Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 21:01

Tegenovergestelde van een ergernis eigenlijk, maar soms als ik dit topic lees ben ik weer even zoooo blij met mijn werk :o Het lijkt me de hel om in een werkveld te zitten waar iedereen zo overwerkt is dat ze het op elkaar af gaan reageren en dingen als ziek zijn zo in twijfel worden getrokken.

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 21:14

Tessaquincy, super lastig. Die werkplekken zullen niet voor het oprapen liggen. Dat is ook voor een coach niet gemakkelijk om te vinden. Succes en sterkte.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 21:18

Een reïntegratie die zoek naar een schikte plek voor je zijn zeldzaam. := :+

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 21:35

8Eveline schreef:
De intelligentie test zegt dat ik geen hbo niveau heb :+ heb een hbo opleiding afgerond. Leuk zo test.

Zo’n gratis? Heb die ook gedaan die kwam ruim onder mijn niveau te zitten en wat ik nu doe gaat me super goed af. Zo’n gratis test is klinkklare onzin.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 21:37

ElfBeau_067 schreef:
8Eveline schreef:
De intelligentie test zegt dat ik geen hbo niveau heb :+ heb een hbo opleiding afgerond. Leuk zo test.

Zo’n gratis? Heb die ook gedaan die kwam ruim onder mijn niveau te zitten en wat ik nu doe gaat me super goed af. Zo’n gratis test is klinkklare onzin.

Nee voor sollicitatie, is eentje met een figuren reeks en woorden afmaken. Dat inzicht mis ik blijkbaar maar zegt niks over mijn niveau.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 21:38

8Eveline schreef:
Nee voor sollicitatie, is eentje met een figuren reeks en woorden afmaken. Dat inzicht mis ik blijkbaar maar zegt niks over mijn niveau.

Ohh, dan trek ik mijn reactie terug.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 21:55

Assesments vind ik wel leuk. Ik scoor meestal WO master niveau en heb op zijn hoogst de basisschool afgerond. Dus ja het zegt niet zo veel.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 22:02

Willen een grote bestelling doen met korting bij de ikea, blijkt het de laatste dag te zijn (we dachten morgen). Om korting te krijgen moet je ingelogd zijn, is er een “internal error” als je inlogt… -O-

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 22:40

Telpeva schreef:
Sterkte voor je paard Polarize!

prompter schreef:
Wat naar Polarize, ik duim dat je paard snel weer goed is!

Bedankt! Zn eigenaar stuurde net een filmpje en hij is alweer zn halve stal aan het afbreken om bij de anderen te komen en eet lekker, dus positief vooruitzicht! Zal vast ook wel deels de pijnstilling zijn, maar in ieder geval een goed teken

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 22:45

Ahhh gelukkig!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 23:26

Om dan nog wel wat positiefs te zeggen ik kan gelukkig goed met iedereen opschieten en stiekem geef ik meer om mijn collega's dan dat ik zelf wil toegeven en ik kan mijn leven ook niet meer voorstellen zonder ze. Heb ik wel erg mijn best voor moeten doen om het vertrouwen te winnen. Er zijn meer slechte dan goede ervaringen met nieuwe mensen. En misschien daarom ook dat ik daar wat in meegetrokken wordt in het negatieve.

En de cliënten zijn ook super leuk en lief.

Alleen hoe de zorg in Nederland nu gaat is gewoon niet te best , en dat zorgt voor veel irritatie en het is soms erg vermoeiend om elke keer tegen een muur te praten als je iets wil veranderen.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 00:11

Cambionn schreef:
Dat ik echt al de hele dag enorm veel last van/pijn in m'n nek heb. Ik loop al bij de fysio voor rug/nek klachten en in algemene zin gaat het een stuk beter. Mijn rug heb ik bijna geen last meer van en tijdens rijden (wat mij sowieso ontspant, daarna is het vaak minder) gaat het echt zo veel relaxter. Maar mijn nek lijkt vandaag besloten te hebben aan 1 kant dat het aantrekken/ontspannen van 1 specifieke spier en nekwervels op hun plek houden optioneel is ofzo :+ .

Gelukkig vanavond weer uurtje rijden. Hopenlijk helpt dat.
Weet niet of het door de pijnstiller komt die nog niet helemaal is uitgewerkt of door het rijden, maar ik voel me stukken beter en mijn nek rekt weer normaal bijde kanten op op wat kleine stijfheid in de shouder na :D . Nu gauw avondeten maken (had eigenlijk voor het rijden gemoeten maarja) en dan zo bed in. En dan morgen hopenlijk ook geen pijn.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 00:34

De regen. Is het al eerder zo erg geweest?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 01:13

Dat ik maar niet kan kiezen tussen een elektrische fleecedeken of zo'n Snuggle (XXL Hoodie van Fleece).

