Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 00:48

Het is 0:47u, en we staan als sardientjes in een trein, wtf, NS. 8)7 Het is nog voller dan in de spits.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 00:49

Dat ik zo’n onwijze poedersuiker keuze moet maken om mezelf niet te verzuipen. Maar ik moet daarbij iemand zo veel pijn gaan doen waar ik zo veel van houdt. Het leven voelt zo oneerlijk

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 03:45

Ik kan voor de zoveelste nacht niet slapen. 3 weken terug nog huilend bij de huisarts gezeten omdat ik kapot was en het knapt niet op. Zonder medicijnen kan ik geen enkele nacht door komen. Waarop de volgende ergernis komt, ik krijg de pijn poli al 2 dagen niet te pakken.

Ik ben moe :(

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 04:15

Plafonddienst...

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 06:19

Mijn 2 katten hadden de idiote 10 minuten een uur geleden en hebben me wakker ge-idioot.
Zij liggen nu weer lekker te tukken in hun mandjes. Ik niet :roll:

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 06:59

Ik sliep pas na half 4 en ben nu weer klaar wakker en mn schouder doet pijn..
Hoewel ik het leuk vond om tijd door te brengen met mijn zus en m'n ouders ben ik echt zo klaar om weer naar huis te gaan..
En in m'n eigen bed te slapen die niet zo hard is en een slaapkamer die gewoon donker is..
Straks weer minstens 3 uur onderweg met het ov om thuis te komen..

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 08:44

Veel te vroeg wakker door niezen en hooikoorts.

Pablo. Mensen zijn vreemde wezens. :knuffel:

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 08:51

Urbanus schreef:
[ [url=m/VQdULZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Er was een re-enactment van de pestuitbraak in Alkmaar.

Je ziet hier mijn peuter die vraagt of de meneer dood is.

Dat jongetje bovenin verstopt zich onder z'n vader omdat hij het eng vindt. Ook mijn kind.

:') Wel sociaal dat de peuter dat vraagt i.p.v. alleen denkt dat er een dode man ligt. So what.

Rien, ditto. En ik ga vanavond eten bij 't zusje, daar staat alles in verkleinwoorden op het menu :=

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 09:00

xPabloBokt schreef:
Urbanus schreef:
Maar wonen je studiegenoten niet bij elkaar in de buurt? Zelfde stad of studentenhuis?

Zelfde stad. Allemaal in Breda.

Yin Yoga in het kattencafe Snorhaar (Haagdijk) is weer opgestart. Komen vaak nieuwe mensen gewoon een keertje proberen. Komende woensdag (weet even niet of er nu nog plek is) neem ik bijv. ook een nieuwe introducee mee. Misschien is het iets voor je (en voor je studiegenootjes om ze uit te nodigen?) :)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 09:00

Rytir schreef:
Urbanus schreef:
[ [url=m/VQdULZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Er was een re-enactment van de pestuitbraak in Alkmaar.

Je ziet hier mijn peuter die vraagt of de meneer dood is.

Dat jongetje bovenin verstopt zich onder z'n vader omdat hij het eng vindt. Ook mijn kind.

:') Wel sociaal dat de peuter dat vraagt i.p.v. alleen denkt dat er een dode man ligt. So what.

Rien, ditto. En ik ga vanavond eten bij 't zusje, daar staat alles in verkleinwoorden op het menu :=

Wat logisch is, want je krijgt ook kleine gerechten, dus dan zijn verkleinwoorden juist op zijn plaats :j

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 09:32

Binnenkort vier ik m’n verjaardag. Ik heb wat vrienden uitgenodigd. O.a. mijn beste vriendin. Zij heeft mot met een andere vriendin waardoor het de sfeer van m’n verjaardag niet ten goede komt als ze er tegelijkertijd bij zijn. Voel me ook zo vervelend tegenover die andere vriendin, ben altijd op haar verjaardag en nu kan zij niet komen omdat m’n beste vriendin moeilijk doet (die ik er sowieso bij wil hebben en ik snap waarom zij boos is op die andere vriendin).
Ik dacht dat ik nu een leeftijd had waarbij dit soort drama’s voorbij waren, dus niet. Ugh.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 09:48

Ik zou naar mijn nicht en haar dochter.
Ze is 2 mei bevallen en ik wou dus nu op kraamvisite....
En nu ben ik halfslachtig verkouden....
Keelpijn flinke snotneus etc...

