Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cardy schreef:Iemand nog tips voor goeie warme winter rijlaarzen? Liefst ook wat hoger. Vind bijvoorbeeld de Ariat wythburn Tall mooi, maar voor mijn gevoel is ie toch wel wat te kort voor het rijden? (Zag deze overigens niet bij Ariat in de aanbieding helaas).
Roosch schreef:Ik heb even bij Wehkamp goed ingeslagen voor shampoo, conditioner en scheermesjes. Dan moet ik nog kappersspul bestellen dus ik hoop op goede korting bij John Beerens. En dan kan ik weer een jaar vooruit met alles qua verzorgingsproducten. M'n jaarlijkse koopjesjacht.
Scum schreef:Let even op met de Roborock. Ik had me daar al helemaal in verdiept. Maar ze hebben 2 weken geleden hun voorwaarden gewijzigd. Het lijkt erop dat ze van plan zijn om binnenkort bepaalde features op abonnement te gaan zetten. Toen ze door bezorgde eigenaren hierop aangeschreven werden kregen die als antwoord dat ze het op dit moment nog niet zullen doen. Maar dat ze wel willen dat hun app toegang krijgt tot jouw camera etc. Stond allemaal op Reddit breed uitgemeten. Daarop ben ik dan maar afgehaakt.
Leen27 schreef:Dit topic is echt super goede reclame voor Ariat. Ook gezwicht