[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 17:22

littleroosie schreef:
Echt he, ik zie op facebook ook veel te veel kinderfoto's. Zullen andere mensen vast over mij denken met paarden en katten foto's :P
Of een profielfoto waar alleen een kind(eren) op staat.

Ik heb in mijn studietijd ook echt een keer de opmerking gekregen dat ik te veel paardendingen plaatste :+ .
Uiteraard niet mee gestopt, zijn zij gek!
Wat jij zegt over kinderfoto's is wel herkenbaar helaas ;(

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 17:34

Wat ik nu weer vind… reborn/rebirth poppen die je koopt in een soort baarmoeder om zelf open te snijden etc :')
Onderstaand filmpje is nog erg tam maar er zijn ook vrouwen die hele bevallingen naspelen met die dingen en ermee naar buiten gaan wandelen alsof het echt is etc. Genoeg internet weer voor vandaag :=

https://m.youtube.com/watch?v=OISP6z0o9po

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:03

Wat bizar, Mars! :oo En best wel creepy. Ik had gelukkig oud kunnen worden zonder over het bestaan hiervan te leren :') Ik vraag me dan altijd af wat daar nou zo leuk aan is. Maar goed, dat vragen andere mensen zich misschien weer over mijn hobby's af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:17

Mars schreef:
Wat ik nu weer vind… reborn/rebirth poppen die je koopt in een soort baarmoeder om zelf open te snijden etc :')
Onderstaand filmpje is nog erg tam maar er zijn ook vrouwen die hele bevallingen naspelen met die dingen en ermee naar buiten gaan wandelen alsof het echt is etc. Genoeg internet weer voor vandaag :=

Aaaaaaand straight to the bottom of Uncanny Valley. Gewoon, echt, nee.

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:19

Mars schreef:

Waarom moest ik dit aanklikken, mijn YouTube is nu vervuild... :+

Anoniem

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:25

Ik houd mij maar vast aan jullie reactie en dus lekker niet klikken.

Wat een mafkezen zijn er toch op deze wereld........

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:30

Mars schreef:

Ik ga dit niet bekijken :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:34

[***] schreef:
Ik houd mij maar vast aan jullie reactie en dus lekker niet klikken.

Wat een mafkezen zijn er toch op deze wereld........
Heel veel (met name) vrouwen die daar zo serieus mee bezig zijn hebben een trauma van het een of ander, dus in dat opzicht vind ik het wel fijn dat zoiets simpels als een pop tot steun kan zijn... maar ik vind ze zelf echt doodeng. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:37

Oh dat lijkt mij zeker het geval Mkango, ik doel op het feit dat mensen dit "gewoon" voor de leuk doen.
Als het mensen kan helpen bij het verwerken van trauma, dan is het natuurlijk fantastisch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 21:14

Ik schep stront in de regen voor de lol.. dat snappen veel mensen ook niet _O-

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 21:23

Ik doe dat mopperend met tegenzin, niet voor de lol :')

LvdO

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 01:21

Heerlijk heerlijk topic. Ik denk dat de buren me kunnen horen lachen af en toe.

Verder meld ik mij heel graag alvast aan voor het toekomstige kindvrije-bokt-bejaardehuis met daarbij de kinderloze kinderboerderij! :)

Ik heb van de week weer een "wacht maar tot jouw eierstokken gaan rammelen" gesprek gehad... Mij werd letterlijk gezegd dat ik actief moest gaan daten, want ik werd er niet jonger op (ik ben 30) en dat ik er toch wel haast achter moet zetten voor kinderen.

Toen ik zei dat ik geen kinderen wilde en dus absoluut geen haast had, werd me verteld "dat dat nog wel gaat veranderen, wacht maar..."

Waarom is het voor mensen moeilijk te accepteren dat je ze gewoon niet wilt?!?!?! Gelukkig is dit topic dan echt een ware verademing! Heerlijk al die gelijkgestemden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 09:01

idinn schreef:
Ik schep stront in de regen voor de lol.. dat snappen veel mensen ook niet _O-

_O- _O-

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 10:59

LvdO schreef:
Heerlijk heerlijk topic. Ik denk dat de buren me kunnen horen lachen af en toe.

Verder meld ik mij heel graag alvast aan voor het toekomstige kindvrije-bokt-bejaardehuis met daarbij de kinderloze kinderboerderij! :)

Ik heb van de week weer een "wacht maar tot jouw eierstokken gaan rammelen" gesprek gehad... Mij werd letterlijk gezegd dat ik actief moest gaan daten, want ik werd er niet jonger op (ik ben 30) en dat ik er toch wel haast achter moet zetten voor kinderen.