Doei kraamvisite.... Dat gaan we niet doen bij zo'n jong kind -O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 09:50

deksel schreef:
Binnenkort vier ik m’n verjaardag. Ik heb wat vrienden uitgenodigd. O.a. mijn beste vriendin. Zij heeft mot met een andere vriendin waardoor het de sfeer van m’n verjaardag niet ten goede komt als ze er tegelijkertijd bij zijn. Voel me ook zo vervelend tegenover die andere vriendin, ben altijd op haar verjaardag en nu kan zij niet komen omdat m’n beste vriendin moeilijk doet (die ik er sowieso bij wil hebben en ik snap waarom zij boos is op die andere vriendin).
Ik dacht dat ik nu een leeftijd had waarbij dit soort drama’s voorbij waren, dus niet. Ugh.

Daar doe ik dus echt niet aan mee hé!

Ik heb zowel vrienden die momenteel niet meer met elkaar door 1 deur kunnen als familie die niet meer met elkaar door 1 deur konden.

Ik heb altijd gezegd: Ik heb geen probleem met de beide partijen, ik ga dus ook geen keuze maken.
Ik heb dus iedereen altijd uitgenodigd en iedereen verteld dat ze volwassen zijn, dus zich verdomme maar gedragen en als ze dat niet kunnen, ze ook niet hoeven te komen!
Iedereen heeft dat altijd geaccepteerd en is gewoon gekomen en heeft normaal tegen elkaar gedaan :j

Als jij nu je beste vriendin uitnodigt, maar je andere vriendin niet, dan kies jij partij voor je beste vriendin en zet je de vriendschap met de andere vriendin op het spel.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-22 10:58

Creatas schreef:
xPabloBokt schreef:

Zelfde stad. Allemaal in Breda.

Yin Yoga in het kattencafe Snorhaar (Haagdijk) is weer opgestart. Komen vaak nieuwe mensen gewoon een keertje proberen. Komende woensdag (weet even niet of er nu nog plek is) neem ik bijv. ook een nieuwe introducee mee. Misschien is het iets voor je (en voor je studiegenootjes om ze uit te nodigen?) :)

Leuk idee, maar ik woon dus zelf niet in Breda -O-

Ik ben overigens wel een keer bij Familie Snorhaar geweest! Leuk kattencafé, vooral Cleo viel in de smaak :)

Afbeelding

Afbeelding

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 11:14

Ik moet gaan leren voor mijn vrachtwagen theorie. Helaas lukt het niet om het techniek gedeelte in mijn hoofd te stampen ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 11:16

xPabloBokt schreef:
Ik voel me enorm eenzaam en alsof niemand me wil. Niemand appt mij ooit uit zichzelf met "hey, zullen we x gaan doen samen?" Het komt al-tijd vanuit mij. Zie constant mijn studiegenoten vanalles met elkaar ondernemen en ik? Ik zit thuis, ik studeer, ik werk. That's it.

Weet niet wat ik fout doe, wat er mis met me is. Voor mijn gevoel ben ik open en toegankelijk en pas ik me makkelijk aan, maar toch moeten mensen me niet ofzo.

Heb het gehad.

Ben niet gemaakt voor deze wereld ofzo. Ben alleen handig voor mensen omdat ik slim ben.

