Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 20:48

Zebrastreep schreef:
Van die achterbakse mensen die na de dood van een ander , alleen maar om geld en spullen te lopen zeuren en bang zijn dat ze minder krijgen...

Alsof het daar om gaat....

Het is dat mijn oma gecremeerd is , maar als het kon zou ze zich nu omdraaien in haar graf. En ik walg er ook een beetje heel erg van dat familie zo kan zijn.

_-:(

Oh, herkenbaar dit. Of dat het wel gewoon goed geregeld is, maar dat één iemand mega achterdochtig en jaloers wordt om niks, dat is ook heel frustrerend.

Ergernis: mensen die je om advies vragen maar het vervolgens niet van je aannemen omdat het niet het advies is wat ze eigenlijk wilden horen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 20:57

Telpeva schreef:
Zebrastreep schreef:
Van die achterbakse mensen die na de dood van een ander , alleen maar om geld en spullen te lopen zeuren en bang zijn dat ze minder krijgen...

Alsof het daar om gaat....

Het is dat mijn oma gecremeerd is , maar als het kon zou ze zich nu omdraaien in haar graf. En ik walg er ook een beetje heel erg van dat familie zo kan zijn.

_-:(

Erg he, hier ook. Alles van waarde van mijn oma is naar 1 familielid gegaan, dat was niet de bedoeling, maar alles is door dat ene familielid weggesnoept in de periode dat mijn oma slecht werd voordat ze stierf. Alles van waarde was al meteen weg en het geld was al verdwenen, alles zonder waarde was al opgehaald en vernietigd. Goodbye zwaaizwaai!
Oma haakte ook veel, ze had allerlei zelfgemaakte kleedjes, knuffels, ze had mooie grote schilderijen geborduurd. Ik had zo graag zoiets nog willen hebben van haar... Maar nee, het is weg. Niet eens verdeeld, gewoon weg

Pff jemig wat een achterbakse actie van je familielid... Snap nooit waarom mensen zo hebberig zijn als er iemand overlijd.

Er wordt bijvoorbeeld hier gezeurd over een tv die mijn oma aan mij heeft gegeven. Oké de tv was nieuw , maar het is niet de meest luxe tv ofzo. En dan hoor je familie klagen die notabene de auto hebben gekocht en het huis willen :') en wel alles willen voor hun kinderen. Maar mij een tv gunnen waarvoor ik nog persoonlijk 10x heb gevraagd aan mijn oma of ze het zeker wist en die niet al verzegd was wordt mij niet gegund... Ik was al blij met de foto's en een geschilderd schilderij waar ik en mijn oma opstaan , dat is mij meer dierbaar als een tv.

En ik hoef het huis en de auto ook niet eens , voelt voor mij niet goed. Die tv vond ik al ergens een bezwaar op de een of andere manier. Ik had het zelfs minder erg gevonden als een vreemde het huis kocht.

Mijn oma had wensen , en die leef ik graag na.

--

Nog een ergernis nou ja ergernis is het eerst niet dat ik nu dan echt officieel geslaagd ben *\o/* Ik zet nooit wat op Facebook ( alleen spam van mijn knappe paardjes) maar vindt dit soort dingen dan wel leuk om te vermelden omdat ik er nu ook veel vraag naar kreeg.

Reageert iemand waarmee de vriendschap wat vast is gelopen. We hebben gepraat maar ze deed heel vaag over wel of niet vrienden blijven. Anyway ik was inmiddels al bezig om gewoon maar door te gaan hoe belangrijk ze ook voor mij was / is. 6 maanden hoor je niks , ben je ontvolgd op Facebook maar nu wel reageren alsof je mij het afgelopen jaar constant gesteund hebt.

Er gaat even een dikke error door mijn hoofd :')

Zertab

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 21:03

Dat ik blijf twijfelen of mijn cap wel goed zit, terwijl ik hem in de winkel met hulp van iemand gepast heb. Maar ik wil heel graag mijn hoofd behouden mocht ik eraf donderen :')

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 21:25

Mag ik even heeeeeeeeel erg klagen.

Ik heb nog nooit z’n slechte service meegemaakt als bij de ABN AMRO.

Mijn broertje is gehandicapt en daarom ben ik door de rechtbank benoemd tot zijn bewindvoerder. Ik moet zijn geld zaken regelen.

