Samenwonen zonder hypotheek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 08:54

:(:)

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 09:02

Wat een nare situatie zeg :knuffel: sterkte meid :knuffel:

Captain

Re: Samenwonen zonder hypotheek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 09:15

Sterkte, kun je inderdaad ergens terecht?
Echt even heel poedersuiker nu, maar ik denk wel dat je hier uiteindelijk veel beter uit gaat komen! :(:)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 09:21

Het topic kwam weer voorbij en wat is er veel gebeurt.
Ts, heel eerlijk? Het zal nu niet zo voelen maar dit is het beste voor jou wat je ex kon doen.
Lijkt misschien nu alsof je leventje in puin ligt maar dat wordt alleen maar beter!!

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 09:33

Wat een poedersuiker.
Maar nu weet je we waar je aan toe bent en kan je dingen voor jezelf gaan doen en opbouwen.
Ookal zal dat nu niet zo voelen, het komt wel. Deze oliebol verdien je niet. Hopelijk heb je steun van mensen om je heen om eea. Weer op te bouwen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 09:37

Jemig, wat een rotsituatie. Sterkte!

Hopelijk heb je steun van je omgeving en ziet het er binnenkort een stuk beter voor je uit!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 09:44

Sterkte TS!

En elke keer dat je aan jezelf twijfelt, stel jezelf dan de vraag of iemand die niet met dergelijke situaties om kan gaan iemand is waar jij oud mee wilt worden. :(:)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 09:53

Jeetje TS wat naar :(:) waarom komt hij daar nu mee? En heb je al een ander verblijf adres ? En mag hopen dat hij het geld van de CV etc wel terug betaald?

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 10:04

Ik was stil aan het volgen maat pff zeg! Heel veel sterkte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 10:11

Als de cv nog niet betaald is (omdat de factuur nog volgt bijvoorbeeld) zou ik dat mooi laten voorbij gaan. Anders vrees ik dat je naar je geld kan fluiten. En dat is heel zuur gezien de situatie, maar het ergste is wel dat jij gewoon alles kwijt bent: je thuis, een veilige plek, zekerheid.

Kan je ergens terecht? Heb je iemand waarbij je terecht kan en die je kan helpen met verhuis van je spullen, maar die ook voor jou kan opkomen indien nodig? Zodat je krijgt wat jou toebehoort en ook echt van jou was toen je er in trok?

3heathcliff5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 10:19

Och, die kerel draait wel weer bij, zal je vertellen dat hij je toch niet kwijt wil en gaat beloven meer rekening te houden met jouw situatie. Een belofte die hij overigens niet gaat nakomen, maar waar hij jou wel een tijdje in laat geloven. En wanneer je er niet meer in gelooft? Tja, dan begint dit verhaal opnieuw. Het zal zich blijven herhalen tot jij er genoeg van hebt.

Los van dit wens ik je wel veel sterkte en wijsheid! Met name om bovenstaand scenario bij voorbaat over te kunnen slaan. Je basis lijkt weggeslagen en dat doet zeer en geeft onrust/onzekerheid, maar de werkelijkheid is dat je al die tijd nooit een basis hebt gehad. Zorg goed voor jezelf TS en gun jezelf een solide basis. Je kan niet kwijtraken wat je nooit gehad hebt. Je saldo van zekerheden is al 0, ongeacht of je bij hem blijft of toch vertrekt.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 10:54

Och meid wat klöte dat het nu zo moet eindigen... :(:)

Ik zou wel het uitmaken van hem zien als iets dat voor jou in wezen goed is, beter dan nog jaren aantobben op deze manier met een zo wisselvallige kerel met dit soort egoïstische trekjes. Even goed uithuilen en weer door en (opnieuw) je leven opbouwen, je kan het!!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 10:56

3heathcliff5 schreef:
Och, die kerel draait wel weer bij, zal je vertellen dat hij je toch niet kwijt wil en gaat beloven meer rekening te houden met jouw situatie. Een belofte die hij overigens niet gaat nakomen, maar waar hij jou wel een tijdje in laat geloven. En wanneer je er niet meer in gelooft? Tja, dan begint dit verhaal opnieuw. Het zal zich blijven herhalen tot jij er genoeg van hebt.

Los van dit wens ik je wel veel sterkte en wijsheid! Met name om bovenstaand scenario bij voorbaat over te kunnen slaan. Je basis lijkt weggeslagen en dat doet zeer en geeft onrust/onzekerheid, maar de werkelijkheid is dat je al die tijd nooit een basis hebt gehad. Zorg goed voor jezelf TS en gun jezelf een solide basis. Je kan niet kwijtraken wat je nooit gehad hebt. Je saldo van zekerheden is al 0, ongeacht of je bij hem blijft of toch vertrekt.

