Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElfBeau_067 schreef:8Eveline schreef:De intelligentie test zegt dat ik geen hbo niveau hebheb een hbo opleiding afgerond. Leuk zo test.
Zo’n gratis? Heb die ook gedaan die kwam ruim onder mijn niveau te zitten en wat ik nu doe gaat me super goed af. Zo’n gratis test is klinkklare onzin.
Telpeva schreef:Sterkte voor je paard Polarize!
prompter schreef:Wat naar Polarize, ik duim dat je paard snel weer goed is!
Cambionn schreef:Weet niet of het door de pijnstiller komt die nog niet helemaal is uitgewerkt of door het rijden, maar ik voel me stukken beter en mijn nek rekt weer normaal bijde kanten op op wat kleine stijfheid in de shouder naDat ik echt al de hele dag enorm veel last van/pijn in m'n nek heb. Ik loop al bij de fysio voor rug/nek klachten en in algemene zin gaat het een stuk beter. Mijn rug heb ik bijna geen last meer van en tijdens rijden (wat mij sowieso ontspant, daarna is het vaak minder) gaat het echt zo veel relaxter. Maar mijn nek lijkt vandaag besloten te hebben aan 1 kant dat het aantrekken/ontspannen van 1 specifieke spier en nekwervels op hun plek houden optioneel is ofzo.
Gelukkig vanavond weer uurtje rijden. Hopenlijk helpt dat.
Nyaleti schreef:Dat ik maar niet kan kiezen tussen een elektrische fleecedeken of zo'n Snuggle (XXL Hoodie van Fleece).
Iemand, help?
Ben een extreme koukleum dus die fleece deken is fantastisch maar onhandig met de kabel of om mee te verplaatsen. Zo'n gekke Snuggle is veel minder warm en zijn m'n benen alsnog koud. Maar wel makkelijk te verplaatsen.
Die Snuggles zijn veel duurder dan ik dacht anders had ik het beide gehaald
Nyaleti schreef:Dat ik maar niet kan kiezen tussen een elektrische fleecedeken of zo'n Snuggle (XXL Hoodie van Fleece).
Iemand, help?
Ben een extreme koukleum dus die fleece deken is fantastisch maar onhandig met de kabel of om mee te verplaatsen. Zo'n gekke Snuggle is veel minder warm en zijn m'n benen alsnog koud. Maar wel makkelijk te verplaatsen.
Die Snuggles zijn veel duurder dan ik dacht anders had ik het beide gehaald