DuoPenotti schreef:Suliko schreef:Mijn spaarrekening is te veel gekrompen.
ik moest hier aan denken, gaat voor mij op
[ Afbeelding ]
Mijn bankrekening neemt helaas hetzelfde postuur als mij aan, dun en komt zelden aan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Suliko schreef:Mijn spaarrekening is te veel gekrompen.
ik moest hier aan denken, gaat voor mij op
[ Afbeelding ]
Rambogirl schreef:Ah nee!
De kopers komen straks langs om nog wat dingen op te meten.
En juist nu bedenkt onze stofzuiger dat het een goed moment is om de geest te geven...![]()
Iemand nog ideeën voor een goede stofzuiger?
We hebben katten in huis en voor de rest vlakke harde ondergronden in huis.
Gezien t nu toch Black friday is
Captain schreef:Veel wakker geweest en weer grieperig gevoel.. misselijk/hoofdpijn en een dicht oor. Gisteren Corona test gedaan maar die was negatief. Zo irritant dat half zieke gevoel, kan het beter gewoon even doorzetten.
justdiesel schreef:Captain schreef:Veel wakker geweest en weer grieperig gevoel.. misselijk/hoofdpijn en een dicht oor. Gisteren Corona test gedaan maar die was negatief. Zo irritant dat half zieke gevoel, kan het beter gewoon even doorzetten.
Volgens de huisarts is dit een virus wat er op het moment heerst en veel mensen dus last van hebben.
Ikzelf ook al 4 weken aan het kwakkelen hiermee.
Ghostattack schreef:Sinds 9:15 vanmorgen storing bij KPN, alles ligt eruit.. internet, tvIk ben maar naar stal gegaan in de hoop dat het inmiddels gefixt zou zijn.
Maar nu zeggen ze dat de verwachting tot 17:15 isIk kan dus gewoon de hele dag niet werken
Ghostattack schreef:Ghostattack schreef:Sinds 9:15 vanmorgen storing bij KPN, alles ligt eruit.. internet, tvIk ben maar naar stal gegaan in de hoop dat het inmiddels gefixt zou zijn.
Maar nu zeggen ze dat de verwachting tot 17:15 isIk kan dus gewoon de hele dag niet werken
Ondertussen nog steeds niks en verwachting tot 21:15Ik ben alleen thuis, dan merk je pas hoe afhankelijk van internet je bent
Ik wilde muziek aanzetten via de Sonos, maar die heeft blijkbaar wifi nodig. Het enige wat ik nu hoor in huis is het tikken van de klok