Nu is hij bij de ABN. Nu had ik 3 weken terug een afspraak staan voor online gesprek om alles te regelen. Omdat ik wist dat je een bankrekening zelf nodig hebt had ik die aangevraagd bijna 4 weken terug. Maar omdat de medewerker aan de tel zei dat het ook op een andere manier kon had ik mijn aanvraag in overleg open laten staan. De donderdag voor de afspraak werd ik gebeld. Ik moest toch echt op kantoor komen. Dus afgelopen vrijdag een afspraak gehad. Ruim een uur gezeten. 20 minuten heen parkeergeld betalen enz.

De mevrouw van het kantoor in Meppel was heel behulpzaam. Maar kan ook niet om de processen heen. Uit eindelijk zou ik afgelopen maandag gebeld worden voor een risico analyse.

Dat gesprek ging zo: u wilt een bankrekening? Ik; ja. Zij: oké dat wordt dan geregeld. Ik dacht mooi. Eindelijk voor elkaar.
Krijg ik snachts een geautomatiseerd sms’je. Uw aanvraag is mislukt.
Dus ik gisteren bellen.

Nu zou het opgelost worden, ik zou alleen vandaag nogmaals gebeld worden voor die zelfde analyse.

Werd ik vandaag gebeld. Het was mis gegaan omdat mijn akkoord eigenlijk net ingevoerd was terwijl het systeem mijn aanvraag annuleerde omdat hij te lang open stond.

Of ik even een nieuwe afspraak in Meppel wilde maken?

Ik; nee dat ga ik dus niet doen.
Ten eerste moet ik 2 € per maand betalen omdat ik anders geen online koppeling kan krijgen met mijn broertje zijn rekening. En nu gaat dat weer fout en moet ik weer 2 uur vrij nemen om het zelfde te doen als vorige week ?

Na contact met Meppel te hebben gehad is beloofd dat het opgelost wordt. Maar ik moet het eerst zien. Ik geloof er niet meer in.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 21:53

Bij mij is het de ING... Mijn pinpas zou op 1 Juli verlopen. Ik heb destijds contact gezocht met de klantenservice omdat het opnieuw aanvragen mij niet lukte en zij gaf aan dat ik niks hoefde te doen en dat hij gewoon opgestuurd zou worden naar mijn adres.
Fast forward, ik zit inmiddels in Zweden, en komt waarschijnlijk pas in november weer in Nederland. Mijn ouders gevraagd of ze al een brief hadden ontvangen. Nee hadden ze niet, dus ik ben gaan bellen met de klantenservice. Daar was het opeens nee sorry mevrouw u moet u legitimeren bij een kantoor voordat u een nieuwe pinpas krijgt. -:(- Ik zit 1800 km verderop banketstaaf, hoe moet ik mij legitimeren?! Gevraagd of ik ook mijn ouders kan machtigen, of desnoods videobellen oid. maar dat kon allemaal niet. De enige optie is om of naar de Nederlandse Ambassade te gaan in Stockholm (4 uur enkele reis..) of naar een advocaat/notaris voor een bewijs en een apostille. Nu hebben ze niet echt notarissen in Zweden, advocaten is ook lastig en de ambassade geeft ze bijna niet af.
Nu kan ik mijn telefoon gebruiken bij veel winkels, maar als ik nog een stuk noordelijker ga, wil tanken of geld wil opnemen kan ik dat niet.. Ik ben echt pissed :')

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 22:12

Wat raar. Sinds wanneer moet je je identificeren voor een nieuwe pas? Vervelend zeg!

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 22:14

deksel schreef:
Wat raar. Sinds wanneer moet je je identificeren voor een nieuwe pas? Vervelend zeg!

Dat vroeg ik ook al, zit al mijn hele leven bij de ING. Volgens de meneer vanaf je 18e (ik ben inmiddels 25 :') ). Nooit eerder ook iets van gehoord..

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 22:27

Wat gek ik zit bij de rabobank en kan via de app zo een nieuwe aanvragen.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 22:30

nicole_floor schreef:
Wat gek ik zit bij de rabobank en kan via de app zo een nieuwe aanvragen.

Ja dat kon ik ook altijd, maar nu dus niet meer..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 22:36

deksel schreef:

Dat had ik ook, alleen dat kwam omdat ING geen melding heeft gedaan naar mij dat m'n pas verliep. Dus pas verlopen. Moet je nieuwe pincode alles. En dus ook identificeren.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 22:51

Kittens die blijven drinken bij mama terwijl ze al ruime 4,5 maand oud zijn >;)

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 23:16

Marije_1997 schreef:
deksel schreef:

Dat had ik ook, alleen dat kwam omdat ING geen melding heeft gedaan naar mij dat m'n pas verliep. Dus pas verlopen. Moet je nieuwe pincode alles. En dus ook identificeren.

