Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 10:29

Tancreda4 schreef:
Leuk hoor al die creativiteit! Mijn laatste creatieve uitspatting was een beeldje versieren tijdens een vrijgezellenfeestje. Die heb ik nog wel ergens weggestopt liggen voor de liefhebber. Het is niet een beeldje dat je doorgaans zo in de vensterbank zet :)) :+

Oh, noemen we dat tegenwoordig een beeldje? :D :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 10:32

Roosch schreef:
Tancreda4 schreef:
Leuk hoor al die creativiteit! Mijn laatste creatieve uitspatting was een beeldje versieren tijdens een vrijgezellenfeestje. Die heb ik nog wel ergens weggestopt liggen voor de liefhebber. Het is niet een beeldje dat je doorgaans zo in de vensterbank zet :)) :+

Ik was er toch heilig van overtuigd dat we die anders noemde... :')

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 10:49

Oke, laat ik mezelf ook maar eens voorstellen.

Mijn naam is Christel, ik en inmiddels 31 jaar oud (ook al vier ik zaterdag mijn 30e verjaardag). Ik woon in Amsterdam met twee kattend ie ik liefkozend Vreetzak en Veelvraat of Sukkel en Sufferd noem maar die eigenlijk Oscar en Muppet heten.

Muppet is een al wat oudere dame met haar 11 jaar, heeft een heel rustig en knuffelig karakter en is het nog steeds niet altijd eens met de toevoeging van onze jongste huisgenoot. Oscar is een vrolijke jongeman die ik zou omschrijven als hyperactieve clown. Hij is vorig jaar in April geboren en door omstandigheden samen met zijn broertjes met de fles opgevoed vanaf dat ze ongeveer 2 weken oud waren. Ik ben me alvast mentaal aan het voorbereiden op de cultuurschok die hij gaat krijgen als ik straks niet meer thuis werk.

Verder over mij: Ik werk als Software Engineer, een functie waar ik ingegroeid ben na een opleiding Bedrijfswiskunde. In mijn vrije tijd maak ik graag puzzels, voornamelijk legpuzzels en sudokus en logiquiz, speel ik af en toe schaak en lees ik boeken. Ik hou van spelletjes maar omdat ik alleen woon heb ik niet vaak de kans om spelletjes voor meer dan 1 speler te spelen. Ik hou niet van koffie en thee, chocola vind ik erg lekker maar liever niet puur. Make-up en nagellak etc. gebruik ik niet, maar iets van zwitsal vind ik wel fijn om te gebruiken. Ik heb vorig jaar een zwitsal huidcreme gekregen en die gebruik ik zeker 3 keer in de week bijvoorbeeld.

Als ik nog meer dingen verzin over mezelf zal ik nog wel een voorstelrondje deel 2 doen.

Cynn
Fotograaf

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 11:04

Oh ik bedacht nog wat dingen! :) Ik ben op zoek naar fijnschrijvers (hele dunne pennen) en leuke stickers voor in mijn bullet journal. En in de winter periode duik ik vaak lekker in een warm bad dus bruisballen zijn ook altijd welkom en een lekkere scrub is ook altijd heerlijk. <3

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 12:32

Daan13 schreef:
Banjer schreef:
ik wil het ook wel proeven hoor :j

Zo te zien wonen we niet eens echt ver bij elkaar vandaan,dus morgen na 15 uur ff proeven? :D

Zitten 3 soorten m&ms door, als het smaakt dan wil ik het ook eens maken met rozijnen enzo :9

Kijk eens wat een hele vroege secret Santa mij bracht *\o/*

Afbeelding

:~ :~

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 12:57

Roosch schreef:
Tancreda4 schreef:

Het moest eigenlijk tussen haakjes "". _O-

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 13:00

Saul schreef:
Kijk eens wat een hele vroege secret Santa mij bracht *\o/*

[ [url=m/cyA6IB.jpg]Afbeelding[/url] ]

:~ :~

Ik dacht even 2 tellen dat dit ook zo'n "beeldje" was, maar het is gewoon lekkere chocolade met m&ms, lucky you :):) :9

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 13:14

Wat leuk Saul, ik zou er helemaal blij van worden!!! :)

