Show je Vinted koopjes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-23 15:31

M’n moeder had ook wat Vinted koopjes binnen. Maar vielen allemaal wat klein….
Dus ik geluk :+
Waanzinnig mooie jurk. Zo mooi gesneden. Prachtig afgewerkt met leer. Heel blij mee
En nog een turquoise zijde met lamswol blazer en een kanariegele kasjmier trui. Alles van RL.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 18:51

Dat jasje en die 1e jurk <3
iemand van jullie die weet D & G valt kwa maat?

er staat 34-48 op het label en hij staat bij de 48 bij de vinted maten

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:03

Corelli schreef:
Mocht er iemand een mooi echt leren jasje in maat L voorbij zien komen, hou ik me aanbevolen. Tips ook welkom, ben niet in de merken thuis
Graag zwart of bruin, getailleerd model, kort, liefst geen schuine rits en voor een leuke prijs!

Kijk anders eens naar het merk Gipsy.
Echt mooi leer en sommige leren jasjes hebben een binnenjas met capuchon.

Zelf heb ik 0nderstaande jas onlangs in de winkel gekocht van het merk Gipsy

Afbeelding

Op Vinted staan ook leuke leren jasjes te koop van Gipsy voor leuke prijzen.

Marlou91

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:35

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 21:28

HorsePassion schreef:
Corelli schreef:
Mocht er iemand een mooi echt leren jasje in maat L voorbij zien komen, hou ik me aanbevolen. Tips ook welkom, ben niet in de merken thuis
Graag zwart of bruin, getailleerd model, kort, liefst geen schuine rits en voor een leuke prijs!

Kijk anders eens naar het merk Gipsy.
Echt mooi leer en sommige leren jasjes hebben een binnenjas met capuchon.

Zelf heb ik 0nderstaande jas onlangs in de winkel gekocht van het merk Gipsy

[ [url=m/bnk1GA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Op Vinted staan ook leuke leren jasjes te koop van Gipsy voor leuke prijzen.

Echt heel mooi! Ik heb direct Vinted geopend. :=

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 21:50

Het is ook echt weer om kleding op Vinted te kopen...

Juniores

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 23:19

Wat een leuk topic! *\o/*

Ik koop ook steeds vaker via Vinted o.a. items van Fabienne Chapot die ik superleuk vind maar nieuw echt te duur en regelmatig kleding voor de kinderen.
Vandaag een nieuwe blouse en t-shirt van Colourful Rebel gescoord voor €12,50 en nog een andere nieuwe trui voor maar €8. Word er helemaal blij van. Zodra het binnen is zal ik kijken of ik foto's kan uploaden.

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 23:31

Giolli schreef:
Echt heel mooi! Ik heb direct Vinted geopend. :=

Mijn koraalrode jasje staat nu bij Anna (van Toor) te koop voor € 90.00
Was eerst € 180.00

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 23:36

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 07:27

Weet iemand hoe de Levi truien vallen? Het is een maat M, maakt valt oversized/ uniseks :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 07:58

Ik vind die truien zeker een maat groter vallen.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 07:59

Ik heb gisteren nog een mooie Levi's jeans besteld. Ben benieuwd of die goed past.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 08:18

8nnemiek schreef:
Ik heb gisteren nog een mooie Levi's jeans besteld. Ben benieuwd of die goed past.

Ben heel benieuwd. Volgende week even naar de stad voor de maten en dan ga ik het ook proberen.

Ojee, ik heb een item verkocht maar ben tot maandag op vakantie. Komt dat goed als ik tot maandag moet wachten?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 08:34

PSvanLot schreef:
8nnemiek schreef:

Ben heel benieuwd. Volgende week even naar de stad voor de maten en dan ga ik het ook proberen.

Ojee, ik heb een item verkocht maar ben tot maandag op vakantie. Komt dat goed als ik tot maandag moet wachten?

Je hebt vijf werkdagen om het artikel te verzenden.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 08:41

Hmmmm dan gaat dat net denk ik? Het is vannacht om 0100 verkocht. Dan moet maandag nog gaan?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 08:41

Volgens mij moet je het verzendlabel al gewoon downloaden/openen binnen die 5 dagen, en dan heb je daarna nog wel even tijd om het pakketje daadwerkelijk te verzenden, toch? Geen idee of dat bij Vinted ook zo werkt, maar bij andere sites die ik ken wel.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 08:46

8nnemiek schreef:
Volgens mij moet je het verzendlabel al gewoon downloaden/openen binnen die 5 dagen, en dan heb je daarna nog wel even tijd om het pakketje daadwerkelijk te verzenden, toch? Geen idee of dat bij Vinted ook zo werkt, maar bij andere sites die ik ken wel.

