Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sjokkemeule schreef:Ja ik hou het niet uit, ik ga bellen hoever recherche is. Heeft iemand nog sms's bewaart vanhaar en msn en pb's ?
sjokkemeule schreef:Maar Politie zei ook ze is minderjarig. Ze moet naar haar vader luisteren, want die heeft de ouderlijke macht.....
Citaat:Ik heb gisteravond tegen Lotte gezegd, dat als er wat was, ze me echt moest bellen.
En ja, om 10 over 4 vannacht ging mijn telefoon.
Ik nam op, en ik had een Lotte aan de telefoon die ik helemaal niet ken. Huilen, schreeuwen, ze wist niet wat ze moest doen.
Ik schrok zo erg.. Ik moest meteen super hard janken en wist niet wat ik ermee aan moest.
Lotte vroeg aan me of ik het nummer van haar beste vriendin kon opzoeken en haar kon bellen dat iemand haar ophaalde, of van de groentetuin. ()
Ik ben helemaal in paniek mijn kamer afgerend en om hulp geschreeuwd. Ik werd zooo bang van wat ik te horen kreeg aan de telefoon.
Ondertussen had Lotte alweer opgehangen (denk dat haar vader haar telefoon had afgepakt) en mijn ouders zijn wakker geworden van mij.
Ik heb het huilend uitgelegd en mijn vader heeft naar Lottes GSM gebelt om te vragen of ze wat meer kon vertellen.
Haar vader nam op en vertelde echt enge dingen... Dat Lotte zijn ziel had afgepakt, dat ze zelf gek was geworden en dat ze met beide benen terug moest komen op de grond maar dat kon alleen gebeuren in Brazillië.