Black Friday 2022

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ZwarteHeks

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 08:07

Phrono schreef:
xLiez schreef:
Bij Horsefitshop ook outdoorlaarzen met 50%. De dublin river: https://www.horsefitshop.nl/outdoorlaar ... sqr=Dublin

Ken deze laarzen verder niet. Zag op horsefitshop ook een Horseware vari layer deken met 50% maar helaas niet meer in de maat die ik zoek :')

Ja superleuk die actie alleen hij pakt lang niet alle maten met korting op de dublin laarzen. Gister niet tenminste..

EJ heeft dezelfde korting op dezelfde laarzen en wel in alle maten. Bij Horsefitshop moest ik 39 hebben, daar zat geen korting op, maar bij EJ wel.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 09:06

fetisje schreef:
Ik vrees op een actie voor AirPods maar hoop er stiekem ergens op… iemand ervaring of tips?

Afbeelding

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 10:22

Ik ben overstag gegaan voor een aantal kledingstukken van Gymshark. Meestal vind ik ze te duur, maar nu met een beetje korting was het te doen. Heb een sportlegging met zijzakken, een sport-bh en een joggingbroek gekocht voor samen net iets onder €100. Als het allemaal de kwaliteit is die ik zou verwachten van een merk als Gymshark dan is het het waard.

Nu nog even twijfelen of ik ook een nieuwe Tri suit wil hebben, ik heb er een op het oog die is afgeprijsd van €170 naar €70, maar in principe heb ik hem niet echt nodig.

SCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 11:32

Roosch schreef:
Ik zie door de bomen het bos niet meer waar het het voordeligst is. :')

Ik zoek drie specifieke dingen van Kerastase maar net gefrustreerd de browser weggeklikt,overzicht kwijt. :+

Ik bestel mijn kerastase en wella invigo spullen via myhair.nl.https://www.myhair.nl heeft het hele jaar door eigenlijk wel kortingen van 5 tot 15%. en meer verpakkingen of grootverpakking scheelt ook altijd in de prijs (ik bestel shampoo in literfles ipv de normale 300ml)
op dit moment zonder BF zelfs al korting op kerastase :D

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 13:09

Yontheke schreef:
Ashleytjuhh schreef:
Gisteren heb ik ook de mail gehad van Hypostoren om in te schrijven voor de Early

Ik ook maar de enige angst die ik heb met hypostore is dat ze weinig voorraad gaan hebben en alles in nalevering geleverd wordt en je er lang op moet wachten. Vriendin had dit vorig jaar met een Kentucky halster. Die heeft uiteindelijk maar geannuleerd.

Dat is ook zeker risico bij Hypostore :(
Vorig jaar met black friday tot februari moeten wachten op sommige artikelen. Toen uiteindelijk maar geannuleerd.

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 13:21

Ik heb ook mijn eerste Black Friday bestelling g gedaan bij horsepal. Normaal €220 en 15 euro aan verzendkosten. Nu maar €165. Ik was al een tijd op mijn polar hand held aan het vloeken en zag deze het afgelopen jaar vaak voorbij komen op wedstrijden met tevreden gebruikers. Nu dus eindelijk besteld! Ben benieuwd hoe de band is op mijn paard tijdens het rijden :D
https://horsepal.com/

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 14:25

Tommy Equestrian heeft vrijdag om 13 uur 50% korting op alles.
Afbeelding

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 14:25

Dispar_Vulgo schreef:
Yontheke schreef:
Ik ook maar de enige angst die ik heb met hypostore is dat ze weinig voorraad gaan hebben en alles in nalevering geleverd wordt en je er lang op moet wachten. Vriendin had dit vorig jaar met een Kentucky halster. Die heeft uiteindelijk maar geannuleerd.

Dat is ook zeker risico bij Hypostore :(
Vorig jaar met black friday tot februari moeten wachten op sommige artikelen. Toen uiteindelijk maar geannuleerd.

Ik heb inderdaad 1,5 week geleden laarzen besteld, waren op voorraad volgens de website en speciaal daarom daar besteld. Inmiddels is de voorlopige verzenddatum 30 november, dus als ik ergens een goede aanbieding zie, annuleer ik.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 14:56

Mandarijn schreef:
Ik ben in ieder geval alvast geslaagd voor m'n outdoorschoenen voor op stal, bij Horze.
Gelijk ook hoofdstelhaken meebesteld voor in de kast.

Ik heb me toch bedacht en de schoenen geannuleerd, de Dublin River III laarzen bleven in m'n hoofd spoken dus toch maar die besteld met de 50% korting bij EJ. :):)

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 14:58

IMAY1990 schreef:
Ik ben overstag gegaan voor een aantal kledingstukken van Gymshark. Meestal vind ik ze te duur, maar nu met een beetje korting was het te doen. Heb een sportlegging met zijzakken, een sport-bh en een joggingbroek gekocht voor samen net iets onder €100. Als het allemaal de kwaliteit is die ik zou verwachten van een merk als Gymshark dan is het het waard.

Nu nog even twijfelen of ik ook een nieuwe Tri suit wil hebben, ik heb er een op het oog die is afgeprijsd van €170 naar €70, maar in principe heb ik hem niet echt nodig.