Gevoelsmatig zal TS hierop hopen, maar voor de lange termijn weet je eigenlijk al dat dit een dealbreaker gaat worden.

Veel wijsheid hierin TS.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 11:14

Verdrietig, afscheid nemen van iets doet altijd pijn. En zeker wanneer je hoopte dat dit voor de rest van je leven was.

Maar zoals anderen hierboven ook zeggen, misschien is dit wel het beste dat kon gebeuren, gezien de situatie. Trap niet in de valkuil van spijt en beloftes, je tobt hier al maanden mee, bent door diepe dalen gegaan.
Ik hoop dat je je sterk houdt en dat, áls jullie toch terug bij elkaar komen, je voor jezelf op komt en alles goed regelt.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 12:11

Captain schreef:
Sterkte, kun je inderdaad ergens terecht?
Echt even heel poedersuiker nu, maar ik denk wel dat je hier uiteindelijk veel beter uit gaat komen! :(:)
BigOne schreef:
Het topic kwam weer voorbij en wat is er veel gebeurt.
Ts, heel eerlijk? Het zal nu niet zo voelen maar dit is het beste voor jou wat je ex kon doen.
Lijkt misschien nu alsof je leventje in puin ligt maar dat wordt alleen maar beter!!

Volmondig eens met deze posters!
Het is nu even allemaal hardstikke K...T en er komt een lawine op je af van wat er geregeld moet worden. Woonruimte, wat is van jou, investeringen (CV?) die je hebt gedaan.
(Tip: choose your battles, geld ga je waarschijnlijk niet terug zien, dat is ook K..T maar je kan beter je verlies nemen en je energie steken in los komen van deze man.)

Maar ik denk dat als je een poosje zonder hem bent en de boel dan van een afstandje kan bekijken en relativeren, dat je jezelf afvraagt hoe je erin terecht bent gekomen. En dat je opmerkingen en gebeurtenissen in een kader kan plaatsen dat helderheid geeft en dat je dan heel erg blij bent dat je er vanaf bent.

Voor nu sterkte :(:) en hopelijk vind je snel woonruimte voor jezelf.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 12:31

Wat rot TS!

Hopelijk kan je er over een tijdje op terug kijken en zien dat uiteindelijk je leven veel beter is dan wat je met hem had kunnen hebben.

Unicorn_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 12:51

Wat een egoïstische zak zeg...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 13:29

Ik zou wel durven zeggen gefeliciteerd met de break up, je verdient een betere partner. Ik hoop dat je achteraf zegt dit was beter zo
Los daarvan is het een onzekere verdrietige tijd, sterkte daarmee en ik hoop idd dat je bij iemand terecht kunt

3heathcliff5 schreef:

Dat dacht ik ook gelijk
Straks komt hij met mooie verhalen je weer inpaaien en daarna zit je weer in hetzelfde

Werk aan jezelf en bedenk waarom je deze jongen uitkoos, was je thuis situatie goed of ontbrak het daar mss aan hetzelfde. Als je ervan leert krijg je hierna vast wel een gelijkwaardige relatie

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 14:01

Sterkte toegewenst.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 14:21

Stille meelezer.

Veel sterkte gewenst, wat een rot periode ga je door! Maar je komt hier sterker uit :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 14:28

Misschien bij het verhuizen van je spullen doodleuk de CV ketel van de muur trekken en meenemen :x

Sterkte TS.. het zal een heftige periode zijn/worden, maar erna heb je iig wél een stabiele basis en zekerheid. En linksom of rechtsom komt het allemaal wel weer goed met je leven :j

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 14:44

TS, wat een nare wending. Je had wel je vraagtekens misschien, maar als de ander de stekker eruit trekt, kan dat toch wel onverwacht komen.
Als ik om me heen kijk, komen vaak de mensen die de stekker eruit trekken er sterker uit, dan wanneer de andere partij dat doet, ook al had je wel die gedachten. Onthoud daarom goed wat de situatie was.

Ik hoop dat je een plek hebt om naartoe te gaan en dit kan afsluiten en verwerken. Je zal door fases gaan. Ook een relatie die niet goed zat heeft zijn goede dingen en gemis en verdriet als het over is.

Sterkte

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 06:51

Hoi TS, gaat het een beetje?

Midoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 22:55

Jeetje wat erg zeg. Je wilde alleen maar zekerheid over jullie beider toekomst en nu dit. Maar het komt goed met je! Sterkte!

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 19:19

Ts red je het een beetje ? :(:)