Groesbeek.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kinke schreef:zelfs in onze nieuwe koeienstal sneeuwt het
De kippen zijn verhuisd naar de deel, lekker warm bij de kalveren en heerlijk mais jatten
In onze gang ligt ook sneeuw, waait onder de voordeur door
N0a schreef:Vanmorgen om 6 uur richting werk. Snelwegen waren echt drama. Hopelijk is het vanmiddag op de terug weg beter te doen.
Ik rij voorzichtig en dan word je ingehaald door glibberende auto's met zomerbanden. Die dan met 100 voorbij glijden..
Iris82 schreef:Cayenne schreef:We hebben hier ook meteen even de voortuin paden van onze buren schoongeveegd die minder goed ter been zijn. Ook wat zout gestrooid.
Dus als jullie toch ook bezig zijn... Het voorkomt dat ze iets breken en je krijgt er meteen weer wat karmapunten bij
https://www.ad.nl/binnenland/waarom-we- ... ~a0af21da/
Het valt gelukkig goed mee met de gladheid op haar pad! Ons pad daarentegen.. 
Kabayo schreef:N0a schreef:Vanmorgen om 6 uur richting werk. Snelwegen waren echt drama. Hopelijk is het vanmiddag op de terug weg beter te doen.
Ik rij voorzichtig en dan word je ingehaald door glibberende auto's met zomerbanden. Die dan met 100 voorbij glijden..
Kan jij zien dat auto's zomerbanden hebben als ze 100 rijden? Vind ik wel knap
Kabayo schreef:N0a schreef:Vanmorgen om 6 uur richting werk. Snelwegen waren echt drama. Hopelijk is het vanmiddag op de terug weg beter te doen.
Kan jij zien dat auto's zomerbanden hebben als ze 100 rijden? Vind ik wel knap
ikke schreef:SusanH schreef:Ik moet die 20 cm nog zien. Dat gaan we nooit halen hier.
Ja, hier wel. In het hoekje achter de auto, voor de garage![]()
Ik vraag me af of het hier nu sneeuwt of dat je alleen sneeuw rond ziet waaien. Ik denk vooralsnog het laatste.
love_western schreef:Gelukkig hebben wij daar geen last van op de grupstal. Tot nu toe vriest het ook nog niet in de stal. Maar met de komende temperaturen, zullen we dat niet kunnen voorkomen.