Kopen & verkopen op Vinted #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

magicmist

Re: Kopen & verkopen op Vinted #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 17:45

Echt.. vinted is op dreef. Had er vintage zilveren messen op staan. Zijn ze verwijderd.. verboden volgens de regels. Er staan honderden messen op.....

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 21:10

Pantykous schreef:
Heel bijzonder want ik kan zo 50 accounts vinden die nep verkopen. Idd even contact opnemen met ze.

Precies en altijd als ik een melding maak van een nep product gebeurd er werkelijk niks mee!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 11:19

Ik zie ook geregeld messen, waarom zou dat niet mogen? Zo lang het geen machete is dan, haha.m
Nep dingen zie ik weinig, wel mensen die zooi van Temu verkopen voor het tienvoudige.

Die Fransen hè, pffff.
Heb een setje van in totaal zo'n 40 euro nieuwwaarde erop staan. Het is gebruikt, ik vraag €7,50. Gaan ze de helft bieden want de verzendkosten zijn zo duur... En dan elke 5 minuten een vraagteken achteraan sturen omdat ik niet snel genoeg antwoord naar haar zin.
Koop het anders lekker nieuw in de fysieke winkel meid, dan heb je geen verzendkosten :evaw:

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 13:07

Ja Fransen zijn zeikerds.
Geen idee. Maar mijn advertentie is verwijderd.

Echt balen
Had een jasje verkocht.
Koper is niet tevreden. Zouden vlekken op zitten. Heel vreemd want dat zou mij echt wel opgevallen zijn( is wit).
Had het goed nagekeken. Ook op de foto's zijn geen vlekken te zien. Toch is het duidelijk mijn jasje en ik zie idd vlekken. Dus heb maar retour aangevraagd.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:39

Ik heb nou met een Franse trut te maken.

Ik verkoop een bananendoos vol Barbies. Loeizwaar die doos. Heel snel weggebracht.

Nou, die trut haalt het dus niet op. Vandaag is het dag 8 op het ophaalpunt en ze reageert nergens meer op. Ik heb van de week een bericht gestuurd of ze het op zou halen en ze zei dat ze het de dag erna zou ophalen. Niet gedaan en nu negeert ze mijn berichten.

Das ook lekker, kan ik straks weer met die enorm zware doos gaan slepen omdat hij terug komt. -O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:43

Dat is balen Tallie.

Ik heb net heel wat spijkerbroeken op Vinted gezet die te groot zijn geworden. Maten 30 x 30, 29 x 30. Voor kleinere dames dus. Wie interesse heeft kan pb’en.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:48

Also het terug komt, gooi ik haar direct op blokkeren. Dan is het meteen de laatste keer dat ze bij mij heeft kunnen kopen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:57

Ik heb mijn eerste verkoop naar Duitsland gedaan. Ligt al 3 dagen op afhaalpunt

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:42

Reageren jullie altijd op biedingen? Probeer nog steeds van m'n Schleich paarden af te komen, worden door veel mensen op favoriet gezet, maar iedereen negeert m'n bod -O-

Ik zeg vaak toch iets van nee bedankt als ik het niet wil.

Nayan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:10

Ik reageer daar nooit op, voegt voor mij ook echt niks toe.

Ik heb voor het eerst in lange tijd nu twee tegelijk die niet verzenden, althans, eentje heeft nog even maar dat zie ik ook niet meer gebeuren. Ik weet dat je gewoon je geld terug krijgt maar ik wilde heel graag de producten -O-

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:36

Nee ik reageer er ook nooit op. Ik merk ook vaak dingen aan als favoriet zonder te kopen :=

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:18

Ik reageer er als potentiële koper ook niet op in tekst, maar het kan mij wel over de streep trekken als de prijs mij net wat te hoog was.

Ik heb ook genoeg verkocht aan mensen die iets als favoriet hebben opgeslagen en waar ik wat later een aanbieding naartoe gestuurd hebt.

Bij wat duurdere artikelen die al wat langere tijd online zijn blijven staan, doe ik dat geregeld.