Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
c_alsemgeest schreef:Weten jullie of er iets van een vrouwenopvang oid is waar je (vaak ongebruikte) make up en verzorgingsproducten aan kan doneren?
Ik heb best wel wat, wat ik niet gebruik... en vind het aan een dergelijke opvang geven fijner dan bv verkopen.
c_alsemgeest schreef:Weten jullie of er iets van een vrouwenopvang oid is waar je (vaak ongebruikte) make up en verzorgingsproducten aan kan doneren?
Ik heb best wel wat, wat ik niet gebruik... en vind het aan een dergelijke opvang geven fijner dan bv verkopen.
theadora99 schreef:Kairos schreef:De meeste apparaten doen niet moeilijk over flessen zonder dop. Etiket moet er wel om zitten. Wat er wordt aangenomen durf ik niet 100% zeker te zeggen, maar ik geloof dat A-merken bij elke supermarkt werken (sinds Lidl ook weleens A-merken heeft). Huismerken doen het meestal alleen bij de keten waar je het vandaan hebt, want heb weleens geprobeerd flessen van de Lidl in te leveren bij AH en dat ging niet
Toen ik in de supermarkt werkte hadden wij heel vaak jumbo of AH huismerk flessen (en ik werkte niet in een van die twee). Alleen van die grote Lidl flessen werkten niet, verder de meeste wel.
500-ml flesjes durf ik niet te zeggen
Prrrr schreef:c_alsemgeest schreef:Weten jullie of er iets van een vrouwenopvang oid is waar je (vaak ongebruikte) make up en verzorgingsproducten aan kan doneren?
Even bellen? Fier (in Capelle): 088 - 208 00 05
moonsparkle schreef:Is het zijn van een filosoof goed te leren in een studie of is het meer iets wat je in je moet hebben? En wat voor beroepen kun je uitvoeren na een studie filosofie want je kunt een filosoof zijn maar ik denk niet dat de meeste letterlijk als filosoof hun geld verdienen, maar misschien zit ik er helemaal naast of misschien denk ik hier teveel over na.
Captain schreef:Gisteren was het 8 graden, en de gevoelstemperatuur was 6. Hoe kan het dat de auto dan ook 8 graden aangeeft? En wat bepaalt een gevoelstemperatuur? Koude wind? Dan zou de auto toch ook 6 graden aan moeten geven?
Avelienvd schreef:De windchill factor wordt idd niet doorberekend.
Hij leest de objectieve temperatuur. Niet de gevoelstemperatuur die idd anders kan aanvoelen door luchtvochtigheid en wind.
Probeer bijv een sauna te vergelijken.
De 80 graden in een droge sauna voelt anders dan 80 graden in een vochtigere sauna
Captain schreef:Avelienvd schreef:De windchill factor wordt idd niet doorberekend.
Hij leest de objectieve temperatuur. Niet de gevoelstemperatuur die idd anders kan aanvoelen door luchtvochtigheid en wind.
Probeer bijv een sauna te vergelijken.
De 80 graden in een droge sauna voelt anders dan 80 graden in een vochtigere sauna
Maar die auto voelt de wind toch ook? En die geleid kou nog beter dan huid dus dan zou die toch een koudere temperatuur aan moeten geven?Ik ben te blond voor dit soort dingen haha!