Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
michelle___ schreef:Kattengrind. Ik heb echt van alles geprobeerd maar weet nog steeds niet welke ik fijner vind scheppen. Die klontvorming leek ideaal maar niet alles wordt een klontjeen ruikt verschrikkelijk.
Zucht, weer een andere bestellen dan maar.
michelle___ schreef:Kattengrind. Ik heb echt van alles geprobeerd maar weet nog steeds niet welke ik fijner vind scheppen. Die klontvorming leek ideaal maar niet alles wordt een klontjeen ruikt verschrikkelijk.
MarlindeRooz schreef:Jolien87 schreef:Ooh, bedankt voor de geruststelling! Ik zie inderdaad geen filemeldingen meer en denk dat ik de gok maar ga wagen.
Kan de snelweg zien vanaf mijn raam haha!
DiscoDipp schreef:San87: ja dat zeiden ze hier thuis ook al, maar ik voel mij echt een zeikerd he.. Voel mij er dan zo vervelend onder.
Zebrastreep: Nee niet Divoza haha. Maar jeetje dat is ook al zoiets..
Ik heb al zoveel knoei gehad met zadels, waarom moet ik nu ook weer gaan zeuren![]()
Ga zo toch maar bellen..
Ergste is ook nog dat ie mijn andere zadel a 2,5K wel heeft meegenomen, dus kan ook niet die verkopen en gewoon naar een andere zadelmaker gaan.. Dat zadel is eigenlijk al betaald zegmaar.
DiscoDipp schreef:Strekte!! @black_kelpie![]()
Ik heb even een algemene mening/duw nodig.
2 november is de zadelmaker hier geweest. Hij zou mij binnen 2 weken iets laten weten ivm nieuw zadel. Vervolgens ben ik zelf maar achteraan gaan vragen, en nog niets. Inmiddels is het 1 februari en ik heb nog niets gehoord..
Mijn geduld is op, ik ben een beetje boos![]()
Moet ik nu gaan bellen? En wat moet ik dan uberhaupt zeggen