Dus ik geluk

Waanzinnig mooie jurk. Zo mooi gesneden. Prachtig afgewerkt met leer. Heel blij mee
En nog een turquoise zijde met lamswol blazer en een kanariegele kasjmier trui. Alles van RL.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Corelli schreef:Mocht er iemand een mooi echt leren jasje in maat L voorbij zien komen, hou ik me aanbevolen. Tips ook welkom, ben niet in de merken thuis
Graag zwart of bruin, getailleerd model, kort, liefst geen schuine rits en voor een leuke prijs!
HorsePassion schreef:Corelli schreef:Mocht er iemand een mooi echt leren jasje in maat L voorbij zien komen, hou ik me aanbevolen. Tips ook welkom, ben niet in de merken thuis
Graag zwart of bruin, getailleerd model, kort, liefst geen schuine rits en voor een leuke prijs!
Kijk anders eens naar het merk Gipsy.
Echt mooi leer en sommige leren jasjes hebben een binnenjas met capuchon.
Zelf heb ik 0nderstaande jas onlangs in de winkel gekocht van het merk Gipsy
[ [url=m/bnk1GA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op Vinted staan ook leuke leren jasjes te koop van Gipsy voor leuke prijzen.
8nnemiek schreef:Ik heb gisteren nog een mooie Levi's jeans besteld. Ben benieuwd of die goed past.
PSvanLot schreef:8nnemiek schreef:Ik heb gisteren nog een mooie Levi's jeans besteld. Ben benieuwd of die goed past.
Ben heel benieuwd. Volgende week even naar de stad voor de maten en dan ga ik het ook proberen.
Ojee, ik heb een item verkocht maar ben tot maandag op vakantie. Komt dat goed als ik tot maandag moet wachten?
8nnemiek schreef:Volgens mij moet je het verzendlabel al gewoon downloaden/openen binnen die 5 dagen, en dan heb je daarna nog wel even tijd om het pakketje daadwerkelijk te verzenden, toch? Geen idee of dat bij Vinted ook zo werkt, maar bij andere sites die ik ken wel.
Citaat:Je hebt 5 werkdagen om een verkocht artikel te versturen. Mocht je deze deadline missen, dan moeten we de bestelling annuleren.
_San87_ schreef:8nnemiek schreef:Volgens mij moet je het verzendlabel al gewoon downloaden/openen binnen die 5 dagen, en dan heb je daarna nog wel even tijd om het pakketje daadwerkelijk te verzenden, toch? Geen idee of dat bij Vinted ook zo werkt, maar bij andere sites die ik ken wel.
Nee, voor zover ik weet/lees moet het label daadwerkelijk op maximaal de 5e dag een scan hebben gehad van de vervoerder.Citaat:Je hebt 5 werkdagen om een verkocht artikel te versturen. Mocht je deze deadline missen, dan moeten we de bestelling annuleren.
Hierboven is wat er in de faq van Vinted staat.
8nnemiek schreef:_San87_ schreef:
Nee, voor zover ik weet/lees moet het label daadwerkelijk op maximaal de 5e dag een scan hebben gehad van de vervoerder.
Hierboven is wat er in de faq van Vinted staat.
Dat is wel apart. Ik heb zelf op 21-7 een rok gekocht, en toen kreeg ik van de verkoper een berichtje dat ze op vakantie was. De rok heeft ze op 29-7 verstuurd. Ruim een week er tussen dus, en die bestelling is niet geannuleerd. Geen idee hoe dat kan dan!
Justme_Lisaa schreef:Ik vind het altijd zo stoer van jullie dat jullie van die grote bedragen durven uit te geven op Vinted, terwijl je niet 100% zeker weet of het past of niet. Ik heb net een uur zitten twijfelen of ik een bepaalde trui wilde kopen, omdat een maar groter eruit ziet of dat zelfs ik er in kan zwemmen. En ik deze maat nog nooit heb gekocht voor mezelf. Vanaf de foto ziet die er best groot uit namelijk. Jeetje, misschien is Vinted niets voor mij