Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nala schreef:Ik vind het juist prettig dat er hier veel geschreven wordt. Het lijkt me vooral lastiger om twee topics in de gaten te houden om je lootje te leren kennen. Ik vind het dus ook heel lastig om te differentiëren tussen “geklets” en “lootje leren kennen”.
Gecondoleerd Cheytjuh!
Neonlight schreef:Jorex schreef:Wij drinken niet.
Ik ga geen 22 paginas doorspitten op zoek naar een week vraag.
De weekvragen gaan daarom ook aan de openingspost toegevoegd worden. Maar daarvoor moet ik op de laptop zitten en dat zal meeste kans pas volgende week zijn als ik terug ben van vakantie.
nevica schreef:Er wordt hier ook wel geklets geschreven wat imo in het kippenhok kan, ik hou nu het kippenhok 10x beter bij dan dit topic. Weet niet of dat de bedoeling is.Moest ook pagina's terug scrollen om er vervolgens achter te komen dat dat van de alcohol geen weekvraag is.
Dus wat dat betreft snap ik Jorex wel.
Steenbok12 schreef:nevica schreef:Er wordt hier ook wel geklets geschreven wat imo in het kippenhok kan, ik hou nu het kippenhok 10x beter bij dan dit topic. Weet niet of dat de bedoeling is.Moest ook pagina's terug scrollen om er vervolgens achter te komen dat dat van de alcohol geen weekvraag is.
Dus wat dat betreft snap ik Jorex wel.
Is er een speciaal klets topic over secret santa? Of welke bedoel je met het kippenhok haha