Ik dacht 'laat ik eens een foto posten van de plant die ik vorig jaar kreeg.' Hij doet het super!!! Wel een beetje scheef, ben nog aan het leren hoe ik het beste een plantenmama kan zijn. Maar echt een top cadeau. *\o/*

Afbeelding

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 13:19

Castilja schreef:
Wat leuk Saul, ik zou er helemaal blij van worden!!! :)

Ik dacht 'laat ik eens een foto posten van de plant die ik vorig jaar kreeg.' Hij doet het super!!! Wel een beetje scheef, ben nog aan het leren hoe ik het beste een plantenmama kan zijn. Maar echt een top cadeau. *\o/*

[ [url=m/T1i1eY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zou de pot 180 graden draaien kunnen helpen tegen het scheef groeien? Hij lijkt naar het licht toe te groeien op de foto

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 13:21

Af en toe draaien en binnenkort een stokje voor wat steun :j

Fem.. drijvende thermometers zijn er ook met unicorns.. of wil je graag een eendje?

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 13:23

Ja ik heb hem een tijdje terug al gedraaid! Maar misschien is het inmiddels inderdaad tijd om hem weer terug om te draaien :') En een stok ga ik achteraan!

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 13:34

Bruisballen en scrubs doen het hier ook altijd goed.

Zou de plant ook even draaien, moet mijn pannenkoekplant ook geregeld draaien ivm scheefgroei.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 14:18

idinn schreef:
Fem.. drijvende thermometers zijn er ook met unicorns.. of wil je graag een eendje?

Unicorns.. **\O/** Nog beter *\o/*

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 15:09

Bruisballen vind ik ook zo leuk! Heb alleen geen bad :+

Ik heb wel een crush op curly wurlys! Plakt als de ziekte maar zoooo lekker

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 15:57

Fem schreef:
idinn schreef:

Unicorns.. **\O/** Nog beter *\o/*

Die heb ik, die heb ik!
Of eigenlijk m’n dochter van drie :)

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 17:08

Wat lekker Saul, altijd leuk zo'n verrassing.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 19:00

Ik heb geen bad, dus bruisballen gebruik ik niet. Mokken heb ik ook meer dan genoeg.

Als je een plantje verstuurd, hoe komt hij heel aan? Waarmee verpak je zoiets zonder dat de grond door het hele pakket gaat?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 19:08

Een bad heb ik helaas ook niet :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 19:16

marleen_88 schreef:
Ik heb geen bad, dus bruisballen gebruik ik niet. Mokken heb ik ook meer dan genoeg.

Als je een plantje verstuurd, hoe komt hij heel aan? Waarmee verpak je zoiets zonder dat de grond door het hele pakket gaat?
Ik had vorig jaar toevallig nog een plastic koker van 't een of ander dat ik er omheen had gebouwd (beetje ingekort). In het verleden heb ik weleens een constructie van lasdraad over de plant zelf heen gezet (kleine plantjes) en die dingen gewoon ingepakt.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 19:29

Hier ook geen bad helaas ;(

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 19:40

Ik heb sinds begin dit jaar een opblaasbaar bad (een tubble), beste aankoop ooit :D
Dus spullen voor in bad zijn welkom!

Mijn pannenkoeken plant mijn stekjes als een gek, dus als mijn lootje dat leuk vindt zou ik die eventueel ook in kunnen pakken!
Ik vind zelf plantjes ook heel leuk, ook al heb ik niet zulke groene vingers haha.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 19:42

Een pannenkoekenplant klinkt best handig. Hoef ik de volgende keer niet een uur in de keuken staan om pannenkoeken te bakken.

Best een idee voor morgen bedenk ik me net. :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 19:50

Roosch schreef:
Een pannenkoekenplant klinkt best handig. Hoef ik de volgende keer niet een uur in de keuken staan om pannenkoeken te bakken.

Best een idee voor morgen bedenk ik me net. :9
Watermeloenplantje erbij en je hoeft nooit meer de keuken in. :))

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 19:54

Je mist de druivenplant..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 20:28

Zo'n vochtindicator/ waterpeil meter staat hier nog op het lijstje! :-) heb een paar lastige soorten staan. Wij zijn nu een weekend in Luik en ben al steeds aan het rondkijken naar leuke cadeautjes :D