Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oomens schreef:Rennie89 schreef:Hoe vaak ik iemand niet hoor zeggen dat die vegetariër is, maar wel vis eet. Dan ben je geen vega schat, dan ben je een pescotarier![]()
Je hebt ook mensen die geen vlees eten maar wel kip en ander gevogelte, dat heet een pollotarier
Dan eet je gewoon geen vlees, maar wel vis en/of gevogelte, zonder gelijk een tariër met een label te zijn. Dat kan ook nog.
ievie schreef:PSvanLot schreef:
Daar attendeerde iemand me afgelopen zaterdag in een restaurant op. Ook nooit geweten. Kan bij verschillende kruidenpotjes
Zo zag ik laatst voorbij komen (of wat dat in dit topic?) dat je bij sommige kruidenpotjes (die met een rode dop) met een ander potje over de onderkant kunt wrijven zodat er meer uit komt en je niet hoeft te schudden. Heb het zelf nog niet geprobeerd.
Qimm schreef:Dan zijn die supermarktplakken wel beter ja, haha. Als je een magnetron hebt kun je daarmee ook superlekkere kaascrackers maken.Ik vind kaas alleen lekker op een tosti
Rex_Rolfo schreef:Ja, heerlijkMkango schreef:..jonge kaas die nog bijna melk is en zo zacht is dat je mes erin blijft plakken.
Dat is geen kaas, dat is gewoon ingedikte melk![]()
dunschiller werkt ook als je geen jonge-kaas-kaasschaaf in huis hebt.
Estribo schreef:Tancreda4 schreef:Ik kwam deze tegen bij IFLScience
[ [url=m/YCndNv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw, wat sick! Ik, die het dus ook nareken, moet er even van bijkomen
![]()
Waarom heeft geen enkele wiskundeleraar dit vertelt?
fohadie schreef:Misschien een leuk weetje dat de kaasschaaf helemaal geen Nederlandse uitvinding is? Het is bedacht door een man uit Noorwegen.
Estribo schreef:Tancreda4 schreef:Ik kwam deze tegen bij IFLScience
[ [url=m/YCndNv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw, wat sick! Ik, die het dus ook nareken, moet er even van bijkomen
![]()
Waarom heeft geen enkele wiskundeleraar dit vertelt?