Dit is zo ruk. Ik heb dit gevoel zo vaak gehad tijdens mijn studieperiode en het is echt vernietigend -O-

Enige wat ik kan zeggen is dat het wel beter wordt. Woon nu samen met een leuke vriend. Hebben een paar gezellige gezamenlijke en casual vrienden. En ben onwijs blij dat ik helemaal geen part of the meidendrama vriendenclubjes meer ben... Alles wat er was aan meidenclubjes heb ik eens kritisch onder de loep genomen, maar de drama, het al dan niet (on)bewust buitensluiten van mensen (van mij en/of anderen) en vriendjes of weet ik veel wat, het geroddel en gezeik. Vooral in de studentenfase teert iedereen op drama volgens mij. Dus uiteindelijk zien de instagramfoto's er altijd leuker uit dan de werkelijkheid :') :+

Maargoed, als je in een klas zit en je valt er om wat voor reden net buiten (wat vaak overigens voor je gevoel veel erger is dan in werkelijkheid :+ ) doet dat wel pijn :(:) . Hoop dat je gewoon een paar goede steady vrienden hebt bij wie je terecht kwam :(:)

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 11:24

Is dat niet altijd zo geweest, dat je zeg maar grotendeels buiten het sociale (studenten)leven viel als je nog thuisthuis woonde/niet in de studiestad woonde?

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 11:27

Valerie93 schreef:
Ik moet gaan leren voor mijn vrachtwagen theorie. Helaas lukt het niet om het techniek gedeelte in mijn hoofd te stampen ;(

Ik weet niet waar je woont maar als je dichtbij woont kunnen wij je wel helpen.

Wat mij heel erg hielp was het zien bij de vrachtwagen zelf hoe iets werkt. Dus als je een vrachtwagen in de buurt hebt zou ik aan de chauffeur vragen om het te visualiseren. Succes :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 11:36

oomens schreef:
Is dat niet altijd zo geweest, dat je zeg maar grotendeels buiten het sociale (studenten)leven viel als je nog thuisthuis woonde/niet in de studiestad woonde?
Wel als je meteen na college naar huis gaat, ja.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 11:47

Voor de 3e nacht slecht geslapen, deze nacht was echt heel erg. Half 3 was ik nog wakker, alleen maar door die stomme verkoudheid. En snurkte m'n man ook nog... Kreeg bijna een paniekaanval, gelukkig mezelf redelijk onder controle kunnen krijgen. Maar slapen doe ik nauwelijks, heb het idee dat ik nog benauwder wordt als ik ga liggen, m'n ademhaling piept ook nog, lekker irritant. Ben al moe door de benauwdheid en dan ook nog slecht slapen. Loop ik tegen een stoel aan, laat dingen uit m'n handen vallen...

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 13:16

Dat ik nog steeds zit te wachten om een sollicitatiegesprek in te plannen (al een week) en nog steeds geen idee heb van een startdatum.

Dat ik al een week niks te doen heb, in een dure accomodatie zit (goedkoopste van de omgeving tho) en geen auto heb dus geen kant op kan. Ik probeer nu maar te besparen op eten (vriezer / blikjes IPV vers) maar da's ook niet te vreten :+
Niks doen + 'ongezond' eten werkt niet zo lekker op m'n mental.

Dat normaal gesproken een retourtje Nederland - Zuid Afrika rond de 500 zit en nu 900+ met extreem lange overstap of 2x overstappen. Heb hier het geld niet voor jongens.

Dat ik gruwelijk heimwee heb naar m'n hond. Ja klinkt ook zo sneu maar mis hem zo :( en verschillende vriendschappen echt flink aan het verwateren zijn ondanks dat ik m'n best doe.

-
Oké klaagmodus uit. Ik mag eigenlijk echt niet klagen, op papier leef ik de droom (en heb ik nu uitzicht op giraffe en zebra's terwijl ik in het zonnetje zit) maar dat niks doen, afhankelijk zijn van andere en geldzorgen. Man ik kan daar niet tegen :+

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 13:25

Dank voor de ramentips. Ik ga ze zometeen eens even uitproberen. Het is lekker bewolkt nu, dus we doen een nieuwe poging :')
Krijg ik ze niet weg...Dan zij het zo. Maar het raam waar het het meest opvalt is net nieuw geplaatst en daar wil ik eigenlijk even van genieten _O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 13:39

Ik kreeg een tip van een cliënt van de thuiszorg,wat er niet af gaat hoort erop.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 15:07

Ik wrijf de strepen weg/na met een droge theedoek.

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 16:05

Dat wij weer alle 3 snipverkouden zijn..na corona te hebben gehad pakken we elk virus mee..klink als een 3 flessen wiskey 4 pakken shag rokende dame.. heerlijk.