). Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
).
Eulogy schreef:Ik wilde geen bedankjes die zo specifiek zijn dat veel mensen er al snel niet meer naar omkijken, en ook liever geen plastic gebruiken, dus ik wilde iets relatief duurzaams. Wij zijn dus voor iets eetbaars gegaan, en in papieren/kartonnen doosjes zodat het gerecycled kan worden.
Voor mijn vriend heb ik manchetknopen en een tie clip met onze initialen en de datum erop, deze: https://www.etsy.com/uk/listing/6077694 ... rs=1&sts=1
Als cadeautje voor de ochtend van de bruiloft! Geen verrassing meer want hij heeft ze al gezien omdat ik geen geheimen kan bewarenZijn cadeau voor mij zijn oorbellen die ik die dag ga dragen, en die heb ik ook al gezien

[/quote]Citaat:Juval: 22-2-22![]()
M_D_H: 12-3-2022
Eulogy: 15-4-22
annepaardoes: 16-4-22
Kylan: 22-4-22
_Lorette_: 11-5-22
Ynskek: 17-5-2022
amandananana: 02-06-2022
Amber_: 17-06-2022
Eroslover: 22-7-22
Braampje: 30-7-2022
Maanlicht: 10-9-22
lovemaylo: 16-09-22
Pimaude: 22-09-2022
Jorinda: 14-10-2022
_Patriesz: 10-09-2022
Ik kon ook slecht tegen de geheimzinnigheid maar ben ook echt een control freak haha. Ik vertrouwde mijn beste vriendin wel echt dat ze iets heel leuks zou organiseren en dat was uiteindelijk natuurlijk ook zo, dus het kwam allemaal goed
Bij jou vast ook, spannend! Ik heb er 26 maart nog een, voor vriendinnen uit Bristol die ik niet helemaal naar Nederland wilde slepen.

We moeten nog even door onze guestlist heen en dan kunnen we ze (digitaal) gaan versturen. De uitnodigingen gaan we wel laten printen. 
Spannend wel! Met dit mooie weer zou dat toch heerlijk zijn, niet?
DJ is geregeld, binnenkort een kennismakingsgesprek en de kapper wordt waarschijnlijk op locatie maar omdat het goede vrienden van mijn vriend zijn wil hij misschien wel bij ons komen. Zij zijn zelf ook daggast, maar de vraag nog niet gesteld omdat wij werk en prive altijd gescheiden proberen te houden omdat beide mannen dus een eigen zaak hebben.
Net de bloemist gemaild, we wilden eigenlijk vrijdag langs omdat mijn vriend en ik dan beide een keer een doordeweekse dag vrij zijn, maar dan is ze er niet, dus probeer nu wat details te regelen via email. Weet nog steeds niet precies wat we kwijt gaan zijn aan de bloemen namelijk.
Vanavond maar eens naar kijken. En we moeten ook echt onze muziekvoorkeuren gaan doorgeven aan de DJ maar ik blijf daarover van gedachten veranderen
ergens afspreken is hier ook steeds een dingetje, dus vraag ik mijn vriend al standaard: Wil jij mee of zal ik je mama vragen? En als hij mee wil maakt hij ook meteen ruimte. Soms wel jammer hoor, zoveel alleen regelen en bedenken en uitvoeren.
Dus het kan wel, maar ligt wel een beetje gevoelig. Maar komt vast goed inderdaad.
Dus wil vooral nog wat meningen van andere gasten. We hebben wel aan iedereen een nummer gevraagd op de uitnodiging, dat helpt al.
, maar dat vond vriendlief geen goed idee. Nu zijn we zover dat het een korte zakelijke ceremonie wordt met aansluiten een receptie bij ons op de boerderij. Een hoop voorbereidingswerk dus. 

Even een baal moment en proberen die afspraak weer te verzetten....