Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:[ [url=m/VQdULZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Er was een re-enactment van de pestuitbraak in Alkmaar.
Je ziet hier mijn peuter die vraagt of de meneer dood is.
Dat jongetje bovenin verstopt zich onder z'n vader omdat hij het eng vindt. Ook mijn kind.
xPabloBokt schreef:Urbanus schreef:Maar wonen je studiegenoten niet bij elkaar in de buurt? Zelfde stad of studentenhuis?
Zelfde stad. Allemaal in Breda.
Rytir schreef:Urbanus schreef:[ [url=m/VQdULZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Er was een re-enactment van de pestuitbraak in Alkmaar.
Je ziet hier mijn peuter die vraagt of de meneer dood is.
Dat jongetje bovenin verstopt zich onder z'n vader omdat hij het eng vindt. Ook mijn kind.
Wel sociaal dat de peuter dat vraagt i.p.v. alleen denkt dat er een dode man ligt. So what.
Rien, ditto. En ik ga vanavond eten bij 't zusje, daar staat alles in verkleinwoorden op het menu
deksel schreef:Binnenkort vier ik m’n verjaardag. Ik heb wat vrienden uitgenodigd. O.a. mijn beste vriendin. Zij heeft mot met een andere vriendin waardoor het de sfeer van m’n verjaardag niet ten goede komt als ze er tegelijkertijd bij zijn. Voel me ook zo vervelend tegenover die andere vriendin, ben altijd op haar verjaardag en nu kan zij niet komen omdat m’n beste vriendin moeilijk doet (die ik er sowieso bij wil hebben en ik snap waarom zij boos is op die andere vriendin).
Ik dacht dat ik nu een leeftijd had waarbij dit soort drama’s voorbij waren, dus niet. Ugh.
Creatas schreef:xPabloBokt schreef:
Zelfde stad. Allemaal in Breda.
Yin Yoga in het kattencafe Snorhaar (Haagdijk) is weer opgestart. Komen vaak nieuwe mensen gewoon een keertje proberen. Komende woensdag (weet even niet of er nu nog plek is) neem ik bijv. ook een nieuwe introducee mee. Misschien is het iets voor je (en voor je studiegenootjes om ze uit te nodigen?)
xPabloBokt schreef:Ik voel me enorm eenzaam en alsof niemand me wil. Niemand appt mij ooit uit zichzelf met "hey, zullen we x gaan doen samen?" Het komt al-tijd vanuit mij. Zie constant mijn studiegenoten vanalles met elkaar ondernemen en ik? Ik zit thuis, ik studeer, ik werk. That's it.
Weet niet wat ik fout doe, wat er mis met me is. Voor mijn gevoel ben ik open en toegankelijk en pas ik me makkelijk aan, maar toch moeten mensen me niet ofzo.
Heb het gehad.
Ben niet gemaakt voor deze wereld ofzo. Ben alleen handig voor mensen omdat ik slim ben.
Valerie93 schreef:Ik moet gaan leren voor mijn vrachtwagen theorie. Helaas lukt het niet om het techniek gedeelte in mijn hoofd te stampen