Iemand, help?
Ben een extreme koukleum dus die fleece deken is fantastisch maar onhandig met de kabel of om mee te verplaatsen. Zo'n gekke Snuggle is veel minder warm en zijn m'n benen alsnog koud. Maar wel makkelijk te verplaatsen.
Die Snuggles zijn veel duurder dan ik dacht anders had ik het beide gehaald :=

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 02:17

Ik heb een elektrische deken op bed tussen dekbed en matras. Gaat aan 10 min voordat ik bed inga, m'n vriend zet hem uit en anders zit er timer op. Heerlijk warm bed, en ik kan echt niet slapen in de kou. Dus ik zou echt voor de elektrische deken gaan. Let wel ff op de specs, je wil er waarschijnlijk 1 waarvan je de temperatuur op verschillende standen kan zetten want ze kunnen echt warm worden. En als je ermee wil slapen let op dat hij daarvoor gevruikt kan worden, voor je jezelf brandwonden verzorgd... Maar als je een goede koopt kan ik 't zeker aanraden. Gebruik hem in de winter ook nog wel op de bank. Zit idd kabel aan maar hoe veel loop je met een deken om?

Verder draag ik graag hanten in de winter. Het is als een draagbare dikke padded deken! Super comfy! Ik heb de mijne gekocht in Japan in een vintage winkel, daar kosten ze 2e hands nog geen 20 euro toen :D . Maar in Nederland kun je ze hier kopen (wel stuk duurder vrees ik, maar ook vaak nieuw en al geimporteert).

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 04:15

Ik moet morgen (of eigenlijk vandaag) een paar stomme cursusjes voor werk doen, want als ik ze 1 november nog niet gedaan heb, dan zijn er “consequenties”. Volgens een openbaar bericht van de mensen van de bovenste plank, op intranet.

En in overleg met mijn vriend (we zijn allebei eigenlijk heel benieuwd wat die consequenties zijn), ga ik ze toch maar doen, maar wel op de allerlaatste dag.
Maar ik weet dat ik het geheid ga vergeten nu, want zo ben ik, dus ik zet het even hier neer als een extra reminder.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 06:25

De hoofdpijn die er nu nog half aanwezig is, en denk ook deels door een klusje van gisteren..

En dat ik zo %$#@ wakker ben... dag 3.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 07:47

Nyaleti schreef:
Dat ik maar niet kan kiezen tussen een elektrische fleecedeken of zo'n Snuggle (XXL Hoodie van Fleece).

Iemand, help?
Ben een extreme koukleum dus die fleece deken is fantastisch maar onhandig met de kabel of om mee te verplaatsen. Zo'n gekke Snuggle is veel minder warm en zijn m'n benen alsnog koud. Maar wel makkelijk te verplaatsen.

Ik heb een elektrische fleecedeken en ben daar echt heel blij mee. :j

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 08:01

Ik heb en een grote fleece hoodie, geen snuggle maar goedkope nepperd, en een elektrische fleecedeken en die deken vind ik echt nog fijner qua warmte. Die hoogte loop ik in rond, maar als ik zit vind ik de deken echt veel fijner. Heel lekker warm en zo heb ik vorige winter overleefd met bijna niet stoken haha

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 08:13

Rugpijn..
Niet geholpen door de bokpartij van nieuwe bijrijdpaard :')
Ze is nog jong en heeft een nieuw zadel. Ik had er niet aan gedacht dat even longeren wel handig zou zijn :')
Foutje van mij, paard was verder vrij braaf, was vooral rennerig met een paar bokken op snelheid dus die komen niet zo hoog

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 08:18

Als ik achter de computer zit, dan zit ik met een slaapzak over de benen, of benen in de slaapzak.
Joggingbroek aan, trui met teddy vacht, en een Hot&Cold Dyson Airco op de rug..
Zo nu en dan aanzetten, en ook weer snel uit ivm vretende kosten.

Sterkte met je rug, fleurtjeuh

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 08:19

Dat sommigen gratis nog "te duur" vinden, heb je een nog goed werkende stofzuiger die je weg wil geven, valt men erover dat er geen stofzuiger zakken (meer) bij zitten |o
Koop er dan lekker zelf een in de winkel inclusief de zakken :$

Die dingen zijn te bestellen per 6 stuks voor 11 euro. Goedkoper dan een stofzuiger in de winkel halen dacht ik.
Hoe lui en gemakzuchtig zijn mensen tegenwoordig, vraag ik me echt wel vaker af?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 08:25

Nyaleti schreef:

Iemand, help?

Je hebt (bij Hema en primark https://www.primark.com/nl-nl/a/inspira ... de-snuddie) ook nep-snuggles. Ook budget vriendelijker.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 08:45

Kat van mijn moeder die vannacht in mijn neus beet.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 08:50

Suliko schreef:
Kat van mijn moeder die vannacht in mijn neus beet.

Sorry hier moest ik wel een beetje om gniffelen :')
Onze jongste poes mag niet meer op de slaapkamer slapen omdat ze ons snachts wakker bijt. En dan gaat ze super lief doen dus boos blijven is ook moeilijk.

Niks stuk aan je neus hoop ik?