Nee, voor zover ik weet/lees moet het label daadwerkelijk op maximaal de 5e dag een scan hebben gehad van de vervoerder.

Citaat:
Je hebt 5 werkdagen om een verkocht artikel te versturen. Mocht je deze deadline missen, dan moeten we de bestelling annuleren.

Hierboven is wat er in de faq van Vinted staat.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-23 08:53

Ja dat Burberry jasje is prachtig!! Die hebben we hier ook.
Foto ongedragen doet alleen geen recht aan jasje. Is aan zo waanzinnig veel mooier nog.

Ik ga vanmiddag maar even kijken in kast wat weg kan. Ben alleen zo slecht in wegdoen.

Van de jongste kan denk ik ook flink wat weg. Zeker met dit takkeweer. Hoop zomerspul wat amper tot niet is gedragen en al te klein is.
Zo nog een mooie berentrui van Ralph Lauren wegbrengen.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 08:53

A oke. Zal even de koper verwittigen. Anders even opnieuw laten kopen.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 08:53

_San87_ schreef:
8nnemiek schreef:

Nee, voor zover ik weet/lees moet het label daadwerkelijk op maximaal de 5e dag een scan hebben gehad van de vervoerder.

Citaat:
Je hebt 5 werkdagen om een verkocht artikel te versturen. Mocht je deze deadline missen, dan moeten we de bestelling annuleren.

Dat is wel apart. Ik heb zelf op 21-7 een rok gekocht, en toen kreeg ik van de verkoper een berichtje dat ze op vakantie was. De rok heeft ze op 29-7 verstuurd. Ruim een week er tussen dus, en die bestelling is niet geannuleerd. Geen idee hoe dat kan dan!

*edit* ik zie dat de tracking code op 25-7 is aangemaakt, dus wel binnen die 5 dagen. Maar dus wel pas later verstuurd.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 08:56

8nnemiek schreef:
_San87_ schreef:

Dat is wel apart. Ik heb zelf op 21-7 een rok gekocht, en toen kreeg ik van de verkoper een berichtje dat ze op vakantie was. De rok heeft ze op 29-7 verstuurd. Ruim een week er tussen dus, en die bestelling is niet geannuleerd. Geen idee hoe dat kan dan!

Sowieso telt het weekend niet mee. Ik kan me zo voorstellen dat de klok de volgende dag gaat lopen. Dus dat je bijv. op de 21e om 16u bestelt, en de klok dan op de 22e gaat lopen.

Geen idee, hoor. Ik speculeer nu maar wat :=.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 09:30

Ik vind het altijd zo stoer van jullie dat jullie van die grote bedragen durven uit te geven op Vinted, terwijl je niet 100% zeker weet of het past of niet. Ik heb net een uur zitten twijfelen of ik een bepaalde trui wilde kopen, omdat een maar groter eruit ziet of dat zelfs ik er in kan zwemmen. En ik deze maat nog nooit heb gekocht voor mezelf :') . Vanaf de foto ziet die er best groot uit namelijk. Jeetje, misschien is Vinted niets voor mij :')

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 09:33

Haha ik heb ook een flinke favorietenlijst vol met spul waar ik toch te veel over twijfel.
Hier ook geen grote bedragen, het duurste was 20 euro :))

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 09:34

Ik kijk wel een beetje naar hoelang het artikel al staat, hoeveel favorieten het al heeft en als je echt twijfelt hoeveel aanbod er van is en wat daar de prijzen van zijn. Mocht het niet passen verkoop je het zelf weer. Hier ook wel eens gehad, soms blijft dat lang liggen, soms is het direct weer weg maar nog nooit ergens mee blijven zitten eigenlijk.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 09:34

Justme_Lisaa schreef:
Ik vind het altijd zo stoer van jullie dat jullie van die grote bedragen durven uit te geven op Vinted, terwijl je niet 100% zeker weet of het past of niet. Ik heb net een uur zitten twijfelen of ik een bepaalde trui wilde kopen, omdat een maar groter eruit ziet of dat zelfs ik er in kan zwemmen. En ik deze maat nog nooit heb gekocht voor mezelf :') . Vanaf de foto ziet die er best groot uit namelijk. Jeetje, misschien is Vinted niets voor mij :')

Je zou de verkoper kunnen vragen of hij/zij e.e.a. op wil meten? Meestal vinden ze dat geen probleem.