Welke legging is dat die zakken heeft? :)

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 15:20

xLiez schreef:
Bij Horsefitshop ook outdoorlaarzen met 50%. De dublin river: https://www.horsefitshop.nl/outdoorlaar ... sqr=Dublin

Ken deze laarzen verder niet. Zag op horsefitshop ook een Horseware vari layer deken met 50% maar helaas niet meer in de maat die ik zoek :')

Weet iemand hoe deze vallen kwa kuitmaat. Niet dat ik overdreven dikke pootjes heb maar de korte laarzen van horka pas ik dus niet.

Bij ruitershop Boxmeer ook hele leuke kortingen op 24 nov.

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 15:35

_Lois_ schreef:
IMAY1990 schreef:

Welke legging is dat die zakken heeft? :)

Deze: https://nl.gymshark.com/products/gymsha ... a-red-aw22

Nyaleti

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 15:52

Net voor 90€ bij de Kruidvat ingeslagen met €110 korting :o

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 15:56

Hihi ik kom ook net bij de kruidvat vandaan. Maar hier was de winkel al aardig geplunderd, de spullen waar ik voor ging waren al op in de varianten/geuren die ik wou hebben. De Guhl shampoo en Rexona Maximum schappen zijn hier al leeg.
Online was al helemaal alles wat ik wou hebben al uitverkocht. Daar vind ik toch wel wat van... Als de aanbiedingen de hele week moeten gelden, waarom is het dan dinsdag al niet meer te krijgen.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-22 15:58

Telpeva schreef:
Hihi ik kom ook net bij de kruidvat vandaan. Maar hier was de winkel al aardig geplunderd, de spullen waar ik voor ging waren al op in de varianten/geuren die ik wou hebben. De Guhl shampoo en Rexona Maximum schappen zijn hier al leeg.
Online was al helemaal alles wat ik wou hebben al uitverkocht. Daar vind ik toch wel wat van... Als de aanbiedingen de hele week moeten gelden, waarom is het dan dinsdag al niet meer te krijgen.

Het ergste is nog wel, dat de aanbiedingen volgens de folder pas vandaag in zouden gaan maar al sinds gisteren zijn uitverkocht op de site :+

En de mensen die gewoon de hele week moeten werken zijn dus gewoon de sjaak die kunnen niet gaan tot het weekend :(:)

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 16:20

Ja irritant is dat dan.
Ik zag dat heel veel acties bij AH hetzelfde zijn. Bijv 5 axe of andrelon voor 10 euro.
Die heb ik nu online besteld en komt morgen avond. Ik heb ook geen tijd om al die winkels af te lopen.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 16:34

Mocht iemand nog parfum zoeken, Wehkamp heeft goede korting!
Heb net m'n favoriete besteld met bijna 60% korting. :D

Wel drie weken levertijd, maar dat nemen we er dan maar bij. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 16:43

Dit hebben wij constant met Kruidvat. De acties gaan in op dinsdag, maar alles is maar heel beperkt aanwezig. Vaak houden de winkelmedewerkers zelf een flink deel voor zichzelf ook (weet ik van iemand die er werkt...).
Is er een actie van 2+2 gratis, dan zetten ze bijvoorbeeld maar 7 stuks in het schap. Is het 1+1 dan vindt je er soms maar 3 of 4 stuks.
Vorig jaar bij axe was het 5 stuks voor €10 geloof ik, stonden er ook telkens maar 4 van de soorten die mee deden.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 17:01

Ashleytjuhh schreef:
Telpeva schreef:

Het ergste is nog wel, dat de aanbiedingen volgens de folder pas vandaag in zouden gaan maar al sinds gisteren zijn uitverkocht op de site :+

En de mensen die gewoon de hele week moeten werken zijn dus gewoon de sjaak die kunnen niet gaan tot het weekend :(:)

ik heb zojuist ook bij het kruidvat besteld. Ook gewoon de rexona maximum in verschillende varianten. Eigenlijk was alles wat ik wilde er nog. Scheelde toch weer €45 op een bedrag van €43 na korting :D

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 18:03

Ik heb net bij Gymshark een nieuwe legging en top besteld met leuke korting. Nieuwe Amaranth set van ES had ik al binnen. Dus die krijgt mijn dochter voor Sint.

Slowcooker krijg ik van mijn ouders voor mijn verjaardag, dus die hoef ik niet meer te kopen :P En afgelopen week bij de sample sale geweest van Anna van Toor en daar een tussenjas en winterjas gescoord. Kortom, ik ben al een heel blij mens :j

De Airwrap stond eigenlijk op mijn lijstje, maar die zie ik nog nergens met BF korting. Daarnaast vind ik 500,- echt van de zotte en kom ik met mijn andere fohn een heel eind om de boel er leuk uit te laten zien :o Twijfel nog of ik de Airfryer XL en een Nutribullet in de gaten ga houden.

De reclames vliegen om de oren en het is allemaal zo verleidelijk :')

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 18:08

Wij azen op een steelstofzuiger (tot nu toe staat de dyson v8 of een vergelijkbare van philips bovenaan) en een nieuwe inbouw koel/vriescombinatie. Maar wat zijn koelkasten duur :')

Emoreoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 18:21

Ik heb afgelopen week ook een grote bestelling gedaan bij Gymshark en ook bij AYBL. Ben benieuwd!

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 19:02

Iemand nog tips voor goedkope (maar wel fijne) matrassen? Is voor een logeerbed van 180x200. Heb nu eentje van Ikea erop liggen maar dat is echt om te janken zo slecht.

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 19:17

Emma matras.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 20:24

Ik raad een matt sleeps matras aan. Wij slapen er heerlijk op en zij hebben nu ook korting.