Krijgt iedereen dezelfde dagdoelen (na de leerfase)? Ik heb voor vandaag als 1e doel om 3x gefeliciteerd te worden. Ik heb dat voor de zekerheid bij iedereen gedaan maar vroeg het me af.
Picopico
Geplaatst: Gisteren, 11:54
Nee, iedereen krijgt andere doelen. Mijn doelen van vandaag zijn "verkoop exact 60 uitwerpselen tegelijk via de winkel" en "werp een eenhoorn".
flintstones
Geplaatst: Gisteren, 19:14
hoe verzinnen jullie eigenlijk paardennamen? de mijne noemen op 1 of andere manier altijd 'janneke' of 'verkoop' (en van nieuwe paarden verander ik de naam nooit
Martie
Geplaatst: Gisteren, 19:23
Ik probeer een soort systeem te bedenken maar ben er nog niet uit. Ik probeer iets van verwijzing naar ras erin te zetten (EV voor volbloed, Shet, T voor Tinker) en M voor merrie/H voor hengst erbij.
De Lusitano's die ik fok staan in een aparte afdeling, dat is makkelijker. Alle eigen gefokte paarden hebben ook een affix. Ik wacht erop tot ik meer categorieën kan maken, dat zal helpen. Eigen fok Lusi's krijgen momenteel de naam van een Spaanse stad, EV's naam van een oude god. Ik weet nog niet of ik met EV's verder ga, was dat eigenlijk begonnen omdat ik die als startpaard had gekregen. Ik kon onlangs een paar goede Shetten kopen, als ik daarmee ga fokken kan ik Engelse (plaats-)namen gebruiken. De EV's houdt ik dan aan voor doelen.