Ik heb dus ook geen melding gehad dat mijn pas zou verlopen. Kwam er per toeval zelf achter voordat ik naar Zweden ging.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 07:41

Vaccinatie om 8:10 in de ochtend. Ik heb geen flauw idee waar het precies is (niet in mijn stad). Hoe vaak zal ik verkeerd gaan fietsen? :+

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 08:32

Dat ik in vertrouwen iets verteld heb aan een vriend en die heeft dat dus niet bij zichzelf gehouden. Een grote teleurstelling weer... -O- blijkbaar heb ik me zwaar vergist in die "vriend".

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 08:54

Buikpijn omdat ik zo een gesprek in moet waar ik geen zin in heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 09:11

Boompje1985 schreef:
Dat ik in vertrouwen iets verteld heb aan een vriend en die heeft dat dus niet bij zichzelf gehouden. Een grote teleurstelling weer... -O- blijkbaar heb ik me zwaar vergist in die "vriend".

-O- :(:)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 09:12

SpikkelFire schreef:
Flying_Angel schreef:
[ [url=m/pr8MwL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hieraan, in een roman :

Herkenbaar! Ooit de Hunger Games gelezen, na 1 boek had ik al 3 of 4 (grove) spelfouten. Ik was er zo boos om dat ik de uitgever heb gemaild. Toen vroegen ze of ik even kon aangeven waar ze dan precies zaten. :+ laatmaar.

Haha, daar zou ik me dan weer aan ergeren.
'Je hebt fouten gemaakt.'
'Oh goed opgemerkt, waar dan precies?'
'Laat maar.'
:')

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 09:21

Gini schreef:
SpikkelFire schreef:

Herkenbaar! Ooit de Hunger Games gelezen, na 1 boek had ik al 3 of 4 (grove) spelfouten. Ik was er zo boos om dat ik de uitgever heb gemaild. Toen vroegen ze of ik even kon aangeven waar ze dan precies zaten. :+ laatmaar.

Haha, daar zou ik me dan weer aan ergeren.
'Je hebt fouten gemaakt.'
'Oh goed opgemerkt, waar dan precies?'
'Laat maar.'
:')

Hahaha ja ik had het boek al uit, geen zin om nog een keer te lezen :')

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 11:01

Brutale mensen bij de kassa. Komen ongeveer tegelijk aanlopen, haar man roept haar nog terug, dus ik sluit aan in de rij. Maar ze heeft blijkbaar geen pas voor de zelfscan. Dus ze gaat gewoon voor mij staan.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 11:26

Tandarts die belofte niet na komt en nu krijg ik geen doorverwijzing kaakchirurg. |o |o 8)7 8)7

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 12:11

Verkopen via Bol die niet erg gelegen lijkt het product te leveren danwel het probleem op te lossen. Die gozer was aan de telefoon slecht verstaanbaar en leek niet geïnteresseerd in het probleem, laat staan een oplossing.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 15:01

Alleen nog maar knalgroene bananen in de supermarkt. Wilde bananenbrood maken, maar mag nu eerst een paar dagen wachten tot ze rijp genoeg zijn :roll:

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 15:07

Had een afspraak met de kringloopwinkel, die zouden een salontafel en drie nette eetkamerstoelen komen ophalen.
De man die aankwam wilde eerst de stoelen niet meenemen, maar na mijn aandringen toch gedaan, en de salontafel moest ik het grofvuil maar voor bellen want daar kwamen ze al in om.
Heb aangegeven dat ik liever had gehad dat ze dat dan via de telefoon al duidelijk communiceren, want dit vind ik eigenlijk best vervelend. Tja, meneer haalde zijn schouders op en is zonder een woord (en salontafel) weer weggegaan. Dat doe ik dus ook nooit meer.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 15:10

marley93 schreef:
Had een afspraak met de kringloopwinkel, die zouden een salontafel en drie nette eetkamerstoelen komen ophalen.
De man die aankwam wilde eerst de stoelen niet meenemen, maar na mijn aandringen toch gedaan, en de salontafel moest ik het grofvuil maar voor bellen want daar kwamen ze al in om.
Heb aangegeven dat ik liever had gehad dat ze dat dan via de telefoon al duidelijk communiceren, want dit vind ik eigenlijk best vervelend. Tja, meneer haalde zijn schouders op en is zonder een woord (en salontafel) weer weggegaan. Dat doe ik dus ook nooit meer.

:wow:

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 15:10

Ik ben moe. Zou elk moment in slaap kunnen kukelen.