Toen ik zei dat ik geen kinderen wilde en dus absoluut geen haast had, werd me verteld "dat dat nog wel gaat veranderen, wacht maar..."

Waarom is het voor mensen moeilijk te accepteren dat je ze gewoon niet wilt?!?!?! Gelukkig is dit topic dan echt een ware verademing! Heerlijk al die gelijkgestemden!

Ik snap ook niet waarom mensen het niet gewoon accepteren.
Maar door de reden waarom mijn relatie nu over is. Geloof ik dat mensen mij iets serieuzer nemen over het feit dat ik ze dus echt niet wil.
(Maar ja vreemde weten dit niet)
Ik heb voor mezelf nu ook gezegd, ik zie het wel.
Het komende jaar, al dan niet jaren heb ik het druk genoeg met andere dingen.
Waarvan ik vind dat ik mij meer op moet focussen dan kijken of er ergens een vent rondloopt die leuk is en geen kinderen wilt :+

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 21:15

Mensen blijven het raar vinden... mijn man en ik zijn 20 jaar samen, roepen het beide al vanaf het begin, maar mensen waren nooit te overtuigen :')

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 21:23

c_alsemgeest schreef:
Gewoon helemaal niks betalen, waarom zou je overbevolking in hemelsnaam nog stimuleren :')

Dit even tegenover een goed doordachte sterilisatie waar je gewoon zelf even tussen de 1000 en 3000 voor neer kan tikken.
(Afhankelijk van prijsverschillen in ziekenhuizen/gebieden/overbelasting).

Even nog om hier op terug te komen. Heb jij echt alles zelf moeten betalen? Belachelijk!
Ik helemaal niks. En dat vind ik ook zeer terecht. Juist omdat het zo'n doordachte beslissing is.

De ouders op mijn werk kunnen dubbele kinderbijslag aanvragen. En eerlijk, ik vind daar wel wat van ja. Want tuurlijk als er extra kosten nodig zijn voor de kinderen door omstandigheden dan gun ik ze die extra kinderbijslag echt wel! Maar dat is zelden het geval. Ze hebben voornamelijk ineens heel veel extra kleding...en de kinderen soms ook.. :roll:

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 21:33

c_alsemgeest schreef:
Mensen blijven het raar vinden... mijn man en ik zijn 20 jaar samen, roepen het beide al vanaf het begin, maar mensen waren nooit te overtuigen :')

Ja maar daT KoMt nOg WEl hOoR :+
"En je krijgt er zoveel voor terug!" Of de vertaling daarvan: "je levert er zoveel voor in".

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 21:35

Snadrem schreef:
c_alsemgeest schreef:

Ja maar daT KoMt nOg WEl hOoR :+
"En je krijgt er zoveel voor terug!" Of de vertaling daarvan: "je levert er zoveel voor in".

Of wanneer je zegt dat je een paard hebt: "O, maar een paard kost vet veel geld." "Jouw kinderen nog veel meer." :))

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 22:07

En ik moet het eerste krijsende paard in de supermarkt nog meemaken

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 22:08

Snadrem schreef:

_O-

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 22:14

Snadrem schreef:

Hahahahaha
Ge-wel-dig! _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 22:39

Snadrem schreef:

:))

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 22:41

Snadrem schreef:

:))!

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 22:48

Die van mij stelt zich ook wel eens aan om een Twix maar dan is het vooral omdat er opeens een stukje plastic op zijn looppad komt en niet om de inhoud. _O-

Van de week was er nog een doodeng waterflesje :Y)
https://youtube.com/shorts/Oq-YQUE5wxA?feature=share

Soms schrik ik echt wat voor afval mensen achter laten. Het kan best voorkomen dat je een keer een flesje water in het bos verliest maar met de hond ben ik ook al een keer een luier tegen gekomen…

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 23:01

Mkango schreef:
Of wanneer je zegt dat je een paard hebt: "O, maar een paard kost vet veel geld." "Jouw kinderen nog veel meer." :))

Ja, of tijd.... 'oh dat kost wel veel tijd zeker, elke dag er heen??`

Wtf denk je dat een kind aan tijd van je vreet?
Ik heb iig die uren vrije tijd nog om zelf in te richten voor mijzelf en naar m'n paard te gaan 8-)