Welke winkels ga jij missen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 22:53

Oké... stiekem mis ik de kringloop wel. :o

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 22:58

Karin schreef:
Oké... stiekem mis ik de kringloop wel. :o

Ik ook. -O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 23:25

Vinted vind ik geweldig voor kleding.
Dat is mijn kringloop wat dat betreft wel.

Verder mis ik ook niet veel.
Rond struinen in de stad is sowieso geen hobby van me.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 23:26

Ik heb een iets te innige relatie met bol.com momenteel *\%/* Kleren koop ik toch maar 1 of 2 x per jaar, dat maakt me niet zoveel uit. Action kom ik ook nooit, behalve als ik een nieuwe spatel nodig heb. Die dingen van een euro bevallen me prima O:)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 23:37

Karin schreef:
Nou hè? Verhuizingen zijn wat dat betreft best confronterend. :=

Maar het kan ook wel motiveren om voorlopig niets nieuws te kopen. Dat had ik al toen ik laatst na jaren de kelderkast weer eens opruimde. Ik ben een hoop spul tegengekomen waarvan ik niet eens meer wist dat ik het had, maar het is nog wel bruikbaar. Daar hoef ik dan ook even niet voor naar de winkel. :))

Ik wilde ook echt nooit veel kleding. Droeg liever eerst alles op. Maar iedere keer verdween er toch iets in het mandje als ik weer bij de pri ging kijken :+

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 00:16

Ik begin inmiddels ook de kapper voor m'n zoontje te missen, het wordt wel erg lang nu..

Voor mijzelf mis ik vooral de nagelstudio, action, wibra en de bouwmarkt.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 01:08

Vorige week schreef ik dat mijn matras kapot is en vandaag ging er een veer in mijn vaders matras kapot. Echt heel vervend in deze tijd, die dingen gaan nooit stuk en nu 2 in een week tijd tijdens een lockdown. Hoe verzin je het.

Mijn probleem is deels opgelost, slaap nu op mijn oma's matras, die is 2 weken terug naar een verzorgingstehuis gegaan dus deze was over maar dat ding slaapt niet lekker, veel te hard met rugpijn als gevolg.

Als de winkels weer open gaan is dat het eerste wat ik ga kopen, met opening sta ik voor de deur.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 11:44

Kan je niet zo’n 100 dagen op proef matras bestellen? Als het niks is kan je het na 100 dagen terug sturen maar van wat ik begrijp vinden zoveel mensen het lekker liggen dat dat nauwelijks gebeurt. Bv Emma matras, club9, Simba.
Meer info: https://www.consumentenbond.nl/matras/m ... line-kopen

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 14:08

xSCWx schreef:
Kan je niet zo’n 100 dagen op proef matras bestellen? Als het niks is kan je het na 100 dagen terug sturen maar van wat ik begrijp vinden zoveel mensen het lekker liggen dat dat nauwelijks gebeurt. Bv Emma matras, club9, Simba.

Dan mag je wel van te voren het bedrag even aftikken. Wat meestal nou juist het probleem is. Die krengen zijn zo idioot duur.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 19:42

Ja precies. Ik heb meestal een matras van de ikea en wil er wel graag even opliggen.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 19:58

xxxmh schreef:
Ja precies. Ik heb meestal een matras van de ikea en wil er wel graag even opliggen.

IKEA matrassen heb je toch ook 3 maanden op proef ofzo?
Gewoon online bestellen, en als het niet bevalt terugsturen?

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 21:11

Het Emma matras is nu met korting €400 dat valt toch wel mee? En als hij niet bevalt komen ze hem gratis ophalen: https://www.emma-matras.nl
Mijn Tempur was €1800 en daar kon ik niet eens op proef slapen :+

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 21:44

Wij redden onze verbouwing tot dusver redelijk zonder bouwmarkt, enige wat ik vervelend vind is dat ik mijn huis niet kan gaan "inrichten" behang uitzoeken, kleurtje muurverf, planten en potten om aan te kleden etc. Hier leef ik al driekwart jaar naartoe natuurlijk..

klusmateriaal bestellen we nu steeds bij toolstation, daar ligt het snel klaar. Vanmorgen ook wat spullen opgehaald, waren vergeten een tube kit er bij te bestellen, gevraagd of ik dat nog mee mocht nemen (stond voor mn neus), maar aan de balie bestellen mocht niet, mocht alleen de spullen die ik online al ingevuld had meenemen bij de balie, dus ik terug naar huis, online de kit ingevuld, om vervolgens meteen weer terug te rijden om de kit op te halen bij die zelfde balie _O- Ben blij als al die domme regels voorbij zijn :')

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 00:21

Absolem schreef:
xSCWx schreef:

Dan mag je wel van te voren het bedrag even aftikken. Wat meestal nou juist het probleem is. Die krengen zijn zo idioot duur.

Het 7 zones matras van de Lidl is als beste getest en kost €100,- Dus duur hoeft niet. Ik heb hem ook helemaal prima.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 10:03

Ik heb de kapper gemist (had net drie dagen na ingang lockdown een afspraak... die timing...). En daarnaast de verfmengerij, we hadden een muur geverfd maar er moet een tweede laag op. En blik is leeg... dus dat is even tegen een muur aan kijken die niet af is.
Er zijn veel ergere dingen :)

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 11:49

Dat van de kapper heb ik ook, ook net een paar dagen na de sluiting een afspraak staan.
Heb zelf maar geverfd want werd toch wel te grijs :P
En ja stukkie langer dan normaal, kan ondertussen weer een staartje zou ik willen :D

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 12:28

Ik moet zeggen dat ik nu de action toch wel begin te missen :+

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 12:34

Ik begin de bouwmarkt te missen. Ik heb 1 specifiek batterijtje nodig voor mijn deurbel.
Beetje knullig dat de deurbel het nu niet doet terwijl er nu ook veel meer pakketjes bezorgd worden :+

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 12:37

Roodvos schreef:
Ik begin de bouwmarkt te missen. Ik heb 1 specifiek batterijtje nodig voor mijn deurbel.
Beetje knullig dat de deurbel het nu niet doet terwijl er nu ook veel meer pakketjes bezorgd worden :+

Prepaid kaartje bij de supermarkt halen en op marktplaats een goedkoop telefoontje? Plak je een briefje met het telefoon nummer op de voordeur. En laat je het telefoontje gewoon aan de oplader liggen.

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 12:57

Barbabientje schreef:
Ik moet zeggen dat ik nu de action toch wel begin te missen :+

Ik ook :o vooral voor knutselmaterialen voor de kinderen. Verder voor schoonmaakmiddelen, sokken,shampoo,deodorant enzo.
Als ik zoiets nodig heb kijk ik altijd als eerste bij de action en dat is meer dan ik van tevoren bedacht had. :')

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 13:08

Knutselspul bestel ik bij Baker Ross. Super leuke dingen en niet duur :)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 13:33

Ik haal daar vooral schoonmaak spullen, moet nu ook nieuwe emmers en doekjes enz. Ben echt in staat om stiekem naar België te rijden :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 15:52

Ik mis de Wibra voor de Dasty. Is alleen voor woekerprijzen op internet te koop. Terwijl je bij de Wibra voor 2-3 euro een fles haalt....

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 15:56

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 15:59