klaar staan met verwijten als er 1 buitenlander is heel erg fouts doet!

als er 1??? nou.. das knap.. Tjah daar maken ze het zelf iig goed naar..

Lees een eerder berichtje van me maar, er zullen best goede tussen zitten. Maar dat ze zelf zo bezig zijn maken ze het er zelf naar.

Ronnoz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:48

spokie79 schreef:
Je beschrijft ook goed mijn gevoel. Waar moet het heen met de wereld? En waar zou mijn angststoornis nou vandaan komen. Zal het morgen mijn psycholoog maar weer vragen.

Nou nou zeg! waarom betrek je het op jezelf? Ben jij net zo'n TV-figuur en persoonlijkheid als van Gogh? Je moet het wel een beetje in perspectief zien hoor!

Sammie

spokie79 schreef:

Allemaal leuk en aardig om zo te reageren, maar doe er GVD zelf wat aan!

Typisch Nederlands, lekker kritiek uiten en om de hoogste boom roepen, maar wel ff wachten totdat iemand anders die boom ook gaat omhakken.

Als je wilt dat er iets veranderd, die er zelf IETS aan!

kojack

spokie79 schreef:

Nou dit vind ik wel een beetje overdreven, er zijn ook wel wat goede mensen in de wereld hoor (zelfs in Amsterdam Knipoog )

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:49

Angst is een slechte raadgever .................

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:50

rebeltje schreef:
als er 1??? nou.. das knap.. Tjah daar maken ze het zelf iig goed naar..

Lees een eerder berichtje van me maar, er zullen best goede tussen zitten. Maar dat ze zelf zo bezig zijn maken ze het er zelf naar.

Bedoelde eigenlijk dat er 1 moordenaar was in dit geval, ik snap ook wel dat er meerdere buitelanders zijn die foute dingen doen. Maar toch vind ik het nog steeds te ver gaan om alle buitenlanders dan maar over een kam te scheren, en het te hebben over dé buitenlanders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:51

maar ik ben toch ook niet blij langs een groep hangjongeren te lopen
of beter gezegt, ik loopt niet op die plekken, want ik mijd ze.

En wat zou ik er aan moeten doen, een grote bek terug trekken?
Ooit gehoord van zinloos geweld en dat je dan gewoon dood geschopt word?

Lekker makkelijk gezegt, je moet er zelf wat aan doen

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:51

Citaat:
Dit heeft natuurlijk geen bal met elkaar te maken! Toevallig kun je echt dood gaan aan een infectie als deze verkeerd schiet. Nog geen 100 jaar geleden is er een man overleden aan een muggenbuld die hij opensneed.

Hoezo heeft dit niks met elkaar te maken? Als Balkenende vanmiddag zegt dat hij hier wat tegen gaat/wil doen, is hij misschien wel de volgende.
En dan kan ik hem echt niet kwalijk nemen om zo te denken en eieren voor zijn geld te kiezen...

Persoonlijk vind ik dat hij geen ruggengraat heeft, en dat heb altijd al gevonden. Wat ik er mee wou zeggen is dat hij wel 2 keer nadenkt voordat hij hier wat mee gaat doen... En dat vind ik wel te begrijpen, niemand verdiend het lot wat Pim en Theo hebben ondergaan...

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:52

Er is maar 1 zin die in dit geval klopt:

Verbeter de wereld en begin bij jezelf!!

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:52

Ik loop ook liever door als ze nog eens met zo'n groepje staan te dreigen.
Laatst bijgewerkt door coydog op 02-11-04 15:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:53

Malibu schreef:
Hoezo heeft dit niks met elkaar te maken? Als Balkenende vanmiddag zegt dat hij hier wat tegen gaat/wil doen, is hij misschien wel de volgende.Persoonlijk vind ik dat hij geen ruggengraat heeft, en dat heb altijd al gevonden. Wat ik er mee wou zeggen is dat hij wel 2 keer nadenkt voordat hij hier wat mee gaat doen... En dat vind ik wel te begrijpen, niemand verdiend het lot wat Pim en Theo hebben ondergaan...

J.P is ook een watje, maar een infectie aan z'n voet heeft niks te maken om hoe hij hier op gaat reageren.

CNN heeft ook een itempje erover: http://www.cnn.com/2004/WORLD/europe/11 ... index.html

carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:53

Arabesk schreef:
Pardon islam achterlijk??? In staphorst e.o. is het net zo hoor!

Ik geloof dat je op mijn berichtje reageerde?

Goed lezen dan: de achterlijkheid van sommige moslims

MHSolo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:54

imo gaat het niet om buitenlanders of nederlanders of wat dan ook! Het zijn mensen die een erg extreme gedachtengang hebben die in staat zijn tot dit soort acties. Daarom wordt er gesproken over een moslimextremist. Dat is het woord waarover jullie moeten vallen en niet het woord moslim!

Mischien wordt het tijd voor een extremistencentrum ergens in de stille oceaan!

En eigelijk geloof ik niet dat wij (de maatschappij), de politiek of wie dan ook iets kunnen beginnen tegen éénlingen die extreme opvattingen er op na houden!
Laatst bijgewerkt door MHSolo op 02-11-04 15:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Nathalie1981 schreef:

Ik moodr niet, ik bedreig niet, verniel niet enz enz
Wat moet ik verbeteren wat zoiets betreft?

Moeten dat die raddraaiers niet doen?
Maar die doen het niet

Ronnoz

Nathalie1981 schreef:

Verbeter de wereld, roei de radicalen die mensen vermoorden om een MENING uit !!!!

Dat vind ik een veel betere, want ik zou nooit iemand iets aandoen om diens mening. Dus ben ik goed genoeg Schijnheilig

Nathalie1981

runningkawa schreef:
Ik moodr niet, ik bedreig niet, verniel niet enz enz
Wat moet ik verbeteren wat zoiets betreft?

Moeten dat die raddraaiers niet doen?
Maar die doen het niet

Het was niet persoonlijk bedoelt..

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:55

Ronnoz schreef:
Verbeter de wereld, roei de radicalen die mensen vermoorden om een MENING uit !!!!

Dat vind ik een veel betere, want ik zou nooit iemand iets aandoen om diens mening. Dus ben ik goed genoeg Schijnheilig

Haha! Gelijk heb je wel. En dan meteen de verkrachters enz erbij.

Anoniem

Mijn bericht ook niet
maar gewoon om aan te geven dat vele niet veel te veranderen hebben, maar wel de angst kennen van die klojo's

kojack

MHSolo schreef:
!

Mischien wordt het tijd voor extremistencentrums ergens in de stille oceaan!

In de stille Oceaan ? Gooi er lekker een bom op !

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:56

Ronnoz schreef:

Dan ben jij imo net zo erg als de persoon die mensen om hun mening vermoorden.